HAIZEA JOTZEN - BRASSED OFF (1996) (MG)

Sortzailea baronluigi, 2013ko Martxoaren 24a, 02:22:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Haizea Jotzen [DVD5]



http://www.youtube.com/watch?v=ehZdbomsL8A



Kopiaren datuak

Filmaxek salmentan jarritako bertsioaren kopia zuzena. Imgburn-ekin egina, babes sistemarik ez zeukalako. DVDSHRINKekin osorik aztertu dut, hondatutako zatirik ez zegoela zihurtatzeko. Menuak gazteleraz daude. Ahotsak aldiz, Euskeraz, Galiziarrez, Gazteleraz eta Ingelesez. 7ZIPekin zatitua eta Onedrivera igota. Onedriveko fitxeroek 9 hilabetez irauten dute online inorrek jaitsi ezean.

Bertsio hau 2000garren urtean kaleratu zen eta Euskera eta Galiziera dakarren bertsio bakarra da. CAMEO banatzaileak kaleratu zuen bertsioak Gaztelerazko, Ingelesezko eta Katalanezko audio pistak besterik ez ditu.






https://mega.nz/file/As4CDA7L#INo2vtmNniPvdSaIJzAJO5vrHHxXcM05XEh863btBJo

burrundaie


baronluigi


burrundaie

Oraintxe konturatu nak hau "H" hizkian egon beharrean "B"-n dagoela, deskuidoren bat noski?

zumarra

Ibili naiz ba honen bila. Eskerrik asko.

Norbaitek ba al du .avi bat sortzea? DVD-a izorratuta daukat?

burrundaie

Neri Mediafireren kontuak nazka ematen zidak, zoritxarrez oraindik material dexente ziok MF-n igota. Haizea Jotzen pelikulari dagokionez, berriz, nik bazekat kopia AVI formatuan. Biharko prest.


baronluigi

#7
Haizea jotzen nik jarri diodan izenburua da. Bere jatorrizko izena Brassed Off denez, hemen jartzea erabaki dut.

Mediafirek orain bere kontuen tamaina 50 GB-10 gbera jaitsi du oinarriz. 50 GBraino iristeko ekintza desberdinak egitea eskatzen dizularik (Facebooken gauzak argitaratzea adibidez)

Baina dirudienez jada ez dute konturik ezabatzen. Niri behintzat ez aspalditik xD

zumarra


baronluigi


baronluigi

Zippyshare eta File Uploader linkak hilda daude. Zorionez, film hau igota naukan beste foroan Skydriveko ispilu bat ezarri nuen, oraindik tinko jarraitzen duena. Linkaren azpian Skydriveko fitxeroak JDOWNLOADERera nola gehitu azaltzen duen gida bat jarri dut.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie


baronluigi

Ea egun hauetako batean DVD osoa berriz igotzen dudan. Barkatu nire atzerapenak xD.

Ainz