Asterix Eta Obelix: Maiestatearen Zerbitzura (2012) (Laurent Tirard) [1080p|MG|ONLN]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Apirilaren 28a, 20:37:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

ASTERIX ETA OBELIX: MAIESTATEAREN ZERBITZURA  -  ASTÉRIX ET OBÉLIX: AU SERVICE DE SA MAJESTÉ  (2012)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Komedia / Abentura
Urtea: 2012
Zuzendaria: Laurent Tirard
Gidoia: Laurent Tirard, Grégoire Vigneron (René Goscinny eta Albert Uderzo-ren komikian oinarritua)
Argazkia: Catherine Pujol, Denis Rouden
Musika: Klaus Badelt
Aktoreak: Gérard Depardieu, Édouard Baer, Fabrice Luchini, Catherine Deneuve, Guillaume Gallienne, Vincent Lacoste, Valerie Lemercier, Charlotte Le Bon, Jean Rochefort, Gérard Jugnot, Dany Boon, Bouli Lanners, Götz Otto, Michel Duchaussoy, Dolores Chaplin, Luca Zingaretti, Filippo Timi, Neri Marcorè, Javivi, Tristán Ulloa
Sinopsia: "Asterix Britanian" istorioan oinarritua, Asterixek Mantxako kanala zeharkatu beharko du erromatarren aurkako borrokan diharduen bere lehengusu txikiari laguntzeko.
Nota Filmaffinityn: 3,8



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 109 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,54 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 109 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,56 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)



zumarra

Joder MG-rekin!!!! Konprimitu gabe, .avi begibistan... "con un par...." gizona :threat:

Jeisteeeeeeeen

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Apirilaren 28a, 21:47:02
Joder MG-rekin!!!! Konprimitu gabe, .avi begibistan... "con un par...." gizona :threat:

Jeisteeeeeeeen

Xenpelarren bertso zaharrak dioen bezala: "surtan jarrita probatutzen da nolakua dan eltzea..."

Godelet

G o d e l e t

nKo45

kaixo lagunok, aspaldiko!!

3 aldiz saiatu naiz film hau jeisten eta %100era iristen denean "decryption error" mezua azaltzen zait mega-ko orrian, nere ordenagailuaren arazoa izan daiteke edo artxiboak arazorenbat du???

eskerrikasko alere zuen lanagatik!!!
GiBi Racing

zumarra

Probatu dut eta berdin: "Error al desencriptar".

Igoko dut, Burrundaie?

burrundaie

Nahi baduk neronek igoko diat gero, hartara zerbitzari berri bat probatuko nikek.

zumarra

Bale. Hala ere arraroa da, ezta? orain arte ez dugu holako arazorik izan MEGA-rekin. Ia 6 hilabete pasa dira igo zenuenetik.

Moskeantea da...

nKo45

GiBi Racing

burrundaie

Ea ba, esan bezala zerbitzari berri batera berrigo dut. Hexupload du izena eta uste dut irandarra edo dela, baina azkar demonio jaisten ditu artxiboak. J.Downloaderrek oraindik ez ditu haren estekak onartzen, baina Giga baten muga du; hortaz, pelikula arrunt bat bi linkekin igo liteke. Esango didazue....

nKo45

momentuz biak batera jestea daudela eta abiadura politta damiketela bakarrik esatea daukat, eskerrikasko!!
GiBi Racing

burrundaie


burrundaie


arrakala