Printzesa ezkongaia - The Princess Bride (1987) (Rob Reiner) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Artadi, 2013ko Maiatzaren 01a, 15:26:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

PRINTZESA EZKONGAIA  -  THE PRINCESS BRIDE (1987)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Fantasia / Erromantikoa / Komedia
Urtea: 1987
Zuzendaria: Rob Reiner
Gidoia: William Goldman
Argazkia: Adrian Biddle
Musika: Mark Knopfler
Aktoreak: Robin Wright, Cary Elwes, Mandy Patinkin, Chris Sarandon, Christopher Guest, Wallace Shawn, André the Giant, Fred Savage, Peter Falk, Peter Cook, Mel Smith, Carol Kane, Billy Crystal, Anne Dyson, Margery Mason, Malcolm Storry, Willoughby Gray, Betsy Brantley, Paul Badger
Sinopsia: Bost urtez aberasteko asmoz munduan zehar ibili ondoren, Westley (Cary Elwes) bere sorterrira itzuliko da, zertarako eta bere andregaiarekin, Buttercup (Robin Wright Penn) ederrarekin ezkontzeko. Neska berreskuratzeko, ordea, Vizzini eta bere menpeko maltzurrei aurre egin beharko die. Proba hura gainditurik, beste oztopo handiago batekin topatuko da aurrez aurre:  Humperdinck printzea, zeinek Buttercup gajoarekin ezkontzeko asmoa baitu, nahiz eta hark ez duen maite...
Nota Filmaffinityn: 7,4



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 98 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,29 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 98 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,23 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)



Eta opari, Zine Oron botatako atarikoa:

https://mega.nz/file/28VB3K5S#gGSZS1WIB8dXfb0MHJuLT2SdnwR8y-4WCV1mITfDDSw



zumarra

Jeisten. Karatula ez dut ikusten nik...

burrundaie

#2
Berriro ere posteaturik!! Eskerrik asko Artadi!!!! :omgomg:

Godelet

G o d e l e t

Taichisan

Aspaldi gutxi sartzen naiz, baina derrepente hauek ikusterakoan flipatu egiten dut nolako partaidetza dagoen ikusita.
Mila esker benetan bihotz bihotzez, aspalditik eskatzen zuten filme zoragarri hau berreskuratzeagaitik ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

carlocollodi

Indiana Jonesen Azken gurutzada eta Zorigaiztoko tenplua pelikulen harietan utzi dut eskaera bat, eta honekin ere animatu naiz gauza bera –eta konpromezurik gabe, jakina– eskatzera. Eskertzekoa da benetan hemen pelikulen bilatzaileok eta erripeatzaileok egiten duzuen lana. Eta eskertzeaz gain, eskatzea libre denez, mesede haundi bat eta presarik gabekoa eskatuko nizueke:
Inork sinkronizatu ahal du pelikula honen audioa fundamentuzko bideo baten gainean? Badakit kristoren lana izan daitekeela, baina ikusita Arka galduaren bila pelikularen kasua, eskaera egitera ausartu naiz.
Honetarako badut nik pantaila panoramikoan eta zaharberritutako edizioaren koloreekin artxibo bat, gazteleraz. Bilduma honek izugarri irabaziko luke inork jakingo balu audio eta bideo nahasketa ongi egiten. Inor animatzen bada, abisatu eta gaztelerazko bideo artxiboa pasako nioke.
Eskatzea librea bada, eskaerari uko egitea libreagoa da, jakina. Eskerrik asko berriz ere guztioi!

Trifon


burrundaie


burrundaie



somachigan

Kaixo.
Esteka ez dabilela konturatu berri naiz. Norbaitek igo al dezake?

Milesker!!

burrundaie



Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!