BI ANAI (2011) (Bingen Elortza, Aitor Koteron)

Sortzailea burrundaie, 2013ko Maiatzaren 05a, 02:05:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

BI ANAI





FITXA-TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: BI ANAI
EKOIZPEN-URTEA: 2011
IRAUPENA: 104 min.
AKTOREAK: Bingen Elortza, Aitor Koteron, Kandido Uranga, Amaia Lizarralde, Klara Badiola, Loreto Maule�n, Ohian Lopetegi
ZUZENDARIA: Imanol Rayo
HERRIALDEA: EH


SINOPSIA

Etengabe errepikatzen den naturaren sasoi-gurpilean txori, katagorri, suge eta antzarek bi anaien -Paulo eta Daniel- istorioa kontatzen digute. Urtea joan urtea etorri, beti bestelako eta aldi berean beti berdin agertuko den Obabako irudimenezko lurralde hori, baina, gizakien arteko handinahi, irrika eta grinen agertoki krudela da. Paulo eta Daniel anaia atzeratua dira giza-krudelkeria horren biktimak. Gizakiok errenditzen gaituen naturaren lege zaharrean bildurik, Paulo eta Danielen munduko ibilera itogarriak txori, katagorri, suge eta antzaren fabulen munduarekin egiten du bat, eta ikuslearengan efektu zoragarria lortzen gainera: ihesaren eta kontsolazioaren sentipen askatzailea.


ARGITALPENAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBrip
TAMAINA: 1,53 GB
BIDEOA: XviD/Kbps:2020/720X576/5:4
AUDIOA: AC-3/ ESTEREOA/48000Hz/224 kb/s
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ







zumarra

Prestatzen ari zara edo link-a jartzea ahaztu?

Eskerrak grabatu duzun. Atzo 22:30-tan konturatu nintzen.

Bestalde, atzo eguerdirako Doraemon: Green planet jartzen zuen etb3-ko programazioan (gauean ikusi nuen) baina ez dut topatu Doraemonen wiki-an... Akaso "Animal Planet" izango zen. Auskalo.

burrundaie

Barkatu!!!! Esteka jarri beharrean aktoreen izenak jarri nizkian!!!!! Dagoeneko konponduta. Eskerrik asko abisatzeagatik, deskargatzeko moduan zegoela uste nian eta. Ederki gaude ba ederki gaudenez, hankak minberatuta eta burua eskastuta.... :giveup:

Godelet

Mila esker, gizon!
Gora gure mendigoizale nagusia!  :barre:
G o d e l e t

maotsetun

Aupa lagunok.
Atzo iluntzean eta gaur goizean ahalengindu naiz filma jeisten baina ez dut lortu. Inork egiazta dezake honen lotura ongi dagoen ala ez? Esker mile.


xbartola

Ieup! Hainbatetan saiatu arren, ezin izan dut MEGAtik zuzenean jaitsi. Jar al zenezakete esteka, mesedez, JDrekin jaitsi ahal izateko?
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

zumarra

Hortxe daukazu baina MEGA-ko irudian sakatuta berdin berdin deskargatzen da...

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!