Oz-eko aztia - The Wizard of Oz (1939) (Victor Fleming) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Artadi, 2013ko Maiatzaren 18a, 07:14:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

OZ-eko AZTIA  -  THE WIZARD OF OZ (1939)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Abentura / Musikala
Urtea: 1939
Zuzendaria: Victor Fleming
Gidoia: Noël Langley, Florence Ryerson, Edgar Alan Wolfe (L. Frank Baum-en ipuinean oinarritua)
Argazkia: Harold Rosson
Musika: Herbert Stothart, E.Y. Harburg, Harold Arlen
Aktoreak: Judy Garland, Frank Morgan, Ray Bolger, Bert Lahr, Jack Haley, Billie Burke, Clara Blandick, Margaret Hamilton, Charley Grapewin
Sinopsia: Dorothyk, ostadarraz haraindi joatea amets duen neskak, bere nahia beterik ikusiko du tornado batek bera eta bere zakurtxoa Oz-en lurraldera eramaten dituenean. Mendebaldeko sorgin maltzurra iraintzen duenean, eta iparraldeko sorgin zintzoak hala aholkaturik, Esmeraldako hirira abiatzen da bide horiaren barna. Bertan Oz-eko azti ahalguztiduna bizi da, neskari Kansas-era atzera itzultzen lagun diezaiokeen bakarra. Bidean zehar, txorimaloa, latorrizko gizona eta lehoi koldarra izango ditu lagun. Txorimaloak zerebroa nahi du, latorrizko gizonak bihotza eta lehoiak, aldiz, falta zaion ausardia. Oz-eko aztiak beraiei ere lagunduko dielakoan, Esmeraldarako abenturan neskarekin bat egingo dute.
Nota Filmaffinityn: 7,4



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 98 min
Kolorea: Zati batzuk koloredunak, bertzeak zuri beltzean
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE) (3,7GB)
Esteka (MEGA - ONLINE) (3GB)
Esteka (MEGA - ONLINE) (1,9GB) (ABESTIETAN AZPITITULU GABE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:


Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 98 min
Kolorea: Zati batzuk koloredunak, bertzeak zuri beltzean
Pisua: 1,34 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)


Godelet

Eskerrik asko, lagun!  :cool2:
G o d e l e t

burrundaie


Godelet

G o d e l e t

zumarra

OZ-eko aztia eta Maskara jeitsita. Eskerrik asko.!!!

arrakala



carlocollodi

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 23a, 15:22:551080p bertsioa gehitua, MEGAn online ikusteko moduan orain
Zoragarri eta mila, mila, hamaika mila esker.
Nik abestien azpitituluak gehitu dizkiot. Ez dut gehiegi kontrolatzen, hortaz, begirada bat emaiozue artxiboari, eta kalitatez ongi doan.
https://mega.nz/file/lUgzlCCa#5IWFhWJZ9h2PVOFvpDzz0J177FSfdJryAjBZHZ_XjT4

Josu Etx

Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 11:06:16
Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 23a, 15:22:551080p bertsioa gehitua, MEGAn online ikusteko moduan orain
Zoragarri eta mila, mila, hamaika mila esker.
Nik abestien azpitituluak gehitu dizkiot. Ez dut gehiegi kontrolatzen, hortaz, begirada bat emaiozue artxiboari, eta kalitatez ongi doan.
https://mega.nz/file/lUgzlCCa#5IWFhWJZ9h2PVOFvpDzz0J177FSfdJryAjBZHZ_XjT4

Ba mila esker, eta beste aukera bat bezala gehituko dut, baina zoritxarrez aurreratu naiz eta jada, abesti azpitituludun bertsio bat jarri dut, abesti batzuen audioa konpontzeaz gain... (abesti batzuk oso baxu entzuten ziren, batez ere somewhere over the rainbow).

Nire errua da abisatu gabe igotzeagatik, barkatu lan berdina eginarazteagatik.

Tira, edonola ere mila esker, horrela erortzen bada edo dena delakoa, bi bertsio izango ditugu.

carlocollodi

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 15:23:51
Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 11:06:16
Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 23a, 15:22:551080p bertsioa gehitua, MEGAn online ikusteko moduan orain
Zoragarri eta mila, mila, hamaika mila esker.
Nik abestien azpitituluak gehitu dizkiot. Ez dut gehiegi kontrolatzen, hortaz, begirada bat emaiozue artxiboari, eta kalitatez ongi doan.
https://mega.nz/file/lUgzlCCa#5IWFhWJZ9h2PVOFvpDzz0J177FSfdJryAjBZHZ_XjT4

Ba mila esker, eta beste aukera bat bezala gehituko dut, baina zoritxarrez aurreratu naiz eta jada, abesti azpitituludun bertsio bat jarri dut, abesti batzuen audioa konpontzeaz gain... (abesti batzuk oso baxu entzuten ziren, batez ere somewhere over the rainbow).

Nire errua da abisatu gabe igotzeagatik, barkatu lan berdina eginarazteagatik.

Tira, edonola ere mila esker, horrela erortzen bada edo dena delakoa, bi bertsio izango ditugu.

Hara! Behintzat nire lehenengo saiakera eta ekarpentxo bat egiteko balio izan dit. :-P

arrakala

Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 19:13:45
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 15:23:51
Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 27a, 11:06:16
Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 23a, 15:22:551080p bertsioa gehitua, MEGAn online ikusteko moduan orain
Zoragarri eta mila, mila, hamaika mila esker.
Nik abestien azpitituluak gehitu dizkiot. Ez dut gehiegi kontrolatzen, hortaz, begirada bat emaiozue artxiboari, eta kalitatez ongi doan.
https://mega.nz/file/lUgzlCCa#5IWFhWJZ9h2PVOFvpDzz0J177FSfdJryAjBZHZ_XjT4

Ba mila esker, eta beste aukera bat bezala gehituko dut, baina zoritxarrez aurreratu naiz eta jada, abesti azpitituludun bertsio bat jarri dut, abesti batzuen audioa konpontzeaz gain... (abesti batzuk oso baxu entzuten ziren, batez ere somewhere over the rainbow).

Nire errua da abisatu gabe igotzeagatik, barkatu lan berdina eginarazteagatik.

Tira, edonola ere mila esker, horrela erortzen bada edo dena delakoa, bi bertsio izango ditugu.

Hara! Behintzat nire lehenengo saiakera eta ekarpentxo bat egiteko balio izan dit. :-P

Ekarpen guztiak ongietorriak, nola ez! Eskerrik asko bioi azpitituluak egiteagatik, nik ezin izan nituen egin eta..

Eta carlocollodi, segi ekarpenak egiten! Denon artean lana xamurragoa izango da eta. Aupa zu!

Segi bizkor!