ETBkoek hasi dira potroak ikutzen pelikulekin...¬¬

Sortzailea Taichisan, 2013ko Irailaren 30a, 10:58:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, asteburua etxetik kampo pasa dut eta nire TDT grabagailu berria hor utzi nuen pasadan larunbateko filmea grabatzeko. "AJEA LAS VEGASEN (Resacon en las vegas)"...
21:00 tik 1:50 rarte tarteko grabazioa, 4 ordu 50 minutu ahalegia.
Baina zein den eta nire sorpresa, derrepente, 2 ordu pasatu eta gero (zinemaldiko gauzak eta donostiko dokumental baten ondoren). derrepente film bat... baina, ze ostia?? Segoviako hiesa?? 1000 bider emandako filme bat webgunen agertzen ez zena?? Eta horrela nik tonto aurpegiarekin berriz ere flipatzen "ITURBE ANDEREÑOAREN" profesional horiek nola egiten duten lan.
Eta larunbat hontan ze egingo digute?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Egun hauetan liatuta nabil eta ez nintzen gogoratu ere egin programazioa begiratzeaz  :giveup: baina, lehenago ere aipatu izan dut, komeni da kontrastatzea webguneko iragarpena eta EPG-a.

Animo!

burrundaie

Nik ere ostiralean izandu nuen aldaketaren berri. Ia aste osoan AJEA LAS VEGASEN iragarri ondoren, azkenean zer jarriko eta Segoviako Ihesa. Ez da berau pelikula txarra, baina hainbeste aldiz eman dute telebistan...AKELARRE eman izan balute sikiera... Haiek lehengo lepotik burua, Etb beti Etb, alegia. errediox! :haserre:

burrundaie


0raintxe ikusi dut datorren larunbaterako SEXUA ETA NEW YORK2 iragartzen digutela. Auskalo azkenean zer emango duten....

Taichisan

Ba badirudi aldatu egin dutela berriz ere, AJEA LAS VEGASEN jartzen bait du oraingoan...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

#5
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2013ko Urriaren 03a, 00:57:39
Ba badirudi aldatu egin dutela berriz ere, AJEA LAS VEGASEN jartzen bait du oraingoan...

Badirudi berriz ere aldatu dutela (hirugarren aldia aste honetan), orain AIRBAG iragartzen zigutek. Tumatxa hi! Iturbe anderea, itsumandoka baino galdubago antzematen dinat. Jata erotu egingo giotzik jendilaje honek...