Cadillacs eta Dinosauroak - Cadillacs and Dinosaurs (1993) [13/13] [MG]

Sortzailea Artadi, 2013ko Urriaren 06a, 20:33:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2013ko Urriaren 16a, 18:03:29
Oker ez banago, duela urteak hemen baten batek aipatu zen ETBk bere bideoteka digitalizatu zuenean analogikoa Donostiako Amarako instituzioren bati eman ziola, eta aukera zegoela bertara joan eta gauzak ikusteko.

Nik dakidala, Amara auzoan euskal filmategia dago.

Artadi

Gaur goizean Donostitik ibili naiz, eta sartu naiz "Filmoteca Vasca"n. Oso abegikorrak izan dira, baina ezetz esan daustie, ez daukatela VHS, Betacam edo enparauen artxibategirik. GAldetu dot ea VHS zaharren artxiboa daukaten (El Padrino aipatu diot atendidu nauen neskari).
Esan daustie euren funtzioa euskadin ekoizten denarekin dagoela lotuta, eta kontzeptu horretan EZ dagoela sartuta atzerrriko filmen bikoizketa. Arlo hori ez dutela lantzen.

Dena den, uste dut bikoizteko laguntzen dekretoetan (ez dakit noiztik) jartzen zuela bikoiztutako filmearen kopia bat "Filmoteca Vasca"ra bidali behar zela. Boletinetan begiratu behar dot, baina aukera bi dago: dirulaguntza hartzen dutenek ez dute betetzen dekretoa edota Filmotecak hartu eta baztertu egiten ditu VHS eta DVDak. To be seen.....

Artadi

#18
Eta filme galduen bilaketa egiteko beste bide bat: Tinko elkartea. Begiratu bere webgunea: tinkoeuskara.org. Hor daude zerrendatuta bizkoiztu dituzten filmak. Gehienak DVD euskarriak atera dituzte eta hor harrapatu ditugu.
Baina badira baten batzu EZ zirenak kometzializatu: Asterix eta Kleopatra, Emil detektibea, The Borrowers, Big (Tom Hanks).
Bururatzen zaio inori moduren bat harribitxi hauek gure biltegian sartzeko????
Lehen eta behin eurei e-mailtxo bat bidali beharko genieke, beharbada.

Artadi

#19
Kuskuseatzen interneten aurkitu dut word artxibo interesgarri bat ETBko "Dokumentazio eta Artxibo
departamentua"ri buruz: lau atal dauzka a.idazkiak, b.soinuak, c.irudi biziak(programaziokoak erabiltzen dituztenak) eta guretzat interesgarriena,d.biltegia"

EL ALMACEN (FOTOS 9-11)
Por ultimo, encontramos el almacén. Todo el material documentado se guarda aquí para optimizar su conservación. Las cintas están archivadas en 2 depósitos, uno aquí (en el que se conservan los programas informativos y deportivos) y otro en Miramon (en este se conservan las series y demás programas), en condiciones de temperatura y humedad adecuada. Las cintas más antiguas se han transferido a cintas de video digital para asegurar su conservación.
Esta conservación del material se da desde sus inicios, en este almacén está recogido el material desde el año 1983. La duración de estas cintas suelen ser de 20 a 30 años.


Idazkian dagoena ondo bada, egoera larri larria da: 1983-93 artxiboak galtzear dira!!!!

Taichisan

Kuriosoa da azkenengo hori, batez ere EITBri galdetzerakoan esan zigutelako, "Material askotxo erre egin zela" ez dakit noiz, zerbait gertatu zanean...
Dena den beraiek edukitzekotan BIKOZKETA GUZTIAK ETB hasi zenetik hona, ez dakit zergaitik esaten digute erre zireka edo ta telesail eta filme askoren soinu banda ez dutela (zeren bestela JETMAN edukitzen badute, originalak erosteko prest negoke, aurreztuz ta aurreztuz :evil:)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Asterixen film hori jada bota dute pare bat aldiz azken hilabeteetan, hori ez da galduko behintzat.

Taichisan, Jetmanen dvdak (japoniarrak) asiandvdclub-en daude jaisteko. Nik lehenengoa jaitsi nuen frikada gisa. Euskarazko audioa da falta dena.

Taichisan

Jetmanen dvdak aspaldi ditut, gogoan izan TOKUSATSUaren friki itzela naizelaXD Baita ere azpititulatuta daukat gaztelaniaz, baliteke egunen baten str-ak ikusten baditut euskaratzen hastea, nork daki.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Artadi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2013ko Urriaren 18a, 10:55:50
Asterixen film hori jada bota dute pare bat aldiz azken hilabeteetan, hori ez da galduko behintzat.

Taichisan, Jetmanen dvdak (japoniarrak) asiandvdclub-en daude jaisteko. Nik lehenengoa jaitsi nuen frikada gisa. Euskarazko audioa da falta dena.

Aurten eman dutena Marrazki bizidunen filma izan da (eskasa benetan). Tinkok dauka irudiko errealeko filma DEPARDIEU Obelixena egiten duena. Nik dakidala 3 filme egin dituzte Asterixenak, eta azken biak Euskal Encodingsen daude (Olinpiadentan eta Bretainian), baina lehengo hori, Kleopatrarena, Tinkok bikoiztu eta banandu zuen zinema geletan, bakar batzu ikusteko, baina ez zuen DVDrik atera, eta ETBri ere ez zaio emititzeko eskubideak erostea bururatu.

jonnydbz

Cadillac-era bueltatuz XD
13. atala avi beharrean mpg izatearen arrazoia zein da?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Formatoaz gain, neurria ere ezberdina du 13. atalak. Nik, jeitsitakoan, besteen formatora pasa nuen. Nahi baduzue, igoko dut.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Nire bertsioa gehitu dut. Zati beltzak kenduta eta formato eta neurri berdinakin.

jonnydbz

Baina denak igo dituzu? Zureak 200 megakoak dira, eta Artadinak 300 mega ingurukoak. Itxaron egingo dut ea berak 13.a avi formatuan igotzen duen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Bai. Nik txuikuntzean (berriz konprimitzerakoan) pisu gutxiarekin ateratzen dira.