Koldo Mitxelena eta euskerazko edukiak

Sortzailea baronluigi, 2013ko Urriaren 19a, 21:07:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Atzo Koldo Mitxelena kultur etxean egon nintzen lehen aldiz nire bizitzan, eta bertan dauden audiozko eta bideozko edukiak ikusi ahal izan nituen. Euskerazko bideo asko ez nituen ikusi, baina musikako eduki ugari dituzte. Euskal diska pila, gaur egungoak eta aspaldikoak. Bittor Aieperen bi diska hartu nituen adibidez, lehen kassetean nituenak eta MP3 eta FLAC formatuan ripeatu ditut. Astelehenetik Ostiralera Donostian ikasten dudanez, eta egunero 1-2 ordu libre ditudanez, leku honetan denbora dexente pasako dudala uste dut xD :txistu:

Buruaburu

Euskarazko musika gehiena Ekaitzaldin dago, Bittor Aieperen diskak ere.

jonnydbz

Ekaitzaldiko link gehienak hilda daudela uste dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Buruaburu

Ba orain begiratu dut Bittor Aiaperen linkak eta ondo daude. Egia da Ekaitzaldin link batzuk hilda daudela baina gehienak ondo daude.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Buruaburu  Noiz: 2013ko Urriaren 20a, 11:52:21
Ba orain begiratu dut Bittor Aiaperen linkak eta ondo daude. Egia da Ekaitzaldin link batzuk hilda daudela baina gehienak ondo daude.

Ekaitzaldik hilabeteak daramatza itxita, eta bertan oraindik eskuratu daitezkeen diska zahar gehienak ez daude kalitate gorenean ripeaturik ( MP3 320 kbps edota FLAC formatuan). Horregatik hartu nituen.

jonnydbz

Beno, Ekaitzaldin aste honetan diska batzuk igo dituzte.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa