SUGEGORRI BELTZA (The Black adder) [MG](24/24)

Sortzailea zumarra, 2013ko Azaroaren 05a, 19:42:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

SUGEGORRI BELTZA
4 DENBORALDI



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: The Blackadder             
Produkzio Urtea: 1983 - 1989
Denboraldia: 4
Atal kopurua: 24
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Arduradunak: Ibonzama, Zumarra
Iraupena: 34 Min.
Tamaina: 350 - 485 MB
Bideoa: DivX 1800 Kbps - 720*576 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskara
Adin egokia: 13 urte+










ibonzama

Horrela hobeto! Eskerrik asko. Laster igoko ditut 2, 3 eta 4. denboraldia avi formatoa erabiliz.

zumarra


zumarra

Eeeeeee..... barkatu baina 3. atala (Black_Adder_3_Title4) ingelesez dago.... :-(

Berriz ripeatzerik bai atal hori, mesedez?

ibonzama

Bai, arrazoia duzu. Bakarrik 6 atal daude eta laugerrena ingelesez dago. Berriro ripeatuko dut kapituloa.

zumarra



zumarra

Ikaragarria, aizu! Denak eskura. Bakarrik falta da, denbora duzunean, 3x3 euskaraz ripeatzea...

Mila esker. :pozik:

ibonzama

Arazo larriak ditut kapitulo honekin. Behin eta berriro ripeatzu dut kapituloa bai gazteleraz, bai catalanez, bai euskaraz eta beti ingelesez ageratzen zait. Dvd originala ipintzen badut hizkuntza guztia agertzen dira. Ez dakit nola ripeatu behar dudan.

zumarra

Saiatu lehenengo denboraldia bezala DVD5 osoa igotzen. Nik hortik atera nituen atalak euskaraz... Probatuko dugu...

txapelzuri


ibonzama

Tamelez, esan behar dizuet, kapiitulu madarikatu hori (3:3)ez dagoela euskaraz, bakarrik Katalanez eta ingelesez. Ez dakit ea norbaitek edukiko duen seriea.

zumarra

mmmm.... pena....

Lasai. Beste guztiak badaude eta ez da gutxi.

anboto

Sugegorri Beltza - 05 - Sorgin harrapatzailea.7z.002 kapituluak errorea ematen du uneoro. Inork igo lezake mesedez?


zumarra

Ba saiatu naiz eta normal deskargatzen hasi da....