Bai, Ministroa (24/24) (1980)

Sortzailea ibonzama, 2013ko Abenduaren 01a, 19:23:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

ibonzama

FITXA TEKNIKOA



Izenburu Originala: Yes, Minister         
Produkzio Urtea: 1980
Denboraldia: 3
Atal kopurua: 21
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian: EITB


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Iraupena: 30 Min.
Tamaina: 350 MB
Bideoa: DivX 1800 Kbps - 720*576 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskara
Adin egokia: 13 urte+







ibonzama

Egunon guztioi. Bigarren denboraldia, listo.

zumarra

Barkatuko didazu, baina irudi berdina erabili duzula eta, zein da bi serie hauen ezberdintasuna: Bai, ministroa eta Bai, lehen ministroa?

ibonzama

Bai lehen ministroa(1986)sekuela da. Bai ministroa 1980n estrenatu zuten. 1980 tik 1986 ra arte Bbcek emititu zuen bai ministroa. Arrakasta izugarria zuenez bigarren parte egin zuten. Eta hori da bai lehen ministroa.

zumarra

Ok. Nire web orrian bi ataletan jarriko dut, bi serie bezala...

ibonzama

#5
Laster igoko dizuet hirugarrena eta azkena. 

ibonzama

Gabon guztioi. Hona hemen azken atala.

Aju

Eskerrik asko hain material zaharra berreskuratzeagatik. Bere antzinatasun eta lortzeko zailtasunagatik bakarrik merezi du jada.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Martxoaren 27a, 15:24:57Eskerrik asko hain material zaharra berreskuratzeagatik. Bere antzinatasun eta lortzeko zailtasunagatik bakarrik merezi du jada.

Nik bi telesailak (bai ministroa eta bai, lehen ministroa) DVDan ditut (cameok argitaratu zituen DVDak dira). Nahi baduzue, igo dezaket.

Aju

Ba begira, lehen arratsaldean DVD batzuk jaitsi ditut (suposatzen dut Ingalaterrako edizioa dela) ea aurrerago bideo hobea jar daitekeen probatzeko eta openinga desberdina da!!!! Igotzen baduzu, hainbat hobeto!