Asteburuan zer?

Sortzailea burrundaie, 2014ko Martxoaren 27a, 20:56:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Norbaitek harrapatu zuen GIZON MUTILAK filmea atzo? Ikusten egon nintzan eta grabatzen sahiatu baina alferrik betiko lez.... U___U
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

#151
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2017ko Urtarrilaren 04a, 21:21:57
Norbaitek harrapatu zuen GIZON MUTILAK filmea atzo? Ikusten egon nintzan eta grabatzen sahiatu baina alferrik betiko lez.... U___U

Bai, hura ere grabatu nian, baita HD-n grabatu ere. Dexenteko materiala ari nauk jasotzen eta pixkanaka igoko diat, berriz ere lehortea hasten denean... Orain AMAMA HD-n grabatu nahi diat, lehengo bertsioa hobetzeko...

Artadi

Biharko programazioan uste dut SHIN TXANen atal berriak (niretzat behinik behin)daudela:
528. Koktelontzia astintzen ikasi dut
530. Aitarekin paseatzen joan naiz
531. Ageo andereñoa aholkulari bihurtu da

Taichisan

http://www.filmaffinity.com/es/film699474.html
Gaur gaueko 1:00 etan gutxi gora behera, filme hau emando gude Euskaraz, ez dakit daukagun baina bada ez bada. Ointxe bertan konturatu egin naz.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Misión Tokyon irakurri dudanez gaur gauean Freezerren berpizkudearen filma bota behar dute 21:00etan ETB3n.

Dragon Ball Z: F Berpiztua
Egun baketsu batean Lurrean, Freezer armadako Sorbet eta Tagoma heltzen dira dragoi bolen bila, Freezer berpizteko xedearekin. Bere helburua lortu ostean, Freezer Saiyen aurkako mendekua bilatzen du.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa