Slump doktorea (1981-1986) (28/243)

Sortzailea Artadi, 2014ko Martxoaren 29a, 06:48:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Erraza da, helbide bat sortu, adibidez nirekontua@gmail.com, eta megan izena ematerakoan nirekontua+db@gmail.com, nirekontua+fly@gmail.com,... helbideak jarriz, korreo guztiak nirekontua@gmail.com-era helduko dira, baina Megarentzat helbide ezberdinak dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Orain diozula pila bat sonatzen dit horrek. "+" hori ere beharrezkoa da?

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Maiatzaren 14a, 12:10:04
Orain diozula pila bat sonatzen dit horrek. "+" hori ere beharrezkoa da?

Hori da guztiaren giltza. Copy.com bezalako zerbitzari batzuek iruzurra nabaritzen dute, eta ez dute kontu berririk sortzen uzten. Beste batzuk, megak eta mediafirek bezalaxe adibidez, ez dute iruzurrik ikusten.

Artadi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Maiatzaren 14a, 07:36:58
Erraza da, helbide bat sortu, adibidez nirekontua@gmail.com, eta megan izena ematerakoan nirekontua+db@gmail.com, nirekontua+fly@gmail.com,... helbideak jarriz, korreo guztiak nirekontua@gmail.com-era helduko dira, baina Megarentzat helbide ezberdinak dira.

Ez dut asmatzen. Ez naiz oso trebea gai hauetan. Megan alta ematean bi lerro baino ez daude:
Izen abizena: ni neu
Posta elektronikoa:    encodings@gmail.com

Saiatu naiz beste izen-abizenekin eta "encodings@gmail.com" eta DEUSEZ, atzera bota dit
Hurrengo saiakera: "encodings+slump@gmail.com" jarri dut eta esan dit posta helbide hau ez dagoela ondo.
Oso sinplea izango da, baina ez dut asmatzen

zumarra


jonnydbz

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2015ko Maiatzaren 15a, 13:55:32
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Maiatzaren 14a, 07:36:58
Erraza da, helbide bat sortu, adibidez nirekontua@gmail.com, eta megan izena ematerakoan nirekontua+db@gmail.com, nirekontua+fly@gmail.com,... helbideak jarriz, korreo guztiak nirekontua@gmail.com-era helduko dira, baina Megarentzat helbide ezberdinak dira.

Ez dut asmatzen. Ez naiz oso trebea gai hauetan. Megan alta ematean bi lerro baino ez daude:
Izen abizena: ni neu
Posta elektronikoa:    encodings@gmail.com

Saiatu naiz beste izen-abizenekin eta "encodings@gmail.com" eta DEUSEZ, atzera bota dit
Hurrengo saiakera: "encodings+slump@gmail.com" jarri dut eta esan dit posta helbide hau ez dagoela ondo.
Oso sinplea izango da, baina ez dut asmatzen
Ba orain bertan beste kontu bat sortu berri dut sistema honekin. Ez dakit zer egin duzun oker, encodings@gmail.com helbideaz ezin izan baduzu sortu... oso arraroa da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Artadi

Gaur barriro saiatu naiz +slump sistemarekin eta oraingoan ederto. Atzo zerbait txarto egin nuen. Eskerrik asko, lagunok

Taichisan

Lagun baten esan notzen atzo, link batzuk eroritak daudela, tamalez nik ezin izan nuen guztik jaitsi, norbaitek berrigotzerik bai?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Aju

Ui, ui, ui... Neuk ere ez dauzkat...

Duela urtebete ISO japoniarrak jaitsi eta montatzen hasi nintzen, baina disko gogorra pikutara joan zitzaidan eta dena galdu nuen, bai muntaia berria bai zaharra... Ea Artadik daukan...

egoninobi


Estar


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehen mezua eguneratuta Egoniren linkarekin. Eskerrik asko.

Estar

This is the 1981 version, which has 243 episodes. (Hau 1981 bertsioa, 243 pasarte da)