Sortzailea jonnydbz, 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53
0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.
Aipamenaren egilea: Taichisan Noiz: 2014ko Maiatzaren 07a, 20:52:40Bueno, Manu Guerrerorekin hitzegin eta gero hauxe esan ahal dizuet....Bizkaian Max ocio, Artea eta Zubiarten estreinatuko da filmea, zinema hauetarako badaude sarrerak salgai baina itxaron dezagun astetxo bat ia ordutegi gehiago jartzen dituzten.Irunen OCINEMAtan jarriko da filmea, baita ere Errenteriako ACEC NIESSEN zinemetan eta Donistiko BREXA OCINE zinemetan. Azken hiru hauek ondino ez dituzte sarrerak salgai, baina dena dela ere, Manu berak esan dit egunotan zihurasko zinema gehiago elkartzea, orduan lasai egon zaitezte denok.Nik uste, hau ikusi eta gero hoberena litzake Euskal Encodingseko zaleen artean geratzea gustoko duzuen zineman, eta topaketa txikiagoak egitea.Dena den espero dugu Arabako zinema batean estreinatzea ere.Esta baduzue DRAGONBALLZ youtubeko kanalean (selecta berak egindakoa) Trailerra, non arazoak egon ziren soinuarekin eta gaur berriz igo dute ondo, bihar edo etsirako hasiko dira bikoizkarien agurrak jartzen! Atento ibili!
Aipamenaren egilea: jonnydbz Noiz: 2014ko Maiatzaren 08a, 18:04:51Ba ni Donostira joanez gero, sarrera + peajeak + gasoila (+ OTA agian) = 25 eurotik gora jajaja
Aipamenaren egilea: jonnydbz Noiz: 2014ko Maiatzaren 09a, 19:34:25Autobusak ordutegiaren arabera arazoak eman ditzake ere baina ikusi beharko. Filma arratsalde gau aldean bada bueltakoa gal dezaket adibidez.
Aipamenaren egilea: aritzm Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 15:18:48Bizkaitarrak zarete? Bizkaiko zenbait tokietan daukazute pelikula ez?
Aipamenaren egilea: Taichisan Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 19:19:57Nik datorren astean erosiko ditut Arteara juteko (zentru komertziala, ez herria), hantxe ikusiko dut nik euskaraz. Gauza da gazteleraz ere ikusi nahi dudala baina ondino ez daude gaztelaniarako sesioak jarrita... ia zer esaten duten.