Dragoi bola Z Jainkoen borroka euskaraz!!!

Sortzailea jonnydbz, 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Sesioak EKAINAREN 12ra arte luzatzen omen dira! Horrela bada ni asteburu hontan joango naiz.


SonGorka4

horrela bada baliteke berriz ikustera joatea! jajaja  :goku:

jonnydbz

Niri ere porkulo apur bat ematen dit horrelako jarrerak. Batez ere filma ikusteko ordubeteko bidaia egin behar nuelako, eta bueltan beste ordu bete. Horri gehitu peajeak, gasoila, OTA, urbanoa... nire sarrera 25-30 euro artean kosta zait, gero etxean gelditu naizela esateko. Baina beno, filmaz disfrutatu nuen gutxienez.

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Ekainaren 02a, 20:24:15
Sesioak EKAINAREN 12ra arte luzatzen omen dira! Horrela bada ni asteburu hontan joango naiz.
Hori non? Ze La Bretxa zinemako webean ez da agertzen momentuz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Artadi

#93
 "Antza denez, orokorrean erantzun ona izan du zinemako estreinaldiak. Hala ere, euskadin ez omen da oso ona izan:

Gran resultado  6 en el top 20 de la taquilla solo han respondido los fans de Cataluña y Baleares en Euskadi los fans se quedaron en casa " (quote)



Asteburu honetan ONDARRUn jarri dabe. Ea zelan joan den. Zeren, nire ustez arazoa da Bilbon oso zaila dela interesa piztea ezein filmearentzako. Inbertsio handia egin behar, giroa egiteko. Herri euskaldunetan (Markina, Lekeitio, Bermeo, ...) aldiz errazago litzateke ikusleen atenzioa deitzea. Eta erraz gaindituko litzateke 1.000 ikusleen muga. Beste herri batzutan ere lor daiteke interesa piztea baliabide gutxirekin (Basauri, Galdakao, Amorebieta, Durango, ...). Hor egonbeharko zen Zineuskadi marketing sare eta eskarmentuarekin.

Godelet

Umeekin joan nintzen pasaden larunbata. Asko gustatu zitzaien, beraz, gustiok pozik!  :barre:

Hori bai, dirutza, 8 € sarrera bakoitza (x3), coca-cola, palomitak... Emazteari ez diot inoiz esango...! :beldur:
G o d e l e t

Taichisan

Espero dut orduan emazteak hemendik ez pasatzea ze bestela!XD
Nik laster hasiko naiz Making off-arekin lan egiten.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

SonGorka4

Lotsagarria!!! Errenteriraino ordubeteko bidaia egin ondoren pelikula ikusi gabe itzuli behar izan dugu (nik aurrez ikusia nuen filma, nire lagunak ez)! Filma orduz aldatu dute inon abisurik eman barik, gaur jubilatuen eguna zena argudiatuta. filma 19:35 tara pasa dute 18:10 etatik, eta itzultzeko ordua 2 ordu berandutuko zitzaigulako pelikula ez ikustea erabaki dugu  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Horrela nola nahi dute ba euskal zaleak zinemara gerturatzea? Filmaren ordua baño 30min lehenago 15 bat gazte baginen zain, guk bezalaxe beste batzuk filma ikusten geratu edo etxera itzuli erabaki behar izan dute.

Ez dago eskubiderik!!! Nire denborak urrea balio du, eta nire diruak ere balioren bat izango du! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Aju

Aipamenaren egilea: SonGorka4  Noiz: 2014ko Ekainaren 12a, 18:50:11
Lotsagarria!!! Errenteriraino ordubeteko bidaia egin ondoren pelikula ikusi gabe itzuli behar izan dugu (nik aurrez ikusia nuen filma, nire lagunak ez)! Filma orduz aldatu dute inon abisurik eman barik, gaur jubilatuen eguna zena argudiatuta. filma 19:35 tara pasa dute 18:10 etatik, eta itzultzeko ordua 2 ordu berandutuko zitzaigulako pelikula ez ikustea erabaki dugu  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Horrela nola nahi dute ba euskal zaleak zinemara gerturatzea? Filmaren ordua baño 30min lehenago 15 bat gazte baginen zain, guk bezalaxe beste batzuk filma ikusten geratu edo etxera itzuli erabaki behar izan dute.

Ez dago eskubiderik!!! Nire denborak urrea balio du, eta nire diruak ere balioren bat izango du! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Guzti hau beraiei idatzi behar diezu ikus dezaten ze txapuzeroak diren. Hori bai, igo kopurua ta esan 100 inguru izango zinetela :barre:

Artadi

Badaki inork zelan joan zen filmea Ondarrun????

jonnydbz

Ba Errenteriako zinema horrena benetan penagarria da, hori putada ederra da benetan, niri ere ia antzerako zerbait gertatu zitzaidan...

Eta gero hau nahi dute...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Gaztelerako bertsioa (Komertzialki hurrengo asteko ostilarean kaleratzen dena) jada interneten dago. Bertsio hori proiektatu duten zinemaren batean norbaitek audioa grabatu du eta jada egin dute muntaia interneteko BLURAY bertsioarekin.

SonGorka4

Ba gaur bertan jeitxiko dut, eta lagunei pasa, euskerazko bertsioa zinean ikusten uzten ez badigute ba gaztelaniazkoa jeitsi behar...

Haiek horrela nahi izan dute  :evil:

Taichisan

Songorka4, Facebookeko horrialdean esaiezu ALFA PICTURES-i zer gertatu zitzaizuen, zeren hau haien lotsagabekeriagatik delako.
Bide batez, datorren astean ez da komertzialki ateratzen gaztelerazko bertsioa, Espainako zinemetan proiektatuko dute soilik, eta egia esan screener kopia hori galera dexente ekarri dezake gendeak zinemetara joateko... Espero dugu behintzat horrela ez izatea. :goku:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

#103
Komertzialki nioenean, Espainiar zinema "orokorretan" aterako dela esan nahi nuen. Beste edozein film bezala, ez egun zehatzetan bakarrik proiektatzeko.


SonGorka4

txapa polita idatzi diet... eskerrak ordenagailuak tildeak non jarri markatzen zidan xD

buenas, escribo desde el norte, desde el país vasco, y primero felicitaros, porque la película era muy buena, y el doblaje en Euskera, casi al nivel de la serie original, que sera probablemente el mejor doblaje hecho en euskera.
Pero por otro lado, deciros que en Euskadi no habéis hecho muy bien el trabajo. La película no estaba muy bien anunciada, y muy pocos sabíamos que lo iban a dar, solo funciono el boca a boca, ya que la mayoría no sabia ni que echaban la película a pesar del anuncio de la tele.
Pero sobre todo estoy indignado, porque el pasado día 12, yo con una docena de amigos (yo ya había visto la peli en Donostia la semana pasada, pero los convencí para volver a verlo)  fuimos hasta Renteria, una hora de tren con lo que cuesta en estos tiempos, para verlo a las 18:10. Y total que en el cine, donde otros 60 jóvenes estaban esperando para comprar entradas nos cuentan que en el ultimo momento (sin anunciarlo en la web ni nada) han retrasado la peli 2 horas, debido a una actividad relacionada con jubilados. pero con ese cambio de hora los 13 que íbamos, junto a otros, en total unos 50 (de los que nosotros nos dimos cuenta por lo menos) tuvimos que quedarnos sin ver la película, la mayoría porque no teníamos como volver después de la peli, a causa del cambio de hora.
Ademas, según se habla en foros de fans, no ha sido el único inconveniente o suceso lamentable relacionado con el estreno.
por eso, creo que deberías de replantearlo y en vez de decir que los vascos se han quedado en casa sin ir al cine, (es cierto si que la peli no ha tenido demasiado taquilla, pero en mi entorno la mitad de los jóvenes lo quería ver, pero no quería ir a 50-75km) podrías decir que los vascos han ido al cine pero no han visto la película, algunos como yo incluso 2 veces con la intención de apoyar el doblaje al euskera. creo que deben de pedir disculpas por hechos como este que han estropeado el estreno para algunos.

espero vuestra respuesta, Salu2!

ez dira aspertuko   :bow: