Dragoi bola Z Jainkoen borroka euskaraz!!!

Sortzailea jonnydbz, 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Mision Tokyon ikusi berri:

AipatuSi hace unas semanas confirmábamos el doblaje en castellano y catalán de Dragon Ball Z Battle of Gods, hoy podemos notificar en exclusiva que el próximo martes comenzará el doblaje en euskera del largometraje.



El doblaje se llevará a cabo en el estudio Mixer Servicios Audiovisuales de Bilbao. Os mostramos a continuación una imagen que lo corrobora, gentileza de Oier Gómez.



Queda claro una vez más que Selecta Visión y la campaña de firmas que se realizó este verano para traer Dragon Ball Z Battle of Gods a España, con todas las lenguas peninsulares, está dando sus frutos. Selecta Visión quiere contentar a la mayor parte del público nacional.


http://www.misiontokyo.com/noticias/14023/dragon-ball-z-battle-of-gods-en-euskera



Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Martxoaren 11a, 10:21:42
Ni gogoratzen naiz hemen aipatu nuenean Kairen rawak prest neuzkala eta baten batek barre egin zidanean :barre: Zergatik ez?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bueno, ya ezin dizuet sekretua gehiago gorde... Bai, DRAGOI BOLA Z BATTLE OF GODs datorren asteartean hasiko da grabatzen eta DVD/Blu Rayan sartuko den audioa izango da. Ni naiz Selecta eta mixerren arteko lotura material extra grabatzeko, argazkiak, bideoak eta elkarrizketak.
Esan bezala, datorren astetik aurrera izango dituzue berriak, kastinga dela eta (espero dut nire kastinga kontuan izana) edo beste gauzetaz.
Xebe Atenciagaz hitzegiten egon naiz egunotan, baita ere Mixerrekin eta 16an amaituko da bikoizketa. aste bete edo gutxiago muntaketa egiteko eta laster izango ditugu zinemetan estreinatzeko data... eta DENOK NAHI ZAITUZTET ZINEMAN DRAGOI BOLA Z IKUSTEN EUSKARAZ!! Zeren horrek erakutsiko dio bai Eusko Jaurlaritzati, bai Zinema Euskaraz-i, bai EITBri, hau zale asko duela eta ez dauzkagun filmeok ere bikoiztu ahal direla.!!

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Martxoaren 11a, 10:21:42
Ni gogoratzen naiz hemen aipatu nuenean Kairen rawak prest neuzkala eta baten batek barre egin zidanean :barre: Zergatik ez?
Une horretan banekien martxan zegoela bikoizketa :irri:

Aitidina


jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Apirilaren 04a, 14:15:14
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Martxoaren 11a, 10:21:42
Ni gogoratzen naiz hemen aipatu nuenean Kairen rawak prest neuzkala eta baten batek barre egin zidanean :barre: Zergatik ez?
Une horretan banekien martxan zegoela bikoizketa :irri:
Alproja ederrak zarete jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Datorren astean hasiko naiz gauzak grabatzen, galdetuko diet Selectakoei hemen jarri ahal baditut grabatutako elkarrizketak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Lastima jatorrizko ahots batzuekin kontatu ezina.

Berri aparta bestela.

jonnydbz

Taichisan, Selectakoekin kontaktua duzunez... Oker ez banago, aurreko komiki azokan esan zuten aurten serie klasiko bat aterako zutela, aztertu ea zerbait jakin dezakezun XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#8
Zuk gomendatu hau


jonnydbz

Ramen para dos gomendatu nahi duzu ala? jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Apirilaren 05a, 12:19:56
Ramen para dos gomendatu nahi duzu ala? jajaja
Irudia ezta ikusten ala? nik ondo ikusten dut.

jonnydbz

Orain bai, baina lehen hotlink-en mezu bat agertu zait, beraien banda zabalera ez kontsumitzeko-edo...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Apirilaren 05a, 14:35:10
Orain bai, baina lehen hotlink-en mezu bat agertu zait, beraien banda zabalera ez kontsumitzeko-edo...
Ba orain neuri atera zait zuk diozuna.

Taichisan

Selectakoekin kontaktua izatea ez du esan nahi derrepente beraien sekretuak jakingo ditudala, denaden telesail klasiko hori Sailor Moon izango da zihurrenez, jende asko eskatu bait zuen eta remakea laster estreinatzear dagoenez gero, saltzeko aparta!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Zuk galdetu badaezpada ea Fly, Yaiba, Bola de Dan eta halakoek aukeraren bat badute :barre: