AMAREN ESKUAK [MG] (2013)

Sortzailea zumarra, 2014ko Apirilaren 22a, 07:43:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

AMAREN ESKUAK


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Amaren eskuak
Produkzio Urtea: 2013
Zuzendaria: Mireia Gabilondo
Produktora: Baleuko S.L.
Nazionalitatea: Espainia
Emisioa Euskal Herrian: ETB-1

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBRip
Arduraduna: Zumarra
Iraupena: 87 min.
Tamaina: 947 Gb.
Bideoa: DIVX 5 - 720x360 - 16:9
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskera

SINOPSIA

Nerea da eleberri honetan protagonista nagusiena. Ama ospitalean du, zehazten ez den gaixotasun batek jota, baina jendea errekonozitzeko zailtasun handiak dituela ikus daiteke. Nereari dena pilatu zaio, amaren gaixotasuna, erredakzioko lana, bikotearekin komunikazio falta, alaba ikusteko denbora eskasa eta beste askoren artean, iraganeko mamu baten antzera, erbestean egon den aspaldiko lagun baten berriak. Amaren egoera tamalgarriaren aurrean, izeko Doloresen ezinbesteko laguntza jasotzen du eta Luisak, hots, Nerearen amak, oparitzen dituen hitz solteak ulertzen laguntzen dio, bide batez, Luisak eskatzen duen desioa betearaziz, biak errudun sentitzen baitira gertatzen ari zitzaiona aurretik ez ohartu izanaz. Nereak izekoren laguntza jasoko ez balu, ezinezkoa egingo litzaioke amak esaten duenari zentzuzko irakurketa bat egitea, amak iraganera egiten baitu salto uneoro eta Nereak egoera horren aurrean ez baitu aurretiko informaziorik, duen informazio bakarra bere amaren eta bere bizitzako argazkiak direlarik.




xbartola

  Atzo hasita zegoela ikusten hasi nintzen, baina banekien gaur bertan hementxe topatuko nuela.

  Milesker!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie

Nire bertsioa abian (ordenagailuak uzten badit, behintzat...) :beldur:

burrundaie

Nire bertsioa eta sinopsia dagoeneko erantsiak! :rock: