Nire Neska - My Girl (1991) (Howard Zieff) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Artadi, 2014ko Uztailaren 20a, 07:39:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

NIRE NESKA  -  MY GIRL (1991)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama / Komedia
Urtea: 1991
Zuzendaria: Howard Zieff
Gidoia: Laurice Elehwany
Argazkia: Paul Elliott
Musika: James Newton Howard
Aktoreak: Anna Chlumsky, Macaulay Culkin, Dan Aykroyd, Jamie Lee Curtis, Peter Michael Goetz, Richard Masur, Griffin Dunne, Jane Hallaren, Kristian Truelsen
Ekoizpena: Brian Grazer, Imagine Entertainment. Banatzailea: Columbia Pictures
Sinopsia: Veda heriotzarekin obsesionatuta dagoen neskatoa da: ama hil zaio eta aitak ehorztetxe bat zuzentzen du. Bere ingeleseko irakaslearekin maiteminduta dago, eta uda partean poesia-ikastaro batzuetarako izena emango du hura txunditzeko. Vedaren aitak Shelly makillatzaile aditua kontratatu du, eta berehala maitemindu da harekin, baina neskatoa harremana oztopatzen saiatuko da.
Nota Filmaffinityn: 6,3



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 102 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,21 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 102 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,18 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka [MEGA]


Godelet

G o d e l e t

arrakala

1080p bertsioa gehitua eta fitxa eguneratua.  :pcan:

21. minutu inguruan akats bat ematen zuen berezko avi artxiboak, eta ezin izan dut konpondu, beraz segundu batzuk jatorrizko bertsioa utzi dut euskarazko azpitituluekin (10 segundu, 3 esaldi). Gainerakoa ongi dago. Ez nekien film eder hau bikoiztua zegoenik.. sorpresa polita hartu nuen aurrekoan topatu nuenean, eta HD-n egotea merezi zuela iruditu zitzaidan  :garagardoa:

Aju

#3
Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2023ko Azaroaren 14a, 18:34:591080p bertsioa gehitua eta fitxa eguneratua.  :pcan:

21. minutu inguruan akats bat ematen zuen berezko avi artxiboak, eta ezin izan dut konpondu, beraz segundu batzuk jatorrizko bertsioa utzi dut euskarazko azpitituluekin (10 segundu, 3 esaldi). Gainerakoa ongi dago. Ez nekien film eder hau bikoiztua zegoenik.. sorpresa polita hartu nuen aurrekoan topatu nuenean, eta HD-n egotea merezi zuela iruditu zitzaidan  :garagardoa:
Bertsio zaharreko bideo hori konpontzerik zegoen begiratu dut (eta ez, ezin da), eta kuriosoa da ze justo mozten den lekuan eszena bat dago Blurayan itxuraz falta dena :barregaizto:

Eskerrik asko.

PD: Azken aldian azpitituluak txiki samarrak ari dira izaten, Josu_etx-enak ere bai. Handbrake?