Gazteak - The Young Ones (1982) (Rik Mayall) [576p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea euskalripper, 2014ko Irailaren 12a, 18:02:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

euskalripper

GAZTEAK  -  THE YOUNG ONES (1982)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Erresuma Batua
Generoa: Komedia
Urtea: 1982
Atal kopurua: 12
Zuzendariak: Rik Mayall (Sortzailea), Lise Mayer (Sortzailea), Ben Elton (Sortzailea), Ed Bye, Paul Jackson, Geoff Posner
Gidoia: Ben Elton, Rik Mayall, Lise Mayer, Alexei Sayle
Musika: Peter Brewis
Aktoreak: Rik Mayall, Ade Edmondson, Nigel Planer, Christopher Ryan, Alexei Sayle, Stephen Frost, Ben Elton, Mark Arden, Paul Bradley, Robbie Coltrane, Dawn French, Jennifer Saunders
Sinopsia: Kultuzko komedia, lau britaniar ikasleren ingurukoa. Tipo zakarrak eta dibertigarriak dira, Monty Pythonen umorea eta 80eko hamarkadako punkaren arteko nahasketa eroa.
Nota Filmaffinityn: 7,7



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 30 min inguru ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 600 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 576p
MEGAko esteka - ONLINE



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 30 min inguru ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 260-529 MB tartean
Erresoluzioa: 540p
MEGAko esteka


Taichisan

Eskerrik asko Euskalripper!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ati_1000

Kaixo Lagunok!!!
Hau mundiala!!! A zer oroitzapenak!!!!!!
Onenak zarete!!

JON I

JOE!Hau bai altxorra, azpaldi eskatua nizuen eta begira nundik agertu ere ,lagun guztiekin partekatuko dut ,gora gu ta gutarrak.izugarria! :olatu2:Mila esker! :Zahar: :Zahar:

Josu Etx

Lehenengoa doa soilik. Hau ikusteko gogoak neuzkan, igo ahal bazenute, eskertuko nuke.

izasorma

Nik ere soilik aurrenekoa ikus dezaket. Eskertuko nuke gainerakoak ere eskuragarri jarriko bazenituzte.

Mila esker

arrakala

Bigarren denboraldia berrigota! DVDa lortu dut eta MEGAn online ikusteko moduan daude orain. Ea lehenengo denboraldiko DVDa ere lortzen dudan eta guztiak igotzen ditudan. Oraingoz lehen denboraldiko lehen atala ere igo dut. Gozatu!


arrakala

Lehenengo denboraldia ere igota! Telesail mitiko hau osorik online ikusi daiteke orain MEGAn. Gozatu!

Aju

DVDak eskuratu eta konpresio on batekin bertsio hobeago bat egin dut. Lehen mezuko esteka eguneratuta dago.

arrakala

Barkatu Aju, baina ez dut ongi ulertu egin duzuna.. nere bertsioak ere DVDtik ripeatutakoak ziren, berdintsu pisatzen zuten eta mp4-ean igo nituen online ikusi ahal izateko..

mkv-ak ezin dira online ikusi. Iruditzen zait bertsioa hobetzea baino, atzera pauso bat ematea dela, ez?

Ene iritzi apalean behintzat..

Aju

Duela hilabete batzuk begiratu bat eman nion eta desentrelazatua gaizki zeukatela ikusi nuen. DVDak lortu nahian ibili naiz eta lortzean begiratu gabe ordeztu ditut jarrita zeudenengatik. Sentitzen dut ba, jarri zureak.

arrakala

Bi bertsioak utzi ditut eskuragarri azkenean. Eskerrik asko zure lanagatik, Aju! Besarkada bat