Dragoi Bola Z jainkoen borroka

Sortzailea Artadi, 2014ko Urriaren 10a, 10:42:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

Amazon.es agertzen da dagoeneko Bluray formatoan. Datorren hilabetean 5ean aterako ei dute. Ez dut aurkitu informaziorik soinu  bandei buruz. Euskeraz??

Aju

Euskarazko bikoizketa ere badakar, bai.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


Artadi

Igo du inork filmea??. Uste dut baietz, ikusi nuela, baina ez dut aurkitzen.

Taichisan

Filmea bai dvdan bai blurayan euskara dakar Euskarazko azpitituluekin baina kontuz! Azpitituluak bikoizketatik ateratakoak dira!!
Baita ere esan behar dut edizio berezia erosten baduzue nire dokumentala ikusteko aukera izango duzuela baina.... Gaztelaniaz agertzen diren azpidatziak guztiz inbentatu dituzte!! Ni hor egon nintzan 3 egunez gaztelaniazko transkripzioa egiten eta beraiek nahi zutena egin zuten,abisatutak zaudete.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Azaroaren 21a, 08:26:54
Filmea bai dvdan bai blurayan euskara dakar Euskarazko azpitituluekin baina kontuz! Azpitituluak bikoizketatik ateratakoak dira!!
Baita ere esan behar dut edizio berezia erosten baduzue nire dokumentala ikusteko aukera izango duzuela baina.... Gaztelaniaz agertzen diren azpidatziak guztiz inbentatu dituzte!! Ni hor egon nintzan 3 egunez gaztelaniazko transkripzioa egiten eta beraiek nahi zutena egin zuten,abisatutak zaudete.
Neu bertsio berezia erosten saiatuko naiz  :barre:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Artadi

Atzo erosi egin nuen DVDa. Azken finean, Dragoi Bolaren banatzaileak den dena atera du euskerazko soinubandarekin. 15€ FNACen, hori bai kontuz manga liburuekin baitago DVDekin egon beharrean.