Maya erlea DVD abenduaren 26an

Sortzailea Artadi, 2014ko Abenduaren 20a, 08:36:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

Eta euskerazko soinubandarekin !!!!

"Hurrak eta lapurrak" ere urtarrilean..... baina ematen du EZ dutela EUSKERAZko soinu banda sartu.   Zineuskadikoek EZ zuten lotu ondo beste behin, DVDren banaketa. KOnponduko duzue arazo hori dirulaguntzen deialdi berrietan ????

Taichisan

Zineuskadik esan zidan bezala, beraiek soilik zinema aretoetarako lizentziak erosten dizuzte soilik, eta gero eusko jaurlaritzak edo ez dakit nork erosi behar ditu lizentziak dvd salmentarako, hau esan nahi du filme batzuetan lizantzia erosterakoan zine eta dvd salmenta sartzen direla barne, eta beste batzuentzako ez. Hau da betiko komeria eta nik Hurrak eta Lapurrak ikusi barik eta ezinean audioak grabatu mugikorra puxkatu zait eta.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapek

Nik etxean daukat eta rippeatu det. Nahi badezue igoko det   :festa:

burrundaie

Film hau Zinegabonak kanpainaren barruan bota behar dute. Badakit eman behar dituztenen artean, batzuk dagoeneko foroan jasota daudela. Hala ere, nik pixka bat itxoingo nuke (urtarrilaren 4ean bukatzen da ekimena), pare bat aste edo. Nik ere Tarzan igotzeko daukat, baina zain nago gabonak noiz bukatuko paratzeko. Pare bat aste beranduago jartzeagatik ez da ezer gertatuko eta hartara, sikiera, hain bakanak diren jendearengana euskal zinema gerturatzeko kanpainak ez ditugu oztopatuko. Geure helburua ere horixe baita: ikus-entzunezko materiala ahalik eta jende gehienaren eskura jartzea. Horixe nire iritzia. :agur2:

txapek

nik ez nekien hori !! Ba itxoingo deu  :pozik3:

zumarra


Godelet

G o d e l e t

burrundaie

#7

Mihiluze

Aupa!
Maya erlea badekozue igotzeko?
Mila esker!

Artadi

Erosi berri dut DVD barri bi Snow Queen eta Phantom Boy Bilbondon.
Euskeraz noski eta KARATULAK ERE EUSKERAZ!!!!
Zenbat denbora karatula euskeratuak ikusi barik!!

Oharra: mezu hau 3G konexiorekin igoten ari naz. Etxeko ordenagailu eta tabletekin ezin konektatu nabil. Login ondo doa (erabiltzaile ta pasahitza ontzat ematen ditu, baina cookyen politika aldatzeko diost). Arazo berea dekon inor???

zumarra

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2016ko Abenduaren 07a, 18:01:26
Oharra: mezu hau 3G konexiorekin igoten ari naz. Etxeko ordenagailu eta tabletekin ezin konektatu nabil. Login ondo doa (erabiltzaile ta pasahitza ontzat ematen ditu, baina cookyen politika aldatzeko diost). Arazo berea dekon inor???
Ni bakarrik etxeko ordenagailuarekin sartzen naiz (Linux) eta ez dut arazorik...

Aju

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2016ko Abenduaren 07a, 18:01:26
Erosi berri dut DVD barri bi Snow Queen eta Phantom Boy Bilbondon.
Euskeraz noski eta KARATULAK ERE EUSKERAZ!!!!
Zenbat denbora karatula euskeratuak ikusi barik!!

Oharra: mezu hau 3G konexiorekin igoten ari naz. Etxeko ordenagailu eta tabletekin ezin konektatu nabil. Login ondo doa (erabiltzaile ta pasahitza ontzat ematen ditu, baina cookyen politika aldatzeko diost). Arazo berea dekon inor???
3G izateak ez dauka zerikusirik.

Ez dakit zergatik gertatzen zaizun hori. Nik konponketa honen aurretik bai izaten nituen arazoak mezu guztiak irakurrita bezala jartzeko botoiarekin (cookiekin arazo bat zeukan eta deslogeatu eta logeatuta konpontzen zen) baina orain dena doa ondo.

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2016ko Abenduaren 07a, 18:07:52
Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2016ko Abenduaren 07a, 18:01:26
Oharra: mezu hau 3G konexiorekin igoten ari naz. Etxeko ordenagailu eta tabletekin ezin konektatu nabil. Login ondo doa (erabiltzaile ta pasahitza ontzat ematen ditu, baina cookyen politika aldatzeko diost). Arazo berea dekon inor???
Ni bakarrik etxeko ordenagailuarekin sartzen naiz (Linux) eta ez dut arazorik...

Neuk ere arazorik ez ordenagailutik sartzeko...