Euskadi Orkestra eta Pirritx-Porrotx-MariMotots

Sortzailea txapek, 2014ko Abenduaren 28a, 08:28:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

txapek

Norbaitek grabatu al zuen EITBko saio hau? Uste dut 25ean bota zutela, eta nik pixka bat ikusi nuen. ETBren Alacarta weborrian ez dute jarri  :(  :giveup:

burrundaie

#1
Aipamenaren egilea: txapek  Noiz: 2014ko Abenduaren 28a, 08:28:11
Norbaitek grabatu al zuen EITBko saio hau? Uste dut 25ean bota zutela, eta nik pixka bat ikusi nuen. ETBren Alacarta weborrian ez dute jarri  :(  :giveup:
Ez dut uste pailazo horien saio bat bera ere aurkituko duzunik foro honetan... :evil:

zumarra

Duda eduki nuen grabatu ala ez. Berez doain bota dute ETB-n baina Pirritx eta Porrotx izanik....

Horrela utziko dugu...

txapek

bale bale, ulertu det. Baina nola EITB-ek bota zuen... mila esker!!

txorrada

Sentitu, pentsatu, ekin DVDan dago emankizun hori

Xoxobon

Aipamenaren egilea: txorrada  Noiz: 2015ko Otsailaren 25a, 15:22:59
Sentitu, pentsatu, ekin DVDan dago emankizun hori
Ziur zaude? Nik bi DVDen ISOak dazkat kopiatuak eta ez det emanaldi hori inon ikusten.

Porzierto, pailazo hauekin pasatakoa kontuan hartuta, ulertzekoa da holako materiala ez posteatzea, hala ere norbaitek emanaldiren bat nahi balu nik denak dazkat ISOan kopiatuak eta berori pasatzeko arazorik ez nuke izango.
Egia esan ez dakit oso ondo zein rippeok (zein codec alegia) mantenduko lukeen kalitate handienean eta horregatik dazkat ISOan gordeta. Eskertuko nuke honen inguruko tutorial antzeko bat. h.264 ondo dagoela entzun dut.

Mundu berri baten hazia gure bihotzetan daramagulako.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Xoxobon  Noiz: 2015ko Otsailaren 25a, 21:06:32
Aipamenaren egilea: txorrada  Noiz: 2015ko Otsailaren 25a, 15:22:59
Sentitu, pentsatu, ekin DVDan dago emankizun hori
Ziur zaude? Nik bi DVDen ISOak dazkat kopiatuak eta ez det emanaldi hori inon ikusten.

Porzierto, pailazo hauekin pasatakoa kontuan hartuta, ulertzekoa da holako materiala ez posteatzea, hala ere norbaitek emanaldiren bat nahi balu nik denak dazkat ISOan kopiatuak eta berori pasatzeko arazorik ez nuke izango.
Egia esan ez dakit oso ondo zein rippeok (zein codec alegia) mantenduko lukeen kalitate handienean eta horregatik dazkat ISOan gordeta. Eskertuko nuke honen inguruko tutorial antzeko bat. h.264 ondo dagoela entzun dut.

Nik normalean kodek hori erabiltzen dut; honek oso kalitate handia lortzen du, Xvid-ena (kasu) baino neurri txikiagoan gainera. Tamalez ez dago, momentuz, erabat zabaldurik eta euskarri guztiek ez dute ezagutzen, nahiz eta gaur egungo tresna gehienek arazorik gabe erreproduzitu ahal izan.