GUMBALLEN MUNDU HARRIGARRIA euskaraz bikoiztuta!!

Sortzailea Taichisan, 2014ko Abenduaren 31a, 11:11:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa!
Batzuek jakingo duzue zein dan telesail hau, BOING katean emititzen bait dute.
Badirudi oraintxe bertan begirada botatzen hari niola ETB3ko programazioari ta bihar, 16:05etik aurrera, GUNBALLen telesaila euskaraz emititu homen dute!
Sekula flipatu egin dut zeren inoiz bez ez nuen pentsatuko ahin telesail berria euskaratuko zenik ezta petsatu be.

Baita ere "PIRO ITSUSIA ETA BIOK" telesail berria estreinatuko da egun horretan (ez dakit zein den), eta ostiralean Shinchanen pelikula berria emango dute Euskaraz, dvdan euskeraz ez zetorrena, SHINCHAN SAMBAREN ERRITMORA, orduan grabatzekoa da!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

"Shin Chan Sambaren Erritmora" eduki badugu http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=4154.0 baina bihar emango dutena, berriz, ez: "Shin Chan Spa Wars". Larunbatean "Doraemon Atlantis" botako dute, hori ere ez dugu. Hortaz, erne egon beharko dugu datozen egunotan, ez den-denak harrapatzen ditugun!! :boxing:

Taichisan

Ta inork ez dauka asmorik GUMBALL hartzeko?? Nik saiatuko naz baina ez dut gauza askorik esango bada ez bada ere
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

egoninobi

Buaaaa! Hori da hori urtea ondo hastea.
Norbaitek grabatu du gaurko Shin Chanen pelikula? Oraintxe ikusi dut programazio berria dagoela eta galdu egin dut. Mesedezzz  :omgomg:

burrundaie

Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Urtarrilaren 01a, 15:31:11
Buaaaa! Hori da hori urtea ondo hastea.
Norbaitek grabatu du gaurko Shin Chanen pelikula? Oraintxe ikusi dut programazio berria dagoela eta galdu egin dut. Mesedezzz  :omgomg:
Shin Chanen pelikuletan dagoeneko eskuragarri duzu. Zazpigarrena da.

egoninobi


SonGorka4

Oraintxe etb3n DORAEMON. Heroia. Galaxiarteko aintzindariak hasi berria da. Berri xamarra dirudi eta ez dut uste aurrez dugunik, ea norbaitek grabatzen duen

zumarra

Ziria sartu digute!!! ETB-ko programazioan ShinChan Spa Wars iragarrita zegoen. Nik ez dut grabatu.

Gumball.... grabatzen ari naiz, baita Piro itsusia eta biok

burrundaie

Niri ere berdin gertatu zait. Programazioarekin fiatu eta putza! Bihar programazioan edozer jartzen duela ere, grabatu egingo dut.  :tiroegin:

SonGorka4

nik berandu hasita, baina hasiera ikusi egin dut, eta ondoren joan beharra nuela eta grabatzen jarri dut. orain ikusten hasi naiz eta ETB1 grabatu dut ETB3 beharrean...  :tiroegin:

SonGorka4

Nire irudipena da edo SHERLOCK HOLMES berrietako bat ETB1en? Ez dut uste dugunik, 23:00 etan hasi da

SonGorka4

Eta 9etan hasi da etb3n DORAEMON eta sirenen kondaira, hau ere ez daukagula uste dut... Azken astean urte osoan adina estrenatu dute

SonGorka4

Bihar gaueko 22:25 etarako "Itzal iluna" iragarrita ETB1en, ezdut horrelako izenbururik aurkitu foroan, ea zer den edo grabatzen dezuten

burrundaie

Aipamenaren egilea: SonGorka4  Noiz: 2015ko Urtarrilaren 07a, 00:36:38
Bihar gaueko 22:25 etarako "Itzal iluna" iragarrita ETB1en, ezdut horrelako izenbururik aurkitu foroan, ea zer den edo grabatzen dezuten
Tim burtonen pelikula da, Johnny Depp protagonista duela http://www.filmaffinity.com/es/film264198.html   Grabagailua prest! :pozik3:

Taichisan

Filme horrek oso berria da, nik uste hau Azpititulatuta emitituko duten lehen filmea izango dela....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!