Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

txelailo

Dragoi bola-ri buruz ari naiz, hau da goku txikitakoa. Jdownloader-ak beste dana deskargatzen jarraitzen du baina 28 garren atal hori 0% dago, deskarga fortzatuta jarrita dauket eta saiakera egiten du baina hortan gelditzen da.

Aju

Aipamenaren egilea: txelailo  Noiz: 2017ko Martxoaren 22a, 15:00:16
Dragoi bola-ri buruz ari naiz, hau da goku txikitakoa. Jdownloader-ak beste dana deskargatzen jarraitzen du baina 28 garren atal hori 0% dago, deskarga fortzatuta jarrita dauket eta saiakera egiten du baina hortan gelditzen da.
Atzo konpontzen ibili nintzen eta gero abisatzea ahaztu :aspertu:

Ez dakit zergatik baina ezinezkoa zen atala jaistea. Berriro igo eta lehen mezua eguneratu dut DLC berriarekin.

txelailo

:ezez: honek berdin-berdin jarraitzen du, Dlc berria klikatu eta 28garren atalak "fuera de linea" jartzen du. Astebukaera datorkigu orain eta salseatuko dut programarekin ea zeozer ateratzen diodan.

Eskerrikasko Aju atentzioarengatik! Benetan eskertzen dizut. 
:olatu2: :olatu2: :olatu2: :olatu2: :olatu2: :olatu2: :olatu2:

Aju


txelailo

Dlc berria sakatu eta Jdownloader-a 27-tik 29garrenera pasatzen da. 28garren atala azaldu-re ez da egiten! :puppy2: Atal oso ona da nonbait! xD
Badut dragoi bolaren pijama bat.. Gokuren kamiseta pare bat ere.. Ikusita atal honek ematen dizkizun buru hausteak eta dedikatzen diozun zure bizitzako denbora pertsonala.. Uste dut opari bat irabazten hari zarela Aju xD animo!

Aju

#65
Saiatu berriz DLCa jaitsiz ze niri oraingo honetan badoakit. Gainera paketeak berak ere 28. atalaren izena darama; horixe falta da, bera ez egotea :barre:

Badaezpada atalaren linka jartzen dizut hemen, baina egidazu begiratzeko mesedea nik jakin dezadan DLCa ondo geratzen dela.

PD: Oker ez banabil txapelketa bukatzen den atala da. Berau da umetan grabatu nuen lehen atala :barre:

montxor

Eskerrik asko Aju!!!

28. Atala falta neban eta ipini dozun link zuzenetik jeitsi dot!!!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: txelailo  Noiz: 2017ko Martxoaren 25a, 17:10:37
Dlc berria sakatu eta Jdownloader-a 27-tik 29garrenera pasatzen da. 28garren atala azaldu-re ez da egiten! :puppy2: Atal oso ona da nonbait! xD
Badut dragoi bolaren pijama bat.. Gokuren kamiseta pare bat ere.. Ikusita atal honek ematen dizkizun buru hausteak eta dedikatzen diozun zure bizitzako denbora pertsonala.. Uste dut opari bat irabazten hari zarela Aju xD animo!

Jdownloaderreko "deskarga" lehiotik kendu beharko duzu lehenengo, link hori "capturador de enlaces" lehiaoan agertu dadin?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

yurritmen

Lehendabizi eskerrikasko egin duzun lan guztiagaitik eta denon eskuetan jarteagaitik. Gokurekin hasi nintzen eta euskaraz berrikusteko gogo handia neukan. Galdera bat daukat, Magin Boo ren saga ez ahal dago aukerarik post-ean gehitzeko? ez dakit eukaraz dagoen edo ez, horregaitik eskatzen dut.
milla esker berriro, HHD batean gordeko dut eta semealabekin ikusiko dut berriz!

Aju

Aipamenaren egilea: yurritmen  Noiz: 2017ko Maiatzaren 19a, 12:04:41
Lehendabizi eskerrikasko egin duzun lan guztiagaitik eta denon eskuetan jarteagaitik. Gokurekin hasi nintzen eta euskaraz berrikusteko gogo handia neukan. Galdera bat daukat, Magin Boo ren saga ez ahal dago aukerarik post-ean gehitzeko? ez dakit eukaraz dagoen edo ez, horregaitik eskatzen dut.
milla esker berriro, HHD batean gordeko dut eta semealabekin ikusiko dut berriz!
Kaixo eta ongi etorri.

Booren saga Zren barruan dago.

Aju

Orain denbora daukadala atal batzuk ikusten jarri naiz eta Zko 170. atala pixelatu egiten da 9:46an. Ikusten dudanez nik v2 bat daukat, momenturen baten zuzenketaren bat egin beharko niolako. Jonny edo norbaitek ba al dauka v1a? Eta ondo ala gaizki ikusten da 9:46an? Ondo ikusten bada, igotzerik bai?

jonnydbz

Ba zoritxarrez duela aste batzuk garbiketa egin nuen eta bertsio zaharrak ezabatu eta azken bertsioekin gelditu nintzen, kasu honetan v2 bertsioa... Mafiosoa eskuak igurtzitzen ari denean pixelatuta daukat bai.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi


Aju


Aju

Lehen mezua eguneratuta:

-170. atalaren lehen bertsioa igota.
-178. atalaren audioa hobetuta.