Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Oraintsu Brolyren azken pelikula ikusi dut. Zinean luze egin zitzaidan, baina orain berriz ikustean ez zait hainbesterako iruditu. Oso kalitate onean dago, eskerrik asko honengatik eta HDn berrigotako filmeengatik!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehen mezuko DBZren DLC artxiboa eguneratuta 24. atalaren bertsio berritu batekin.

Ez dakit zergatik baina 24. atalak arazoak zeuzkan DVD japoniarretan. Atalean zehar 6 bat aldiz koloreak "korrituta" bezala ikusten ziren.



Atalaren bertsio zuzendu bat aurkitu dut, eszena horietan puntualki DVD amerikarreko bideoa darabilena.


Josu Etx

#122
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Uztailaren 27a, 19:20:23Lehen mezuko DBZren DLC artxiboa eguneratuta 24. atalaren bertsio berritu batekin.

Ez dakit zergatik baina 24. atalak arazoak zeuzkan DVD japoniarretan. Atalean zehar 6 bat aldiz koloreak "korrituta" bezala ikusten ziren.



Atalaren bertsio zuzendu bat aurkitu dut, eszena horietan puntualki DVD amerikarreko bideoa darabilena.


Hori gaizki exporatzearen arazo bat da, elkargurutzatutako (interlaced) bideo bat progresiboa bezala tratatzeagatik dela dirudi.

Aju

#123
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Uztailaren 28a, 20:53:51
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Uztailaren 27a, 19:20:23Lehen mezuko DBZren DLC artxiboa eguneratuta 24. atalaren bertsio berritu batekin.

Ez dakit zergatik baina 24. atalak arazoak zeuzkan DVD japoniarretan. Atalean zehar 6 bat aldiz koloreak "korrituta" bezala ikusten ziren.



Atalaren bertsio zuzendu bat aurkitu dut, eszena horietan puntualki DVD amerikarreko bideoa darabilena.


Hori gaizki exporatzearen arazo bat da, elkargurutzatutako (interlaced) bideo bat progresiboa bezala tratatzeagatik dela dirudi.
Ez dut uste. Oso momentu puntualetan da, eta koloreekin bakarrik gertatzen da, nahiz eta entrelazazioko marrak ikusi bertan. DVDa ekoiztean egindako hankasartzeren bat da.

daeri88

#124
Kaixo Aju!

Lehenik eta behin zure eta beste erabilzatile guztien lana goraipatu nahi dut. 80ko hamarkadan jaio garenei irribarrea pizten digu gure Dragoi Bola maitea Euskaraz entzutea, eta zuei esker hori posible da oraindik, benetan eskertu nahi nizueke guztioi.

Bestalde, badaukat jaitsirik telesailaren atal guztiak (DB, DBZ eta GT) baina arazoak ditut filmeekin. JDownloader erabiltzen ari naiz, baina ez dut uste ondo egin dudanik, 63 artxiboetatik bakarrik 4 lortu ditut orain arte. Saiatzen jarraituko naiz, baina posible balitzateke MEGA-rako esteka zuzenak jartzea asko eskertuko nizuke.

Agur bero bat!

asierbz

Aupa Aju!

Lehendabizi eskerrik asko egindako lanagaitik!

Pelikulak jaisten egon naz ta hoietatik: 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 eta 2008, 2010 OVAn estekak ez dute funtsionatzen, jDownloaderek ez ditu fitxategirik aurkitzen-eta.
Berriro igotzea badaukazu asko eskertuko nizuke

Gero arte!

goroldi

Lan bikaina,eskerrik asko!

Egia da pelikularen bat erorita daudela

Josu Etx

Aipamenaren egilea: goroldi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 04a, 21:26:56Lan bikaina,eskerrik asko!

Egia da pelikularen bat erorita daudela

Aurkibidean agertzen diren filmetatik ez, ezta?

DaleCooper

#128
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 10a, 23:04:23
Aipamenaren egilea: goroldi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 04a, 21:26:56Lan bikaina,eskerrik asko!

Egia da pelikularen bat erorita daudela

Aurkibidean agertzen diren filmetatik ez, ezta?
Bai, zehazki esateko, hauek daude erotitak:
Bolak - Pelikula 7
Bolak - Pelikula 8
Bolak - Pelikula 11
Bolak - Pelikula 12
Bolak - Pelikula 13
Bolak - Pelikula 14
Bolak - Pelikula 15
Bolak - Pelikula 16
Bolak - Pelikula 17
Bolak Z - OVA 2008 V2
Bolak OVA 2010

Josu Etx

Aipamenaren egilea: DaleCooper  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 30a, 20:47:01
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 10a, 23:04:23
Aipamenaren egilea: goroldi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 04a, 21:26:56Lan bikaina,eskerrik asko!

Egia da pelikularen bat erorita daudela

Aurkibidean agertzen diren filmetatik ez, ezta?

DLCa zaharkituta geratu da antza
Ikusi filmak hemendik: https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=6093.0

Hor ez daudenak ez ziren bikoiztu.
Bai, zehazki esateko, hauek daude erotitak:
Bolak - Pelikula 7
Bolak - Pelikula 8
Bolak - Pelikula 11
Bolak - Pelikula 12
Bolak - Pelikula 13
Bolak - Pelikula 14
Bolak - Pelikula 15
Bolak - Pelikula 16
Bolak - Pelikula 17
Bolak Z - OVA 2008 V2
Bolak OVA 2010


adri_rios

Kaixo!
Milesker denagatik!! Dragoi Bola oso ona da euskara ikasteko.
Galdera bat, Dragoi Bola (lehenengoa) Euskara azpititulua aukeratu dezaket, baina ez dut ezer ikusi. Badauka azpititulurik? "Si no", badakizue non deskargatu?
 

Aju

Kaixo adri_rios.

Dragoi Bolak ekartzen dituen azpitituluak zentsuratutako zatietarako baino ez dira. Seriea ez daukagu osorik azpititulatuta. Sentitzen dut.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: adri_rios  Noiz: 2021ko Martxoaren 19a, 12:12:45Kaixo!
Milesker denagatik!! Dragoi Bola oso ona da euskara ikasteko.
Galdera bat, Dragoi Bola (lehenengoa) Euskara azpititulua aukeratu dezaket, baina ez dut ezer ikusi. Badauka azpititulurik? "Si no", badakizue non deskargatu?
 

Ajuk esan bezala azpititulu horiek zentsuratutako zatientzat dira soilik. %99 ziur nago ez dagoela inon kapitulu bakar bat osorik azpititulatuta. Barkatu.

adri_rios

Oooh zer pena. Beno, oraintxe filmak ikusten ari naiz. Aurrerago saga osoa ikusten saiatuko naiz.
Eskerrik asko!

Aju

Pelikulen link guztiak eguneratuta.

Bardock eta etorkizuneko Trunksen pelikulen bideoak berrituak izan dira Alemanian argitaratutako Blurayetako bideoekin.