MEGA EZIN IKUSI

Sortzailea maialen, 2015ko Ekainaren 16a, 23:54:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

maialen

kaixo gabon. E.T. filma deskargatu dut megan baino gero ezin dut ikusi ordenagailuan, ez dagoela programarik hori irekitzeko esaten dit. Zer egin dezaket? Megako denekin gertatzen zait gauza bera. Milaesker.

Taichisan

Egin beharrekoa zure errepoduzitzailea aktualizatzea da, horrela filme guztiak ikusi ahalko duzu  :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ez daukazu erreproduzitzailerik instalatuta antza. Jaitsi VLC adibidez, hemendik.

maialen

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2015ko Ekainaren 17a, 00:56:39
Egin beharrekoa zure errepoduzitzailea aktualizatzea da, horrela filme guztiak ikusi ahalko duzu  :osopozik:
eskerrikasko

maialen

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Ekainaren 17a, 10:49:52
Ez daukazu erreproduzitzailerik instalatuta antza. Jaitsi VLC adibidez, hemendik.
eskerrikasko

maialen

kaixo saiatu naiz zuek esandakoa egiten eta jeitsi dut VLC ere baina ez da arazoa konpondu.
este archivo no tiene ningún programa asociado para realizar esta accion. instale el programa que corresponda o si ya lo tiene instalado  cree una asociación en el panel de control de programas predeterminados.
hau da azaltzen zaidan menua. non dago arazoa? lagunduko mesedez? milaesker

zumarra

Jeitsi duzun artxiboak zein extensio du? Hau da, .avi, .mpg, .7z, ??

Aju

Aipamenaren egilea: maialen  Noiz: 2015ko Ekainaren 17a, 15:16:34
kaixo saiatu naiz zuek esandakoa egiten eta jeitsi dut VLC ere baina ez da arazoa konpondu.
este archivo no tiene ningún programa asociado para realizar esta accion. instale el programa que corresponda o si ya lo tiene instalado  cree una asociación en el panel de control de programas predeterminados.
hau da azaltzen zaidan menua. non dago arazoa? lagunduko mesedez? milaesker
Eskuineko botoarekin egin klik bideoan, "abrir con", eta zerrenda batean VLC aukeratu behar duzu.