Barkaidazue, baina ez daukat denborarik. Taichisan.

Sortzailea Taichisan, 2015ko Urriaren 19a, 20:02:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi.
Aspalditik ez nago lehen bezain aktibo hemetik, besteak beste SENTOKU JIDAI elkartearen presidentea naizelako, ta haren bidez ahin beste ekintz egiten ditudalako proiektu horretan (Tokusatsuari buruzko elkartea da, hau da, sentai, riderrrak, Power Rangerrak, Ultramanak,...).
Material piloa daukat ondino ripeatu nahian baina egia esan ez dakat ez denborarik, ezta ezpaziorik daukadan guztiarekin jartzeko, ripeatzeko ta igotzeko, orduan jakinzazue, naiz ta niri emailak bidaltzea, oso sarritan ikusten ditudala edo ta erantzun tamalez, Zumarran, Burrundaien ta Artadin jarri bait nuen nire esperantza osoa ikusita, Euskal Encodingsen bizia eragin genuenok, ia ia ez dugula astirik gure semetxoari jaten edo ta ondo hezitzeko.

Hitzaldia amaitu baino lehen, esker mila emon nahi diet Euskal Encodings guztiontzako egiten duzuen orori, material berria igotzen duzuen guztioi, berrigotzen dituzuenoi, galdetzen duzuenoi, jaisten duzuenoi eta batez be webgune hau eredu bezala erabiltzen duzuenoi euskara zabaltzeko eta euskaraz bizi ahal izateko! Denok guztioi mila esker bihots bihotsez!!

Espero dut egunen batean lehen baino denbora eduki ahal izatea material zaharra ripeatu ta igo ahal izateko (Artadik ez badu lehendik igotzen, genio dakagu ta geure arteanXD).

Mila esker guztioi zuen pazientziagaitik eta zuen lan nekezagaitik.

Eskuminak guztioi,
Joseba "Taichisan" Cordón.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Lasai lagun!!

Ni "antzeko parezido" nabil. Lan haundirik egin gabe denbora falta dela eta. Baina nahikoa lan egin duzu (egiten ari zara) eta ez duzu azalpenik eman behar. Bakoitzak ahal duen neurrian hartzen du parte proiektu honetan.

Besarkada.

jonnydbz

Taichisan lehendakari XD

Animo eta egurra Taichisan!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Argi zegok denok antzera gabiltzala. Nik oraindik marrazki batzuk (Maya erlea grabatzen ari nauk egunero), dokumentalak, film bat edo beste eta filmen mantenimendu pittin bat egiteko denbora badut oraindik. Badakik lagun, bakoitza bere martxan.  :orden2:

Nitro T

Lasai, Taichisan, ez zaitez horregatik arduratu. :keinu: