Asterix - 15/38

Sortzailea Ajubita, 2020ko Ekainaren 21a, 22:20:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ajubita

Asterix galiako itzulian igota.

Ajubita

Ajubita

Ajubita

Asterix Hispanian igota.

Kuriositatez esango dizuet Asterix eta Obelix Iruñeatik pasatzen direla berez...

...baina elkarren edizioan Zaragozatik pasatzen direla.

Josu Etx

Joee, eta zergatik aldatu zuten??

Eta eguzkia ezkutatzear dagoelarik, zergatik dago euskarazkoan zerua urdin? jajajaja

Lan bikaina!

Ajubita

2020ko Uztailaren 05a, 19:22:33 #20 Azken aldaketa: 2020ko Uztailaren 05a, 19:31:05 Ajubita(e)k egina
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Uztailaren 05a, 18:52:47Joee, eta zergatik aldatu zuten??

Eta eguzkia ezkutatzear dagoelarik, zergatik dago euskarazkoan zerua urdin? jajajaja

Lan bikaina!
Nire suposizioa da, baina nahiko argi daukat politikagatik dela. Iruñea =/= Hispania. De hecho artzain hori aintzinako mugalarietan oinarrituta dagoela esango nuke.

Liburu honek euskarazko edizioan dauzkan koloreak oso-oso arraroak eta zentzugabeak dira.

PD: Detalle garrantzitsu bat ahaztu zait: Frantzia itsasoz zeharkatzen dute eta mugan lehorreratzen dira.

Ajubita

Asterix legionaria igota. Nire gusturako, libururik onenetarikoa. "Zesarren ustekabea" pelikularen gidoiaren oinarria izan zen baina pelikula bera nahiko txarra da.

Serieko pertsonaiarik onena (nire gusturako) agertzen da, Tenismari (Campodetenis). Michelin gidako piktogramekin hitz egiten du. Pertsonaia hau pelikulatik kanpo geratu zen.