Dragoi bola super (003/???)

Sortzailea Ronbin, 2015ko Abenduaren 11a, 20:12:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Apirilaren 19a, 09:54:58
Kaixo guztioi!
Dragoi Bola Super-en mangak euskarara itzultzean datzan proiektu hau bertan behera uztea erabaki dut, izugarrizko lana suposatzen du eta dirudienez ez du inolako interesik pizten, ondo izan!
Jarraitzera animatzen zaitut.

Gertatu zaizuna hemen askotan ikusi izan dugu: jendea oso motibatuta hasten da, ordu pila bat sartuz, eta gero jende gutxik jaisten duela ikustean desanimatu egiten dira. Feedback faltak min ematen du.

Nire aholkua egiten jarraitzea da, baina zure erritmora, ahal duzunean, esfortzurik suposatu gabe.

JIREN

Kaixo Aju!
Eskertzen ditut zure hitzak, agian hori egingo dut, material hau euskararatzea interesgarria iruditzen zait.

Aju

Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Apirilaren 19a, 21:51:32
Kaixo Aju!
Eskertzen ditut zure hitzak, agian hori egingo dut, material hau euskararatzea interesgarria iruditzen zait.
Hori da. Azken finean, pixkanaka-pixkanaka denborarekin zerbait handia osatzen joango zara.

Josu Etx

Hori da, animo! Ni batzutan baita faltan botatzen dut erantzuna (azken aldian ez dabil jende gehiegi aktibo) baina jendeak niri gustatzen zaizkidan filmak (eta gazteleraz ikusi behar izan ditudan filmak) euskaraz eskuragai izatearekin eta noizean behin jasotzen ditudan erantzunekin pozten nahiz.
Zoritxarrez zuretzat ez nahiz oso komiki zalea baina seguru norbaiti ilusioa egingo diola.

ezkoi2000

Animo JIREN!!! Egiten ari zaren lana izugarria eta bikaina da.

Josu Etx


JIREN

Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

Josu Etx

Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Uztailaren 07a, 22:21:01
Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

:txalo1: :Olatu:

ezkoi2000


Arsenicum

Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Uztailaren 07a, 22:21:01
Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

Kaixo Jiren, nik jarraitzera animatu nahi zaitut. Egia da, jendeak agian ez duela eskerrik ematen, baina ez zaitzala horrek desanimatu.
Onomatopeiak itzultzeko dokumentu bat aurkitu nuen, eta agian lagungarri izango zaizu. Eta zalantzaren bat izanez gero, proiektuen txokoan hari bat zabaldu eta bertan galdetu. https://tori.eus/link/TWpFeE5EVXpORFV4Tmc9OjpoYXNoOjowLjQ3OTYzNjAwIDE1NjM1NTM5NDU-
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JIREN

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Uztailaren 19a, 18:34:42
Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Uztailaren 07a, 22:21:01
Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

Kaixo Jiren, nik jarraitzera animatu nahi zaitut. Egia da, jendeak agian ez duela eskerrik ematen, baina ez zaitzala horrek desanimatu.
Onomatopeiak itzultzeko dokumentu bat aurkitu nuen, eta agian lagungarri izango zaizu. Eta zalantzaren bat izanez gero, proiektuen txokoan hari bat zabaldu eta bertan galdetu. https://tori.eus/link/TWpFeE5EVXpORFV4Tmc9OjpoYXNoOjowLjQ3OTYzNjAwIDE1NjM1NTM5NDU-

Kaixo Arsenicum!

Ondo etorriko zait bai onomatopeiak itzultzeko dokumentu hori! Berau jeisteko jarri duzun estekak ez du funtzionatzen, ea berriro jartzerik duzun! Eskerrik asko!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.



JIREN

Hilabete batzuk itzuli gabe eman ostean, 9.atala itzuli berri dut. Onomatopeiak euskararatzen saiatu naiz, egia esan ez naiz oso trebea onomatoiekin, ahal dudana egin dut! Eskertuko nuke norbaitek begiratu bat ematea, gaizki dagoena zuzentzen laguntzeko.

9. Goku Botamoren aurka.
https://6f35ef78-4947-441a-9290-3a6172f24fff.filesusr.com/ugd/8641b2_ca6745512b604c4da2a972a00b8c3eab.pdf