ZALDUN BAKARTIA

Sortzailea euskalbou, 2015ko Abenduaren 16a, 22:10:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

euskalbou

Aupa.

Berria naz hemen eta oraindik eztakit ondo zelan doan leku hau.

Nik dragoi bola ikusten nuen umea nintzenean 90. hamarkadan eta aurretik nik uste Zaldun Bakartia ( uste dot deitzen zela euskaraz ), Lone Ranger ( Ingelesez ) eta El Llanero Solitario ( gazteleraz ) ematen zuten Etb-n urte haietan.Serie hori nik uste Amerikarra izango dela eta begiratzen egon naz listetan eta ez dot ikusi edo beste izen batekin ipini dozue.

Norbaitek ba ahal daki serie honi buruz ezer ?Euskaraz ze izen duen edo izen hori duen edo deskargatu ahal izateko iñork igo ahal duen.

Eskerrik asko.

Agur.

Aju

ETBk erabilitako izenak erabiltzen ditugu hemen, beraz bere txokoan ez badago ez daukagun seinale.

jonnydbz

Hau da? https://www.youtube.com/watch?v=-nMeiGpOfGQ

Hau euskaratu egin zen? Nik ez daukat gogoan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

euskalbou

Nik uste bai euskaratu zutela.agian okertuta nau.

You tubeko hori izan daiteke, orain dela 20 urte edo gehiago igaro dira, ulertzen, ez dut ondo gogoratzen.

Arsenicum

Harri txuri, auuurrreraaaaaaa!

Nik gogoratzen dot baie eztakit hau edo barriago bat bazan.

Indioak tentel euki zeuen izena?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ostra, hori al da?, horrekin neu ere gogoratzen naiz. Kruzatuta neukan seriea, Dragoi Bola ordezkatu baizuen programazioan. Animazio oso flojoa zeukan, garaian bertan umea izan arren konturatu egiten nintzen.

jonnydbz

Ostraaaaaaaaaaaas horrena bai gogoratzen nazela, egixa!

PD: "Arri" hori 'h' gabe delakoan nago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa