Megak kontuak ixten hasiko da

Sortzailea jonnydbz, 2016ko Martxoaren 02a, 21:51:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Megak kontuak itxiko ditu 3 hilabetez jarduerarik ez badu edo emailek erantzunik ez badute:

AipatuTermination of free accounts for inactivity or failure to respond: MEGA provides one of the most generous free accounts around – 50 GB of user encrypted storage – for free! However, some users have become inactive and we are unable to contact them. We also need to make sure that we can contact all our users should we need to issue any notices. We've therefore instituted an option for MEGA to terminate inactive accounts or non-responsive accounts after 3 months. Rest assured, MEGA does not want to lose legitimate customers, so you will receive ample notice before we do this. It's an important reason though to make sure the email address in your account details is up to date now and is kept up to date, otherwise you won't get that notice. You can update your contact and login email address at https://mega.nz/#fm/account/profile.

https://mega.nz/#blog_36
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

11 kontu dauzkat MEGA-n. Behin 50 MB-ra iritsita, bertan behera utzita. Baina, orain, denetan sarten saiatu naiz eta hortxe daude, itxuraz ondo.

Zein da kontua? Gutxienez, 3 hilabetetik behin kontuan sartzea, mugimendua badagoela jakiteko? Beno, orain, 2 minututan denetan sartu/atera egin naiz. Ez da lan zaila. Zailena gogoratzea da...

jonnydbz

Testuan ulertzen dudanagatik, 3 hilabetetan jarduerarik ez duten erabiltzaileek edo MEGAko emailak erantzuten ez dituztenek galduko dute kontua. Hau da, saioa hasiz gero jarduera moduan ulertzen dut. Emailen kontua da kezkagarriagoa, izan ere askok eta askok email kontu faltsuak erabili dituzte, orduan erantzutea zaila izango da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Neuk ere 10 kontu dauzkat sortuta eta ez naiz inoiz sartzen berrigoera bat egiteko ez bada :haserre: 3 hilabetean kontuko esteketatik ezer jaitsi ez bada logikoa deritzot, baina ez logeatzeagatik ez.

burrundaie

#4
Ni ez naiz bereziki Megazalea, baina batzuetan Megara material gehiegi igotzen ote dugun errezeloa izaten dut. Megaz gain beste hainbat aukera ere badaude, eta Megauploadekin gertatutakoaren ondoren, zerbitzariak aukeratzeko orduan, gutxienez, mesfidatiago izan beharko ginatekeelakoan nago. Ezin da inoiz jakin zerbitzari batek noiz egingo digun kale eta, horregatik, nire ustez, zerbitzariei dagokienez behintzat, zenbat eta gehiago aldatu, orduan eta aukera handiagoa materiala galdu ez dadin. Eta ez naiz zerbitzari berriez ari, dagoeneko ondotxo frogatuta dauzkagun zerbitzariez baizik. Ziur naiz, honen gainean Baronluigik hainbat eta hainbat aholku eman lezazkeela. Nahiz eta, neronek ere aitortzen dut, zein den erosoa Mega erabiltzea!   

burrundaie

#5
Zerbitzarien kontu honi segida emanez, jakin ezazue lehen Putlocker-ekin gertatu bezala, oraingoan Lolabits-i etorri zaiola txanda; azken hau hil honen 31an itxiko  baitute. Zorionez zerbitzari horretan apenas genuen materialik, baina badaezpada ere, zerbitzarien etengabeko aldaketak direla eta ez direla, erne egotea komeni da. :threat:

Aju

Putlockerrek, oker ez banabil, izena aldatu zuen, itxi beharrean. Orain ez datorkit izena, baina gogoan dut esteka zaharren izen berrira berbidaltzen zutela.

baronluigi

Hori iaztik egiten hasi ziren zerbait da, baina Otsaila hontan egim dute ofizial.