Harry Potter 8: Herioaren Erlikiak 2 (2011) (David Yates) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2016ko Maiatzaren 03a, 22:20:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

HARRY POTTER ETA ETA HERIOAREN ERLIKIAK (2. zatia)  -  HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: Part 2 (2011)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Erresuma Batua
Generoa: Fantasia / Abentura / Drama
Urtea: 2011
Zuzendaria: David Yates
Gidoia: Steve Kloves (J.K. Rowling-en eleberrian oinarritua)
Argazkia: Eduardo Serra
Musika: Alexandre Desplat
Aktoreak: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Alan Rickman, Ralph Fiennes, Bill Nighy, Helena Bonham Carter, Rhys Ifans, Michael Gambon, Jason Isaacs, Brendan Gleeson, David Thewlis, James Phelps, Oliver Phelps, Julie Walters, Robbie Coltrane, Helen McCrory, John Hurt, Natalia Tena, Imelda Staunton, Miranda Richardson, Domhnall Gleeson, Jamie Campbell Bower, Richard Griffiths, Fiona Shaw, Timothy Spall, Mark Williams, Bonnie Wright, Matthew Lewis, Tom Felton, Evanna Lynch, Warwick Davis, Michelle Fairley, Clémence Poésy, Peter Mullan, Nick Moran
Sinopsia: Hainbat hilabete Ingalaterran Horgurutzeen bila eta Heriojaleetatik ezkutatzen aritu ondoren, Harry Potter (Daniel Radcliffe), Ron Weasley (Rupert Grint) eta Hermione Granger (Emma Watson) adiskideak Hogwarts ikastetxeetara ailegatu eta bertan Lord Voldemorten (Ralph Fiennes) arimaren beste zati bat badagoela ohartuko dira, baina euren bilaketaren erdian Azken Borroka gauzatuko da, hartan, hainbat xehetasunen artean, gaztelu-ikastetxearen suntsiketa handia eta Lord Voldemorten behin-betiko porrota jazoko dira.
Nota Filmaffinityn: 7,1



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 125 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,89 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 123 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,52 GB
Erresoluzioa: 720p
Esteka [MEGA]

xbartola

Aizu, burrundaie, zer da euskaraz ala JBA?? Ez al zen 2. zatia euskaratu gabe zegoen bakarra??
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xbartola

  Ahaztu aurreko mezua, hau azken filmaren bigarren zatia dela konturatu naiz...

  Tira, milesker!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xabiber

Kaixo, artxiboak ez daude edo ez ditut lortzen jeistea, berriz igotzerik bai? Milesker

burrundaie

"Spoiler: erakutsi" jartzen duen tokian klikatu eta azalduko zaizkizu.

xabiber

Bai, hori eginten dut, Jdowloader-en sartzen ditut, beti bezala, baina jeisterakoan ez ditu jeistea lortzen, eta Jdowloader2 erabiltzen dut eta gaurkotua dut. Ez dakit zer egin.

burrundaie


vicbanhos

kaixo!

Seigarren zatia ezin dut jeitsi :(

Berriro igo dezakezu?

Milesker!

burrundaie



tsume

Kaixo guztioi!
Arazotxo bat dekot link-arekin,  orain dagoenarekin https://cloud.mail.ru/public/CVwE/iFvFYZait heriotzaren erlikiak 1. zatia bakarrik jaitsi ahal dot.
Nire alabari euskeraz kontatu nahi nioke hiru anai aztien ipuina, norbaitek 2. zatia igo ahal balu, bihotzez eskertuko nioke.
Bestelan be ia norbaitek badakien blu ray edo dvd-an erosteko kodea :keinu:.

Mila esker!!!

JASS

Euskaraz oraingoz DVDan dagoen bakarra lehenengoa dela uste dut, eta deskatalogatuta dago ia leku guztietan...  :goib:
Aipamenaren egilea: tsume  Noiz: 2017ko Maiatzaren 24a, 20:21:15
Kaixo guztioi!
Arazotxo bat dekot link-arekin,  orain dagoenarekin https://cloud.mail.ru/public/CVwE/iFvFYZait heriotzaren erlikiak 1. zatia bakarrik jaitsi ahal dot.
Nire alabari euskeraz kontatu nahi nioke hiru anai aztien ipuina, norbaitek 2. zatia igo ahal balu, bihotzez eskertuko nioke.
Bestelan be ia norbaitek badakien blu ray edo dvd-an erosteko kodea :keinu:.

Mila esker!!!

burrundaie

Filma ez da behar duena, eta eskerrik asko abisatzeagatik. Lasai, iluntzerako bigarren zatia prest egongo da-eta!  :orden2:

burrundaie


tsume

Zelau efizientzia!! Esker mila benetan!!! Atzo konturatu nintzan hiru aztien ipuina 1. zatian zegoela baie halan be nere alaba 2. zatia ikusteko irrikan dago! :omgomg: :pozik2:
Lastima euskaraz editatua ez dagoen,,, cataluineraz aurkitu dot 1. ta 2. zatie, baie euskeraz keba :ezez:
Eskerrik asko egiten duzuen lan paregabeagatik, zuei esker euskerazko filmak pertsona askoz gehiagotara heltzen dira!!
:agurtu: :agurtu: