ONLINE igo eta ikusteko web orria!!

Sortzailea eibabe, 2017ko Otsailaren 20a, 20:35:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

eibabe

Online ikusita askotan irudiaren kalitatea jaitsi egiten da eta nahiago izaten dugu filma edo seriea deskargatuta ikusi! Azkenaldian ordea, erderazko filmen orrialde batetik openload.co izeneko webgune batera joan nintzen online ikusteko asmoarekin pelikula eta harritu egin ninduen. Oso azkar kargatu zitzaidan eta bereahala hasi zitzaidan filma oso kalitate onean. Hau guztia dela eta, zuek guztiokin partekatzea pentsatu dut! Oso erraza da kontua irekitzea eta igotzen dituzun artxibo guztiak deskargatu ere egin daitezke! Filmak bertan ikusteko formatua .mp4 da bakarrik zoritxarrez, baina freemake video converter programarekin lortu dut .avi tik .mp4 ra pasatzea! Gold bertsio eskatzen du programa honek, baina norbaitek nahi badu kodea hemen uzten dut badezpada ere ( 5541AD4D5F3E80BD5F5B7E0F65C51BE7 da, interneterako konexioa kenduta sartuta funtzionatzen du).

Nire ustetan, filma edo seriea deskargatu beharrean online ikusteak gehiago merezi du!! Memoria asko okupatzen dutenez saretik ikusita erosoagoa dela iruditzen zait eta webgune honetan bertan deskargatu edo online ikusteko aukera ematen duenez gero oso erakargarria iruditzen zait. Gainera, oker ez baldin banago hainbat ikustaldi izan ezkero bideoak diru apurren bat ematen dizuelakoan nago.

Beste barik, iniziatiba hau gustukoa izango duzuelakoan

eibabe

Arsenicum

Aipamenaren egilea: eibabe  Noiz: 2017ko Otsailaren 20a, 20:35:44
Online ikusita askotan irudiaren kalitatea jaitsi egiten da eta nahiago izaten dugu filma edo seriea deskargatuta ikusi! Azkenaldian ordea, erderazko filmen orrialde batetik openload.co izeneko webgune batera joan nintzen online ikusteko asmoarekin pelikula eta harritu egin ninduen. Oso azkar kargatu zitzaidan eta bereahala hasi zitzaidan filma oso kalitate onean. Hau guztia dela eta, zuek guztiokin partekatzea pentsatu dut! Oso erraza da kontua irekitzea eta igotzen dituzun artxibo guztiak deskargatu ere egin daitezke! Filmak bertan ikusteko formatua .mp4 da bakarrik zoritxarrez, baina freemake video converter programarekin lortu dut .avi tik .mp4 ra pasatzea! Gold bertsio eskatzen du programa honek, baina norbaitek nahi badu kodea hemen uzten dut badezpada ere ( 5541AD4D5F3E80BD5F5B7E0F65C51BE7 da, interneterako konexioa kenduta sartuta funtzionatzen du).

Nire ustetan, filma edo seriea deskargatu beharrean online ikusteak gehiago merezi du!! Memoria asko okupatzen dutenez saretik ikusita erosoagoa dela iruditzen zait eta webgune honetan bertan deskargatu edo online ikusteko aukera ematen duenez gero oso erakargarria iruditzen zait. Gainera, oker ez baldin banago hainbat ikustaldi izan ezkero bideoak diru apurren bat ematen dizuelakoan nago.

Beste barik, iniziatiba hau gustukoa izango duzuelakoan

eibabe

Online ikusi ahal izatearena ideia ona da, baina... ezin dugu inolako dirurik irabazi, legearen aurka joango ginateke eta. Irabazi asmorik gabeko web orria dau hau.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

eibabe

Horrela da, baina webguneak hori eskaintzen duela nioen! Agian gaizki ulertu da :huh:

Arsenicum

Begirada bat bota diot orriari, FAQ galderei hain zuzen.

AipatuFAQ

Which kind of files are allowed to upload?

You can upload all files you want. For the most known filetypes/codecs we offer the possibility to stream it directly. Actually we are supporting the following filetypes/codecs for streaming:
Audio: MP3;AAC;Ogg Opus;WebM Vorbis;WebM Opus;WAV-PCM
Video: MP4; WebM; Ogg Theora
Docs: .html; .php; .txt
Up to which filesize can I upload my files?

The maximum file size is limited to 1 GB. Your files can be up to 10 GB without any restrictions if you let us convert them.
Are there any download speed limitations?

Currently there arent any limitations.
How long do you host my files?

Streamable files will be deleted after 60 days inactivity ( non streamable files after 30 days of inactivity )

Pegarik handiena azken lerroetan datorrena. 60 egunetan inork ere jaisten ez badu ezabatu egingo dituztela. Honek guretzako balioko ez lukeela uste dut, baina proba liteke.

Aipamenaren egilea: eibabe  Noiz: 2017ko Otsailaren 21a, 16:38:41
Horrela da, baina webguneak hori eskaintzen duela nioen! Agian gaizki ulertu da :huh:

Irabazi asmoarena argi geratzea besterik enuen nahi.
Eskerrikasko zure ekarpenagatik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.