ARRIVAL - ETORRERA (2016) [Jatorrizko Bertsio Azpitituluduna]

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Martxoaren 07a, 19:06:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

2017ko Martxoaren 07a, 19:06:50 Azken aldaketa: 2018ko Uztailaren 27a, 23:56:10 Arsenicum(e)k egina
ETORRERA

Azpitituluak.com webgunetik ateratako azpitituluekin egindako muntaia.

FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: Arrival

PRODUKZIO URTEA: 2016

IRAUPENA: 116 m.

AKTOREEN BANAKETA: Amy Adams, Jeremy Renner, Forest Whitaker, Michael Stuhlbarg, Mark O'Brien, Nathaly Thibault, Pat Kiely, Joe Cobden, Tzi Ma, Julian Casey, Larry Day, Russell Yuen, Abigail Pniowsky, Philippe Hartmann, Andrew Shaver, Anana Rydvald

ZUZENDARIA: Denis Villeneuve

HERRIALDEA: Ameriketako Estatu batuak

FILMAFFINITY PUNTUAZIOA: 7,5

SINOPSIA (wikipedia webgunetik)

Estralurtar espaziontziak Lurrera ailegatzean, goi agintari militarrek Louise Banks (Amy Adams) hizkuntzalari adituari estralurtarrak bake asmoz edota mehatsu bat diren jakiteko aginduko diote. Piskanaka, emakumeak estralurtarrekin harremanetan jartzea lortuko du, berezko hizkuntza baidute, haien bisitaren benetazko arrazoi misteriotsua zein den jakin arte.

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: WEB-DL

TAMAINA: 3,20 GB

BIDEOA: 1916x800 x264/16:9

AUDIOA: AC3/24000Hz/5.1

ARDURADUNA: ARSENICUM

HIZKUNTZA: INGELESA

AZPITITULUAK: EUSKARAZ (Azpitituluak.com)

ITZULTZAILEAK: Jabier Zabaleta

AZPITITULUEN MAILA: Oso ona.

ESTEKAK

ETORRERA
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Artadi

Eskerrik asko.
Asteburu honetan ikusteko asmoa neukan, españolez, baina oraintxe bertan jaitsiko dut zure bertsioa.

zumarra

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2017ko Martxoaren 11a, 07:55:58
Eskerrik asko.
Asteburu honetan ikusteko asmoa neukan, españolez, baina oraintxe bertan jaitsiko dut zure bertsioa.

Azpitituluak.com orriko bertsioa da e! Nik bideoa jaitsi eta azpitituluak itsasten dizkiot soilik. Filme entretenigarria da. Ikusi eta amaiera hausnartzeko horietakoa.

burrundaie

Arsenicum

JASS

Benetan itzela!
Zineman ikusi nuen duela hilabete batzuk eta benetan gomendagarria da. Mila esker!  :love: