LE MARI DE LA COIFFEUSE - ILE APAINTZAILEAREN SENARRA [1990]

Sortzailea baronluigi, 2017ko Martxoaren 14a, 23:51:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi


AipatuTítulo original: Le mari de la coiffeuse
Año: 1990
Duración: 80 min.
País: Francia
Director: Patrice Leconte
Guión: Patrice Leconte
Musica: Michael Nyman
Fotografía: Eduardo Serra
Reparto: Jean Rochefort, Anna Galiena, Roland Bertin, Maurice Chevit
Productora: Lambart Productions / TF1 Films / Sofica
Género: Comedia, Drama, Romance
Sinopsis: Antonine (Jean Rochefort) ha crecido con una secreta pasión: casarse con una peluquera. Ya en la madurez su deseo se hace realidad: se une en matrimonio a una bellísima peluquera (Anna Galiena). La pareja comparte una felicidad perfecta, y su vida es un idilio permanente tan sólo comparable a un sueño. (FILMAFFINITY)



DESKARGA DATUAK

Formatua: DVDRIP
Kodeka: x264
Audioa: AC3
Hizkuntza: Frantsesa
Azpidatziak:Euskera (itsasi gabe)
Edukiontzia: MKV
Tamaña: 1.89 GB
Zerbitzaria: Google Drive

Itzulpena ez da nirea. Cash Converters batean jatorrizko frantziar edizioa aurkitu dut salgai bi perra txikirengatik, eta honek Euskerazko azpidatziak zituen barne (Frantziako beste hizkuntzetan egoteaz gain). Ondorioz, DVD osoa igo beharrean, Handbrakekin DVDRIP bat egitea otu zait. Ea zer iruditzen zaizuen.

Fitxeroa igotzerakoan .7z luzapena jarri ez diodala konturatu naiz. Bihar berrigoko dut. Zuek link hau jaistekotan, gogoratu luzapena eskuz idazteaz deskarga amaitu ondoren.



Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

baronluigi

Azpidatziak era arraro batean daude itzulita. Gipuzkera, hika eta Naparrera erabiltzen ditu.

zumarra


burrundaie

Modu askotara saiatu arren, ezin dut ireki. Jaitsi bai, baina artxiboa irekitzerakoan errorea ematen dit behin eta berriz... Azkenean, windows media playerrekin lortu dut irekitzea baina azpititulurik gabe.  :kolpe:

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!