Ikusezazu.com

Sortzailea jonnydbz, 2009ko Apirilaren 02a, 18:00:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Zabaldun berri hau ikusi dut. Edukiak euskaraz ikusteko aukera ematen du. Adibidez Txirrita google videon dago. Filmak, telesailak eta dokumentalak ikus daitezke.

http://ikusezazu.com/
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

shanks_op

HENEEEEEEEEEEE
telesailak, filmeak, dokumentalak euskaraz  :mf_dribble:
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

AKET


jonnydbz

Orain konturatu naiz Laguntzaileak atalaren bukaeran hau jartzen duela:

AipatuDiru laguntza ez da parte hartzeko era bakarra, eta gende askok lagundu gaitu ikusezazu proiektua gauzatzen, mila esker bihotz, bihotzez guztioi:

Durangoko Gaztetxea, Fonda Taberna, Berrizko Gaztetxea, Matxalen, Esteban, Sandra & Cris (SK8Design), Iker Undersound,  Xabi (aintzindari.com),  Linux,  Illan , Sonia & Jesika, Pitiki, Euskal-encodings.com, Taichisan, Aket, Asenicum, Aju eta  jarri behar ditugun beste guztiak...

Zerbait badakizue zuek? :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Emmmmmmm,....ba ez baino behintzat jarri dituen filme gehienak nire lana denez gero, eskertzen diot benetan eskerrak emon izana, hau da ahin zuzen esan nahi nuena Motsukora kontuagazXD :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

?o! Egunero ikasten da zeozer XD Pozten naiz entretenitzeaz gain zeozertarako balio badute hemengo gauzek

jonnydbz

Hemendik ere pasa al ziren zerbait esateko, jejeje, bestela etzarete enteratzen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Ba niri primeran iruditu zait, gainera zeozertan lagungu ahal badut, nik gutxienez egingo dut, euskera bultzatzea bait da garrantzitzuena.

Taichisan

Bueno bueno bueno!XD

IKUSEZAZU.com-eko sortzaileak mail bat bidali dit, famatua naizela dioXD

tontakeriak utzita bere nahia euskal encodings ta ikusezazu elkarteen arteko bazkari edo afari bat egitea elkar ezagutzeko ta esperientziak elkar trukatzeko eta. Nire ustez oso ideia ona dela esan behar dut, gehiago izan ezgero askoz lan hobeagoa egin ahalko genukeelako. Esan behar dizuet ere atzo erregistratu nintzela haien foruan, gu bezela partaidetza behar bait dute ahien proiektuari gogor ekiteko, ta ni prest nago nahiz ta lan piloa euki Euskal-Encodings barruan, ahal dudan guztia laguntzea merezi dute eta!^^

zer izango da hurrengoa....Euskal-Encodings eta ikusezazu.com bateratzea???? hori bai izango litzakeela demasa!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

iapala

Ikusezazu.com en sartzen saiatu naiz, baina orria erorita dago, edo ez dago erabuilgarri behintzat. Ba al dakizue zerbait honen inguruan? ideia ona zen, baina...

Aju

Ez da gure weba, nahiz eta hemengo gauzak erabiltzen zituen. Bertan behera utziko zuten...