TENGEN TOPPA GURREN LAGANN [27/27]

Sortzailea Markel529, 2017ko Azaroaren 29a, 21:10:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Kendu egin duzu edo azpian jarri? Azpidatzi gabe beti dago hobeto, baina idatzita zer dagoen eta zer esaten den jakin behar dugu XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

4. ATALA:





























UneaOharra
02:09Zer botere ezezagu ni izango dute... > ezezagun izango
02:13EGINTEN > EGITEN
03:56eskularriak > eskularruak
04:05Ah,... > A,... / trasto > traste
04:44Oh,... > O,...
04:55Honetan ez nago ziur, ez baitakit mecha esan nahi duen: Nire machatxoa > mechatxoa
06:37Zein da azaroa? > arazoa
07:19Ez hartu niri adarrik gero! > Ez niri adarrik jo gero! (adarra jo eta ez adarra hartu)
10:31duguun > dugun
10:56gutsiesteko > gutxiesteko
11:09ordundik > ordutik
12:08Ara! > Hara!
12:47Hauek atzetik egon gara... > Hauen
12:55Anaia.arreba beltzak > Anai-arreba
13:07Kaminak hitz egiten du baina estiloa Simonena da.
15:04arimank > arimak
18:18hanguagoa > handiagoa
18:43Ez zaiak > zaidak
18:45gaunera > gainera
19:08zaiak > zaidak
19:17degok > zegok
19:31fuzioa > fusioa
20:53Ah,... > A,...
21:18Uste duk > dut
21:40noinbait > noizbait
22:15Itzulo > Itzuli
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

5. ATALA:

Atal honean Rossiuk marroi kolorea darabil estiloan, baina hurrengoetan zuria, ez dakit arrazoi jakinen bat dagoen horretarako, baina atal guztietan berdina izatea komeni izaten da.
























UneaOharra
02:15Ah > A
04:07Zeruko aingerua dira! > Zeruko aingeruak dira!
04:48Jainkoaren aurpegiak bidali zaituztete? > zaituzte (zaituztete izateko jainkoaren aurpegiek izan beharko luke, baina jainkoaren aurpegi bakarra dago ez?)
6:50Eh? > E?
07:33dut1 > dut!
10:06Ara! > Hara!
10:32Apaizaren estiloa normalean egoten den lekua baino azpirago dago.
11:28auakeratu > aukeratu
12:02Oh > O
12:39Eh? > E?
12:46herrikar > herritar
13:39Eh! > E!
14:30Ara! > Hara!
14:40?! > !?
Nolatan kontrolatu ditzake horrelako jendean jainkoak!? > Egia esan ez dut ulertzen zer esan nahi duen, baina zerbait ondo ez dagoelakoan nago.
14:54potrotik > potrorik
14:55Ba al dizutu? > dituzu
15:08Kaminaren estiloa da, baina herritarren batek hitz egiten du.
17:23diket > ditek
21:06Bai1 > Bai!
21:14enpe > menpe
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

6. ATALA:






































UneaOharra
02:45Eh? > E?
02:49Eh? > E?
02:53zaide > zaude
03:25Oh, oh, oh! > O, o, o!
04:22jarraitzen badugu ez al du > jarraitzen badugu, ez al du (koma)
05:28Eh? > E?
05:52gu agurea eramatera etorri gara > gu agurea ekartzera etorri gara (uste dut kasu honetan etorrirekin hobeto dagoela ekarri erabiltzea)
06:07Ongietorri denoi! > Ongi etorri
06:30Zuen ekintzek jendearen bihotza ausardiaz eta itxaropenez bete dituzue... > "Zuen ekintzek jendearen bihotzak ausardiaz eta itxaropenez bete dituzte..." edo "Zuen ekintzekin jendearen bihotzak ausardiaz eta itxaropenez bete dituzue..."
06:55Itsura > Itxura
07:03Hala ere, ia bukatu dute azaltzen. > Ez dut ulertzen. Ez da afaltzen izango?
07:42Eh? > E?
07:50Eh? > E?
10:18Ah? > A?
10:26Eh? > E?
10:30Gainera Yokorenak itxura polita dute. > Yokorenek izan beharko luke, baina arraroa gelditzen da, agian hobe "Gainera, Yokoren titiek itxura polita dute." (koma ere).
12:05ipurzuloan > ipurtzuloan
12:07Eh? > E?
12:10Ah! > A!
13:42Ez nuen sekula pentsatu, baina oso ausarta eta habila egiten ari da. > Ez nuen sekula pentsatuko, baina oso ausarta eta abila egiten ari da.
13:53Ara... > Hara...
14:59Gizakiak ehizatek oordua da > Gizakiak ehizateko ordua da
15:29Eh! > E!
16:21Eh? > E?
17:37Ah! > A!
17:39Oh! > O!
18:13Eh! > E!
18:35Emakumeen ihes egin...! > Emakumeek ihes egin...!
18:45Kaminak hitz egiten du baina estiloa neska ilehoriarena da.
18:57... honek zuek joakerari zigorra emango dio. > ... honek zuen joakerari zigorra emango dio.
19:01Edderenen > Ederrenen
19:16Mundu honetakok Jainkoa! > Mundu honetako Jainkoa!
19:31biraurik > biraorik
20:25Eh, > E,
20:57Simonek hitz egiten du baina estiloa Kaminarena da ("Honek ez du jasango!" esaldian).
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

7. ATALA:



































UneaOharra
01:38Eguna badarate borrokan > daramate
01:57hilegabeko > ilegabeko
03:15danok > denok
05:24Zer handia > ez dakit ondo edo gaizki dagoen, baina nik "Zeinen handia!" jarriko nuke.
06:02¿? > ?
06:32izzanda > izanda
06:46Espiral Erregearen 4 erregeetako bat naizenez, > jeneraletako
06:48Zigortuko zaituztet. > zigortuko (aurreko lerroa komarekin amaitzen da, beraz, hau minuskulaz hasi behar da)
06:51Kaminak hitz egiten du, baina estiloa besteren batena da.
07:33Ez gutsietsi Gurren-Laganna! > Ez gutxietsi Gurren Laganna!
*Gurren Lagann gidoiarekin jarri duzu hemen, baina gehienetan gidoi bage jarri duzu (hurrengo ataletan ere). Ez dakit zein den egokiena, baina hau behin bakarrik jarriko dut, atal guztietan apuntatzea larregi baita. Gainera gidoia jarri edo ez erabakitzean Notepad++ aplikazioarekin find/replace azkar bat egin dezakezu (maiuskulak eta minuskulak kontuan hartuta noski).
08:08jun > joan
13:35?! > !? (agian honekin ere fitxategi guztietan batera alda dezakezu, horrela ez dut hau apuntatzen jarraitu beharrik, zer diozu?)
14:11Kamina eta Simon jipoitzen daude! > jipoitzen ari dira! (daude baino hobeto)
14:55Simonek hitz egiten du baina Kaminaren estiloa agertzen da.
15:03objektibo > jomuga
17:15hilegabeko > ilegabeko
17:27itziliko > itzuliko
17:53hauek zonako ganmenak... > Hauek inguruko/eskualdeko ganmenak... (bi aukera ezberdin)
18:22Baina Laganna konpondu zenean berriro agertu zen. > banandu (Gurren-Laganna bakarrik konpondu zen, baina gero Laganna banatzean Gurrenari matxurak agertu zitzaizkion berriz.)
18:24Pentsatzen zuen bezala > nuen
18:40Hala ere kontuz... > Hala ere, kontuz... (koma)
18:42Zerbait sinesten bada itsu itsuan, bere buru suntsitzeko arriskua existitzen da. > Zerbait itsu-itsuan sinesten bada, bere burua suntsitzeko arriskua existitzen da. (itsu-itsuan gidoiarekin)
19:04Ondo ondo! Pozten naiz zuek ezagutzen! > Ondo, ondo! Pozten naiz zuek ezagutzeaz! (koma)
20:13Simonen borroka izpiritua badu... > Simonek
20:50Kaminak hitz egiten du, baina estiloa Yokorena da.
21:00?! > !?
21:12Nota > Oharra
21:29garu > gero
Gainera, Yokok hitz egiten du, baina beste estilo bat dauka (kolorea eta kokalekua ere beherago agertzen da)
21:35Itsu itsuan > Itsu-itsuan (gidoia)
21:37Simon han egon ez balitz hilda egongo zinatekeen. > ... balitz, hilda... (koma baldintza eta ondorioa banatzeko)

Beno, esango didazu ?! > !? aldaketa automatikoa egingo duzun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Markel529

Tira, denbora asko daramat hemen sartu gabe eta ikusten dut hala ere zuzenketak egiten egon zarela. Eskertzen dizut, benetan! Ahal bezain lasterren jarriko naiz.
Rossiurenari buruz, ez dut gogoratzen zergatik egin nion aldaketa hori aspaldi azpititulatu nuelako, baina esango nuke aurrerago kolore marroia beste pertsonai bati hobeto zihoakiola pentsatu nuelako izan zela. Dena den, 5. atalean zuriz utziko dut eta kitto. Mila esker berriro ere!

jonnydbz

Ez nuen jarraitu erantzunik ez nuelako erantzunik jasotzen. Nahi izanez gero, jarrai dezaket.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Markel529

#22
Eskertuko nizuke, horrela etorkizunean ondo idazten jakingo dudalako, baina nahi bezala. Egia esan, 4 hilabete pasa nituen ezer egin gabe, ez Euskomangan, ezta Tengen Toppa zuzentzen ere, ez daukat barkamenik! :tiroegin:

P.D. 3. atalaren zuzenketa egin al zenuen? Orain egin nahian nabil eta ez dut aurkitzen.
P.D. 2: "?!ari" buruz, automatikoa egingo dut, bai, berriro gerta ez dadin, baina nire azken lanetan ondo idazten ari naiz.

jonnydbz

Ba uste nuen 3.a jarri nuela, baina antza denez ez dut jarri.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa