VOLTRON, KONDAIRETAKO DEFENDATZAILEA Astehelenetik aurrera ETB3n

Sortzailea Taichisan, 2017ko Abenduaren 02a, 17:09:23

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi!
Ia inork grabatu ahalko lukeen NETFLIXeko VOLTRON telesail berria, astelehenean emitituko daude gaueko 21:00tan!
Ta "MERLI" delakoaren arrastorik ez, jakinda pasadan hilabeterako esan zutela estrenatuko zala ta Abenduan gabiz jada...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Artadi

Zenbat denbora ezer grabatu barik!!!!  Aurtengoa sinistezina da: ez dute ia ezer estrenatu ETB1. Aurrezten eta aurrezten dabiltza edo (euskerazko kateetan noski!!).
Gaur euskeraren eguna dela eta, ahalegin bereziren bat egin behar zuten, zerbait potentea jarri ETB1 edo 3an, edo bietan.
"Marti" telesailaren iragarkiak jarri dituzte ETB1ean eta "laster" emango dutela jartzen zuten. Beharbada gabonetarako.

Taichisan

"MERLI" izenekoa antza zenez pasadan hilabetean estreinatuta egon behar zuen, hori jakinda EITBko webgunean esan zutela, baita Teleberrian ere...
Abenduan gaude ta ezer ere ez. Nik uste jada datorren urterako utziko dutela, total, ganora gutxiko zuzendaritzak ganora gutxiko katea dabil eraikitzen, baina lasai! ETB2n emango dugula EUSKARAREN EGUNAREN ekitaldi nagusia... Ona EITB!! ONA!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

JASS

Grabatzen jarri dut, hala ere eitb nahieran begiratu dut eta igotzen ari direla ikusi dut. Bertsio hori jaitsi eta MEGAra igoko dut, pazientzia mesedez, internet nagi dabilkit...  :aspertu:

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!