Goenkaleko zein aktoreek dira Bikoizleak??

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urtarrilaren 11a, 14:03:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, begiretan egon naiz eta Goenkaleko aktoreen lista bat aurkitu egin dut(denboraldi guztienetakoa), gustatuko litzaidake GOENKALE guztia segitu duen norbaitek esatea zeinek diren Bikoizleak eta ahal bada nor bikoiztu duen erreferentzi gixa eukiteko^^:


Ainhoa Aierbe ....  Leonor
F?lix Arcarazo ....  Andoni BIKOIZLEA: VEGETA(DRAGOI BOLA Z/GT), ZAP KONDEA(MEGAMAN),....
Jos? Ram?n Argoitia ....  Gregorio: 'Bola de Dan'eko Danen aitona Dalai (serie osoa azken bi atalak kenduta), Hattoriko agure asko...
Anabel Arraiza ....  Sara
Loli Astoreka ....  Bego?a
Maite Bastos ....  Margarita
Maiken Beitia ....  Mila
I?aki Beraetxe ....  Mikel: 'Los cinco samurais'eko gaizto bat, 'One Piece'ko Marinea, Morganek aizkorarekin buruan ematen diona
Jos? Mar?a Berasategi ....  Txapas: 'Nono-chan'en sekundarioak, One pieceko BECK(shankseko puodun pistolaria)
Teresa Calo ....  Koro (1998-1999)
Ma?u Elizondo ....  Agust?n: DBZko Raditz, Ginew, Coola, A17ren lehenengo ahotsa...
David Errasti ....  Don Luis
Isidoro Fern?ndez ....  Ibon
Iker Galartza ....  Tomax
Kepa Gallego ....  Nestor
Aintzane Gamiz ....  Elene: Maylu(Megaman), Nami(One Piece),...
Mikel Garmendia ....  Jose Mari
B?rbara Goenaga ....  Ainhoa
Miren Gojenola ....  Amaia
Arantxa Gurmendi ....  Hortentsi
Jose Kruz Gurrutxaga ....  Karlos: Lan Hikari(Megaman), Tommy(Pipi kaltzaluze),Kubo(nono-chan),...
Gorka Igartua ....  Guti
I?ake Irastorza ....  Teresa
Kiko Jauregi ....  Joseba BIKOIZKEA: RAPHAEL(NINJA DORTOKAK), TOUYA(SAKURA),....
I?igo Larrinaga ....  Koldo
Anuska Lasa ....  Ane
Mikel Laskurain ....  Felix 'Puskas'
Niko Lizeaga ....  Gaizka
Mikel Losada   
Mar?a Luzarraga ....  Mertxe
Irune Manzano ....  Pilar
Judit Mariezkurrena ....  Olga
Oihana Maritorena ....  Teresa
Kontxu Odriozola ....  Maria Luisa
Pedro Otaegi ....  Eusebio
I?aki Perurena ....  Imanol
Manex Rekarte ....  Julen
Pilar Rodr?guez ....  Petra
Martxelo Rubio ....  John Kepa
Jos? Ram?n Soroiz ....  Martin
Itziar Urretabizkaia ....  Lutxi: Nono-Chan(Nono-Chan),...
Ibon Uzkudun ....  Karmelo
Paul Zubillaga ....  Xabier




EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Felix Arcarazo San Mamesen egon zen pasadan denboraldian aldaketak eta gauza guztio horrek megafoniatik esaten. Aurrekoa baino askoz alaiagoa zen behintzat. 14 urtean (nik dakidala) tipo berbera gauzak berdin esaten...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 11a, 14:15:06
Felix Arcarazo San Mamesen egon zen pasadan denboraldian aldaketak eta gauza guztio horrek megafoniatik esaten.

Ya ya, Euskadiren partidura joan eta megafonotik Vegeta hizketan  :xD Xelebrea izan zen


F?lix Arcarazo ....  Andoni BIKOIZLEA: VEGETA(DRAGOI BOLA Z/GT), ZAP KONDEA(MEGAMAN),....

Jos? Ram?n Argoitia ....  Gregorio: 'Bola de Dan'eko Danen aitona Dalai (serie osoa azken bi atalak kenduta), Hattoriko agure asko...

I?aki Beraetxe ....  Mikel: 'Los cinco samurais'eko gaizto bat, 'One Piece'ko Marinea, Morganek aizkorarekin buruan ematen diona

Jos? Mar?a Berasategi ....  Txapas: 'Nono-chan'eko agureren bat edo beste (tipoa gaztea izanda XD)

Ma?u Elizondo ....  Agust?n: DBZko Raditz, Ginew, Coola, A17ren lehenengo ahotsa...

Kepa Gallego ....  Nestor: pertsonaiaren izenak asko sonatzen dit, eta bikoizlea zela uste dut!

Aintzane Gamiz ....  Elene: 'One Piece'ko Nami

Jose Kruz Gurrutxaga ....  Karlos: 'Megaman'eko tipoa, taichisanen avatarrekoa uste dut

Kiko Jauregi ....  Joseba BIKOIZKEA: RAPHAEL(NINJA DORTOKAK), TOUYA(SAKURA),....

Itziar Urretabizkaia ....  Lutxi: Nono-chan


Hemen kriston aktore pila falta da. Ez nuen usteko hainbestetaz gogoratuko nintzenik! Nestor hori entzunda Vickieko narratzailea datorkit burura, baina ez da...

baronluigi

Itziar urretabizkaiaren ahizpa nire klasean dago..autografo bat emateko esango diot xD