ETB-ei HEROES telesaila euskeraz emititzeko eskaria

Sortzailea FHarlock, 2007ko Urtarrilaren 18a, 22:48:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Begira gaur zer datorren berrian, ETB2n euskaraz emititzeko asmoa omen du orain ETBk... :huhh Burutik jota daude! Baina badirudi azkenean kasu egingo digutela ala?
www.berria.info/agenda/telebista.php?gaurkodata=2007-07-13
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Oso berri ona  :yahoo. Ez dakit zer pasatu zaien ETBkoei baina oso aldaketa ona dela uste dut.
Gainera DVDan euskera ere sartuko omen dute, prezio oso altua ez badauka erosi egin beharko dut, serie horrek erostea merezi baitu.

Aju

joder, testu horrek FHarlocken profezia betetzen duela e  :weirdsmiley Ko?o  :lmaosmiley3

717

#19
betan?!!! bene-benetan??!!!!

Mixerren grabatzea espero dut!!! lengoan justizia telesaila ikusi nuen, eta egian esa, euskeraz ikusitako bikoizketarik (filme errealenak) onenetakoa iruditu zitzaidan..
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


MikelEiza

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Uztailaren 22a, 21:49:04
joder, testu horrek FHarlocken profezia betetzen duela e  :weirdsmiley Ko?o  :lmaosmiley3
Berriako artikulua irakurri dudanean gauza berbera pentsatu dut :xD.

Baten batek badaki sinadura bilketarekin zer gertatu zen?

Aju


darko

"Ikertzen"? Detektibe pribatuak? :bag XD

Dena dela, berri ona eta harrigarria ere iruditzen zait, duda egingo nuke inork eskatu gabe ETBk berak hori erabakitzea. Lehen pausoa emanda gero, erdaraz diru gutxiago eta euskaraz askoz gehiago gastatzea falta da orain. Ea ETB itxurazko telebista bihurtzen den. :egiptooo
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Seriea bera ba?o deigarriagoa da ETB2n euskera sartzea, niretzat behintzat

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Uztailaren 22a, 23:59:09
"Ikertzen"? Detektibe pribatuak? :bag XD

Orionatkk jakingo du zergatik diodan  :xD

orionatk

Oso ona, heroes euskeraz egongo da!!

Jeje, zelan doa "ikerketa" hori?  :lol :lol :lol

jonnydbz

Orduan, sinadurena zeozertarako balio izan duela esan nahi du???
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Ez dakit sinadurek ezertarako balio izan zuten, baina bilketa hartan aipatzen ziren aukera bereberak aipatzen dira artikuluan. Hala ere, baliteke kasualitatea besterik ez izatea, sinadurak bidali ostean ez baitzen ETBren erantzunik jaso. Sinadurak esukalencodings@gmail.com helbidetik bidali ziren eta inork erantzuna ez badu ezabatu, han ez dago erantzunik.


717

Konfirmatuta. Edertracken hari dira orain dela askotik grabatzen eta "a toda ostia". Ikusiko dugu nola izango den post-produkzioa...
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Aju

Hainbeste fama badauka serieak, esmera daitezela bikoizketan, horixe bakarrik eskatzen dut, eta ez dadila egon bapateko ahots aldaketarik bikoizketa enpresaren kagadagatik.

Edertrack... GTren planean bikoizten badute, 10en artean serie osoa... Gokuren ahotsak Mu doktorea ere bikoizten zuen, eta gerora biak elkarrizketan egoten dira eszena baten ahots berarekin... Holako gauzak ekidin egin behar dira! Baina ahotsak bapatean aldatzea ere, ederra konponketa...

Serie honekin puntualki, daukan famarekin eta internet gaur egun dagoen moduan, ez dut sinesten i?ork ez duela ikusi estudio osoan eta ez dakiela tenporada horretan gerora nor agertuko den ala ez, ahotsek errepartoan akatsik ez egiteko; ya beste gauza bat da kapitulu gehiago atera ez badira ameriketan, horrela bai ezin dela jakin.

Hombre, noizbait gertatzea ez da arraroa zoritxarrez, ba?a entzuten duzu DBZ eta deprimentea da zenbat aldaketa egon ziren batzukin, A16k 3 ahots, Cellek bi fijo eta azken kapituluetan ez dakit aldatuta daukan... etabar, gehiegizkoa da.

Beno, Edertrackengatik esan bai, ba?a Irusoinek ere One Piecen adibidez holako makina bat egin dizkigu.

Holako egoerak ematea zailtzeko, bi enpresak batu behar dira ganoraz, ganoraz diot ze nahiz eta bateratu egin direla esan, igarri egiten da zeinena zein dena delako seriearen/pelikularen bikoizketa. One Piecen nor dago Edertrackekoa? Vegetaren ahotsa eta bi enpresetan atzera-aurrera dabiltzan bi y para de contar. Horrela bapateko ahots aldaketa asko egongo dira  :no