Formatu bat orokortzea

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 19a, 23:23:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

FORMATU BAT OROKORTZEA




OHARRA: Hasteko esan beharra daukat, proposamen bat dela eta hasi baino lehen galdetu nahiko nuke ongi iruditzen zaizuen proposatukoa. Hasi berria naiz EE-n eta ez nuke nahi benetan lan eta lan zabiltzatenei oztopatzea edo astoratzea.




Filmak deskargatzeko post-etan askotan ikusi izan dut, informazio falta, orden falta, deskargatzeko esteka non dagoen garbi ez egotea... Baita aurkibideak zaharkituak daudela ikusi ditut, esteka asko zaharkiturik izanda.
Adb 1, Adb 2



Bi eginkizun bete nahi ditut:


1- Post-en formatua orokortzea


Foro mota honetan asko aritu naizenez, uste dut argiena eta erakargarriena denak formato bakar bat erabiltzea da. Dagoeneko igota dauden filmen post-ak aldatzera konprometituko nintzateke, proiektua aurrera eramango balitz.
Ala nola hurrengoa:

Kodea (Hau Kopiatu) [Hautatu]
[size=12pt][b]_____IZENBURU ORIGINALA_____  -  _____IZENBURUA EUSKERAZ_____ (_____URTEA_____)[/b][/size]

[hr]

[img]_____IRUDIAREN ESTEKA_____[/img]

[hr]

[size=10pt][b]Filmaren Ezaugarriak:[/b][/size]

[b]Herrialdea:[/b] _____HERRIALDEA_____ [img]_____BANDERAREN ESTEKA_____[/img]
[b]Generoa:[/b] _____GENEROA______
[b]Urtea:[/b] _____URTEA_____
[b]Zuzendaria:[/b] _____ZUZENDARIA_____
[b]Aktoreak:[/b] _____AKTOREAK_____
[b]Sinopsia:[/b] _____SINOPSIA_____

[hr]

[size=10pt][b]Bideoaren ezaugarriak:[/b][/size]

[b]Iraupena:[/b] _____IRAUPENA_____
[b]Kolorea:[/b] _____KOLOREDUNA edo ZURI BELTZA_____
[b]Pisua:[/b] _____PISUA_____
[b]Erresoluzioa:[/b]  _____ERRESOLUZIOA_____
[color=red][b][url=_____ESTEKA_____]Esteka (_____NON DAGO IGOTA_____)[/url][/b][/color]


Beraz denak itxura honekin ikusiko lirateke, nire ustez modu erakargarri eta garbian geratuko litzateke. Egin behar dena kopiatu, post berrian itasi eta ____URTEA___ jartzen badu "____URTEA____" borratu eta 1999 jarri.

adibidez

Horretaz gain post bat egin dezaket herrialde guztien banderak jarriz, erraz jarri ahal izateko.

Adibide honi falta ahal zaion, edo aldatu nahiko zenioken gauzak aipatu mesedez.



2- Aurkibideak berritzea


Post berri bat egingo dut pelikula guztiak eta beraien estekak jartzen aurkibide gisa, jendea sartu eta berehala pelikula erraz aukeratu ahal izateko. Taula batean egingo dut beraien generoa, urtea, herrialdea eta izenburu originala gehitzen. Beti ere alfabetikoki ordenatua.

Adibidea:







FILMAK


Miss Sunshine Txikia

Leningrad Cowboys Ameriketara doaz   

...

IZENBURU ORIGINALA


Little Miss Sunshine

Leningrad Cowboys Go America     



GENEROA    


Komedia

Komedia

...


URTEA     


2006

1989

...



HERRIALDEA     


AEB

Finlandia

...



PD
Amerikako Estatu Batuak, AEB da ez E.E.B.B edo antzekorik, euskaraz pluralean ez dira siglak errepikatzen, ezta punturik erabiltzen ere   :Zahar:  :irri:

Arsenicum

Erabat ados nago proposamenarekin, Josu Etx.

Bere egunean, (duela 11 urte) Seriei Buruzko Informazioa eta Elinkak Era Honetan Jartzeko Proposamena egin nuen. Nik hasiera batean, hori bera jarraitu nuen eta batzuek ere bai. Baina gero bakoitzak bere txantiloi edo plantila erabili izan du eta nik ere errazen aurkitu dudana erabili dut. Askotan pentsatu izan dut denok erabili beharko genukeela txantiloi berbera. Gainera informazio faltarena ere hor dago: denbora falta dela eta, nahikoa lan da filma bera ripeatzea, eta lan extra bat da filmeen fitxa osatzea.

Lan hori hartzeko prest bazaude, ondo deritzot zure proposamenari. Bai txantiloi hori erabiltzearena, bai aurkibideak berritzearena, eta bai AEB eta horrelakoak estandarizatzearena.

Baina beste gauza bat aipatu nahiko nuke nik. Dagoeneko ez gaude 2007an  (:Zahar:) eta lan hori foro formatuan egingo balitz soilik, "alperrikako" lana izango litzateke aurkibide on bat egin nahi izatekotan. Hau da, agian hobe izango litzateke guzti hau datu-base antzeko baten moduan antolatzea, egunen batean web-itxura duen aurkibideren bat egin ahal izateko. Izan ere, datu-base eran eginda, ziur fororako formatua era errazean atera daitekeela, kopiatu eta hemen pegatzeko. Eta era berean, webgune moduko aurkibide on bat izango genuke, etorkizunerako.

Datu baseei buruz edo webguneei buruz dakien norbaitek, ekarpena egin dezake agian, egiteko eraren nondik norakoa alzatzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Irailaren 20a, 12:35:08
Erabat ados nago proposamenarekin, Josu Etx.

Bere egunean, (duela 11 urte) Seriei Buruzko Informazioa eta Elinkak Era Honetan Jartzeko Proposamena egin nuen. Nik hasiera batean, hori bera jarraitu nuen eta batzuek ere bai. Baina gero bakoitzak bere txantiloi edo plantila erabili izan du eta nik ere errazen aurkitu dudana erabili dut. Askotan pentsatu izan dut denok erabili beharko genukeela txantiloi berbera. Gainera informazio faltarena ere hor dago: denbora falta dela eta, nahikoa lan da filma bera ripeatzea, eta lan extra bat da filmeen fitxa osatzea.

Lan hori hartzeko prest bazaude, ondo deritzot zure proposamenari. Bai txantiloi hori erabiltzearena, bai aurkibideak berritzearena, eta bai AEB eta horrelakoak estandarizatzearena.

Baina beste gauza bat aipatu nahiko nuke nik. Dagoeneko ez gaude 2007an  (:Zahar:) eta lan hori foro formatuan egingo balitz soilik, "alperrikako" lana izango litzateke aurkibide on bat egin nahi izatekotan. Hau da, agian hobe izango litzateke guzti hau datu-base antzeko baten moduan antolatzea, egunen batean web-itxura duen aurkibideren bat egin ahal izateko. Izan ere, datu-base eran eginda, ziur fororako formatua era errazean atera daitekeela, kopiatu eta hemen pegatzeko. Eta era berean, webgune moduko aurkibide on bat izango genuke, etorkizunerako.

Datu baseei buruz edo webguneei buruz dakien norbaitek, ekarpena egin dezake agian, egiteko eraren nondik norakoa alzatzeko.

Ez nuen ikusia estandarizazio hori egina zegoela jadanik. Baina ez zait inporta informaziorik ez dutenak eta osatzea, modu batez edo bestez.

Webgunearena zer da zehatz mehatz? Plan bat dago webgune bat osatzeko? Bestela, foroari itxura berri bat ematekotan ere, hala nola honakoa, erakargarriagoa eta dinamika berdintsuan segitu ahalko ginateke. Web gune bat egitekotan, beste jendearen aportazioak murriztuak izatea suertatu daiteke.

Beno, egia esan, ez dakit zer webgune mota ari zaren pentsatzen, ba al dago honetaz hitz egiten den beste post-en bat?

jonnydbz

Txantiloi bat erabilt zearena aspaldiko kontua da eta esango nuke igotzaile askok erabiltzen dutela, baina ez denek. Egia esan interesatzen ez bazait, ez naiz foroko igoera berrietara sartzen. Beste era batera esanda, interesatzen zaizkidan igoeretara bakarrik sartzen naiz. Orduan, ez dakit txantiloia gehienetan erabiltzen den.

Bestalde, aurkibideak egiteko aplikazio bat egin nuen, modu automatikoan foroko BB kodea sortzeko. Hari honetan jarri nituen duela 2-3 aste:
Nola lagundu Euskal-Encodingsen?

Hori bai, nahiko sinplea da, harien izenburuak hartzen ditu kontuan. Taula batean egitea eta informazio gehiago sartzea posible litzateke, betiere atera nahi den informazioa dagokion hariaren barruan badago eta hitz klabe batzuren ondoren. Oraingoz azpiforoak dituzten igoeretarako egin dut, besteentzat prestatu gabe dago (Azpitituludun Telesailak, Manga-Komikiak eta Beste Batzuk). Ikus daitekeenez, izenburuek ere ez dute formatu bera. Horrelako aplikazio bat erabiltzean hari bakoitzeko mezu nagusiak edita daitezke eta gero apikazioarekin informazio eguneratua duen kodea eskuratu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Irailaren 20a, 13:22:39
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Irailaren 20a, 12:35:08
Erabat ados nago proposamenarekin, Josu Etx.

Bere egunean, (duela 11 urte) Seriei Buruzko Informazioa eta Elinkak Era Honetan Jartzeko Proposamena egin nuen. Nik hasiera batean, hori bera jarraitu nuen eta batzuek ere bai. Baina gero bakoitzak bere txantiloi edo plantila erabili izan du eta nik ere errazen aurkitu dudana erabili dut. Askotan pentsatu izan dut denok erabili beharko genukeela txantiloi berbera. Gainera informazio faltarena ere hor dago: denbora falta dela eta, nahikoa lan da filma bera ripeatzea, eta lan extra bat da filmeen fitxa osatzea.

Lan hori hartzeko prest bazaude, ondo deritzot zure proposamenari. Bai txantiloi hori erabiltzearena, bai aurkibideak berritzearena, eta bai AEB eta horrelakoak estandarizatzearena.

Baina beste gauza bat aipatu nahiko nuke nik. Dagoeneko ez gaude 2007an  (:Zahar:) eta lan hori foro formatuan egingo balitz soilik, "alperrikako" lana izango litzateke aurkibide on bat egin nahi izatekotan. Hau da, agian hobe izango litzateke guzti hau datu-base antzeko baten moduan antolatzea, egunen batean web-itxura duen aurkibideren bat egin ahal izateko. Izan ere, datu-base eran eginda, ziur fororako formatua era errazean atera daitekeela, kopiatu eta hemen pegatzeko. Eta era berean, webgune moduko aurkibide on bat izango genuke, etorkizunerako.

Datu baseei buruz edo webguneei buruz dakien norbaitek, ekarpena egin dezake agian, egiteko eraren nondik norakoa alzatzeko.

Ez nuen ikusia estandarizazio hori egina zegoela jadanik. Baina ez zait inporta informaziorik ez dutenak eta osatzea, modu batez edo bestez.

Webgunearena zer da zehatz mehatz? Plan bat dago webgune bat osatzeko? Bestela, foroari itxura berri bat ematekotan ere, hala nola honakoa, erakargarriagoa eta dinamika berdintsuan segitu ahalko ginateke. Web gune bat egitekotan, beste jendearen aportazioak murriztuak izatea suertatu daiteke.

Beno, egia esan, ez dakit zer webgune mota ari zaren pentsatzen, ba al dago honetaz hitz egiten den beste post-en bat?

Ni, webgunea jartzearen ideiari buruz pentsatzen aritu nintzen iaz. Baina batez ere, filmeen katalogo bat egiteko zen. Filmeen portadak ikusi ahal izateko, edo urtez urte ordenaturik, edo Izenburuen letraz, gaiez filtraturik... Foroarekin jarraitzea dela uste dut ideiarik onena. Baina agian, igotzen diren gauza berriak albiste moduan agertzea ez litzateke txarra izango. Foroa bai, baina portada antzeko bat ere bai. Eta horrez gain katalogo bat sortzea. Horretarako datu-base bat osatu beharko litzateke, eta Jonnyren aplikazio hori lagungarria izan daiteke.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Irailaren 21a, 14:32:33
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Irailaren 20a, 13:22:39
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Irailaren 20a, 12:35:08
Erabat ados nago proposamenarekin, Josu Etx.

Bere egunean, (duela 11 urte) Seriei Buruzko Informazioa eta Elinkak Era Honetan Jartzeko Proposamena egin nuen. Nik hasiera batean, hori bera jarraitu nuen eta batzuek ere bai. Baina gero bakoitzak bere txantiloi edo plantila erabili izan du eta nik ere errazen aurkitu dudana erabili dut. Askotan pentsatu izan dut denok erabili beharko genukeela txantiloi berbera. Gainera informazio faltarena ere hor dago: denbora falta dela eta, nahikoa lan da filma bera ripeatzea, eta lan extra bat da filmeen fitxa osatzea.

Lan hori hartzeko prest bazaude, ondo deritzot zure proposamenari. Bai txantiloi hori erabiltzearena, bai aurkibideak berritzearena, eta bai AEB eta horrelakoak estandarizatzearena.

Baina beste gauza bat aipatu nahiko nuke nik. Dagoeneko ez gaude 2007an  (:Zahar:) eta lan hori foro formatuan egingo balitz soilik, "alperrikako" lana izango litzateke aurkibide on bat egin nahi izatekotan. Hau da, agian hobe izango litzateke guzti hau datu-base antzeko baten moduan antolatzea, egunen batean web-itxura duen aurkibideren bat egin ahal izateko. Izan ere, datu-base eran eginda, ziur fororako formatua era errazean atera daitekeela, kopiatu eta hemen pegatzeko. Eta era berean, webgune moduko aurkibide on bat izango genuke, etorkizunerako.

Datu baseei buruz edo webguneei buruz dakien norbaitek, ekarpena egin dezake agian, egiteko eraren nondik norakoa alzatzeko.

Ez nuen ikusia estandarizazio hori egina zegoela jadanik. Baina ez zait inporta informaziorik ez dutenak eta osatzea, modu batez edo bestez.

Webgunearena zer da zehatz mehatz? Plan bat dago webgune bat osatzeko? Bestela, foroari itxura berri bat ematekotan ere, hala nola honakoa, erakargarriagoa eta dinamika berdintsuan segitu ahalko ginateke. Web gune bat egitekotan, beste jendearen aportazioak murriztuak izatea suertatu daiteke.

Beno, egia esan, ez dakit zer webgune mota ari zaren pentsatzen, ba al dago honetaz hitz egiten den beste post-en bat?

Ni, webgunea jartzearen ideiari buruz pentsatzen aritu nintzen iaz. Baina batez ere, filmeen katalogo bat egiteko zen. Filmeen portadak ikusi ahal izateko, edo urtez urte ordenaturik, edo Izenburuen letraz, gaiez filtraturik... Foroarekin jarraitzea dela uste dut ideiarik onena. Baina agian, igotzen diren gauza berriak albiste moduan agertzea ez litzateke txarra izango. Foroa bai, baina portada antzeko bat ere bai. Eta horrez gain katalogo bat sortzea. Horretarako datu-base bat osatu beharko litzateke, eta Jonnyren aplikazio hori lagungarria izan daiteke.

Ongi egongo litzateke egia esan, baina momentuz, post moduan dagoen filmen aurkibidea, guztiz txarto dago. Esteka erdiak ez doaz, pelikula asko falta dira eta asko ez daude dagokien tokian (Adb Hamar aginduak, zenbakien atalean dago "10 aginduak" bezala). Beraz, bitartean jendeak pelikulak erraz aurki ditzaten aurkibide bat osatzen hasia naiz

Arsenicum

10 aginduak nik mugitu nuen H atalera. Hamar aginduak bezala. Ingelesez Ten Commandments delako eta ez 10 commandments.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Hemen jarraituko dugu eztabaida beraz...

Orduan, txantiloi bezala hemendik aurrera, Josu Etxek sortutakoa erabiliko dugu, eta aurkibidearen itxura ere, berak sortutakoa, banderatxo eta guzti. Herialdeen izenei dagokienez, Jonnyk jarritakoak (nondik atera dituzu?). Denok ados?

Euskaraz dauden Filmeen izenak:

Harian lehenik Euskarazko izenburua, eta ondoren jatorrizko izenburua. Burrundaiek eta Jonnyk esandakoarekin bat etorriko litzateke hau.

Azpitituludun Filmeak:

Harian lehenik Jatorrizko izenburua eta ondoren euskarazkoa? (sartzen badira)
Japonia, txina edo halako alfabeto ezberdina duten herrialdeetan, normalean ingelesezko izenburu bat jartzen diote filmeari, edo gutxienez romaji alfabetoaz. Hori jarriko dugu eta ez フィルムに hau.


Hortaz aparte, offline dauden gauzak kendu behar dira, eta animazio filmeetan eta serieetan dena online jartzen saiatu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Beste gauza bat bururatu zait. Filmeen irudiak txantiloi horretan, ez du neurririk. Width eta Height gehitu ezkero, neurri estandar bat jarri daiteke.
Eta bestalde, nondik aterako ditugu argazki edo kartelak?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

Bai horietatik, ongi. Kartel originala ezta?
Japoniar bat adibidez, letra japoniarrak dituena ezta?


PD: Nola ezartzen da altuera eta zabalera? (Eta zein ezarri beharko genuke) Ez da handiegia izan behar baina ongi ikusi beharko litzateke.

jonnydbz

#12
Hemen duzu adibidea:

[img width=zabalera height=altuera]irudiaren-url-helbidea[/img]


20x30


40x60


80x120
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx


Arsenicum

Neurri hori ondo dago.
Filmaffinity ez nuke hartuko. Batzutan argazkien helbideak aldatu dituzte.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.