Formatu bat orokortzea

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 19a, 23:23:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Niri handixeagoak gustatzen zaizkit irudiak, baina tamaina honekin ados bazaudete, nire aldetik arazorik ez. Azken finean gustu kontua baino ez baita.

jonnydbz

Nik esan nahi nuena da filmaffinity edo besteren batetik hartzea, gero imgur edo horrelako batera igotzeko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Urriaren 07a, 19:12:59
Nik esan nahi nuena da filmaffinity edo besteren batetik hartzea, gero imgur edo horrelako batera igotzeko.

imgur ez da fidagarria, hilabete baten buruan (edo gehiago ez dakit zehatz) ezabatzen baititu igotzen dituen argazkiak.

Azkenean onena edo imdb edo googlen kalitate oneko bat bilatzea da

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Urriaren 07a, 19:46:21
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Urriaren 07a, 19:12:59
Nik esan nahi nuena da filmaffinity edo besteren batetik hartzea, gero imgur edo horrelako batera igotzeko.

imgur ez da fidagarria, hilabete baten buruan (edo gehiago ez dakit zehatz) ezabatzen baititu igotzen dituen argazkiak.

Azkenean onena edo imdb edo googlen kalitate oneko bat bilatzea da
Ba nik 2016tik ditut irudiak imgur-en, ez didate ezer ezabatu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ibonzama

Egunon denoi. Galdera bat egin nahi dizuet. Saiatzen naiz filmaren irudia mezu batera igotzen. Baina torpe hutsa naiz eta ez dakit nola egin. Mesedez, norbaitek erakutsi ahal dit nola sartzen den irudia.
Eskerrik asko

Josu Etx

Aipamenaren egilea: ibonzama  Noiz: 2018ko Urriaren 15a, 08:57:07
Egunon denoi. Galdera bat egin nahi dizuet. Saiatzen naiz filmaren irudia mezu batera igotzen. Baina torpe hutsa naiz eta ez dakit nola egin. Mesedez, norbaitek erakutsi ahal dit nola sartzen den irudia.
Eskerrik asko

Irudi bat sartzeko interterneten dagoen irudi baten esteka jarri behar duzu "[img#]http://[/img]" (# hori gabe, baina bestela ez da ikusten) artean.

Zuk ordenagailuan daukazun irudi bat jartzeko internetera igo behar duzu, hala nola imgur-era. Baina gogoratu esteka formatuarekin bukatzea hau da .png, .jpg, .gif... bukatu behar dela.

Interneteko edozein argazki hartzeko eskuineko botoiarekin sakatu eta "Copiar direccion de imagen" sakatu. Gero testuan txertatu eta "[img#][/img]" (# hori gabe, baina bestela ez da ikusten) artean sartu.

Adibidez [img]https://imagessl6.casadellibro.com/m/ig/6/1270856.jpg[/img]

horrela ikusten da:

ibonzama

Eskerrik asko, Josu. Prest dago.

Ainz

#22
Apur bat berandu nabil baina hobekuntza moduan eta gauzak gehiago estandarizatzeko, nik ISAN zenbakia gehituko nioke fitxari. ISAN zenbakia ikus-entzunezko elementu bakoitza izendatzeko sistema internazional bat da. Modu honetan bai film eta baita serie bakoitzeko kapitulu bakoitza bere ISAN zenbakiaz identifika daiteke, pertsonak nortasun agiria dugun moduan (informazio gehiago hemen eta hemen).

Zerbitzarietara igotzen diren fitxategiei ere moduren batean ISAN zenbakia gehitzea ongi egongo litzateke, gauzak automatizatzeko lagunduko luke. Hala ere hauz ez dakit nola egin, metadatutan gorde daiteke baina horrek dagoen material guztiari zenbakia gehitu eta berriz igotzea eskatuko luke. Zenbakia nahiko luzea denez, fitxategiaren izenean jartzea ere ez da oso erosoa izango.