Filmak - Aurkibidea

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 21a, 14:36:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx


Josu Etx

#1
Nola ikusten duzue momentuz? (ez dago bukatuta, baina estiloa eta abar nola dago?)
Eta batez ere, ongi ikusten duzue taula? Nik nire erresoluzioarekin eta nire pantailarekin ongi ikusten dut "A" ko bukaeran pixka bat desinkronizatzen diren arren. Beharbada bi taula desberdinetan zatituko dut, baina orokorrean nahiko parekatuta ikusten ditut.

jonnydbz

Txukuna eta garbia geratzen ari dela uste dut. Herrialde batzuren izenak ez daude ondo, banderen harian jarri ditut.

Nahi baduzu, egin nuen aplikazioa estilo hau edukitzeko presta dezaket. Lehen zutabeko izenak aldatu beharko lirateke eta beste datuak ere bete, baina gutxienez film guztiak bere estekekin izango zenituzke eta kode estruktura guztia eginda pasako nizule.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Garbi eta ongi Josu Etx. Nik ere zuk diozun moduan ikusten dut, A-ren amaieran zerbait mugituta (urtea baino ez).
Seguruenik, mezu gehiago beharko dituzu, lehenengoan bakarrik ezingo bait duzu dena sartu. Haria moztu egin beharko duzu, bi edo hiru mezu idatzi lehenengoaren ostean, erreserba modura, edo. (Hori egiteko baimenak badituzu jada).
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#4
Mezuaren kodea ikusten ari naiz eta taulak ez dira nik uste bezain erraz maneiatzen. Goitik behera doaz zutabeak betetzen, informazioa ilaraka gehitu beharrean HTMLn bezala. Badago moduren bat HTML kodea sartu eta hala prozesatzeko? Esaten dut igual baten bat ez delako ondo moldatzen sistema honekin. Zerrenda luze baten erdialdean informazio berria txertatzeko putas pasatuko dugu.


EDIT: Bale, probak egiten nabil eta taularen egitura ez dago ondo definituta. Egitura zuzen batean lehenengo ilarak sortzen dira eta gero beraien barnean zutabe bakoitzeko osagaia, HTMLn bezala.

Hona hemen adibide bat.



FilmakIzenburu originalaGeneroaUrteaHerrialdea
3:10eko trena3:10 To YumaWestern2007AEB

Okerrena da taula barnean etiketa gehiago sartzen hasten bazara taula adornatzeko, etiketa berriak sartzen dizkiola kodeari, dena hondatuz. Probatu mezu hontako taulari | ikurra sartzen goiburuak banatzeko edo hr etiketa sartzen marra horizontal bat egiteko...

Aju

Taula zerotik sortzea etiketa bidez a pelo gogorra izan daiteke.

Hemen daukazue asistente bat datuak erosoago sartzeko. Garrantzitsua da "1st Row is Header" checkboxa desaktibatzea, th etiketak ez baititu prozesatzen.

jonnydbz

#6
Taularen kodea ikusten egon naiz eta esan beharra daukat taularekin tranpa egin duzula Josu XD
Ikusi dudanez lerro bakarreko taula sortu duzu (bertsio sinplifikatua):


[table]
[tr]
[td]
[b]FILMAK[/b]
[b]#[/b]
3:10eko Trena
7 Emakume
7 Gizon Egunsentian
8mm
10 Belzko
...
[/td]
[td]
[b]IZENBURU ORIGINALA[/b]

3:10 To Yuma
7 Women
Operation Daybreak
8mm
10 Little Indians
...
[/td]
[td]
[b]GENEROA[/b]

Western
Drama
Gerra
Thriller/Poliziala
Thriller/Poliziala
...
[/td]
[td]
[b]URTEA[/b]

2007
1966
1975
1999
1974
...
[/td]
[td]
[b]HERRIALDEA[/b]

AEB
AEB
AEB
Alemania
EB
...
[/td]
[/tr]
[/table]


Eta hau litzateke emaitza:




FILMAK
#
3:10eko Trena
7 Emakume
7 Gizon Egunsentian
8mm
10 Belzko
...

IZENBURU ORIGINALA

3:10 To Yuma
7 Women
Operation Daybreak
8mm
10 Little Indians
...

GENEROA

Western
Drama
Gerra
Thriller/Poliziala
Thriller/Poliziala
...

URTEA

2007
1966
1975
1999
1974
...

HERRIALDEA

AEB
AEB
AEB
Alemania
EB
...

Baina taulen kodea beste modu batean erabiltzen da:

[table] > taula hasiera
[tr] > (table row) > taula lerro hasiera
[tb] > (table data) > taula gelaxka hasiera
[/tb] > taula gelaxka bukaera
[/tr] > taula lerro bukaera
[/table] > taula bukaera


Orduan aurreko taularen kode egokia hau litzateke:

[table]
[tr]
[td][b]IZENBURUA[/b][/td]
[td][b]JATORRIZKO IZENBURUA[/b][/td]
[td][b]GENEROA[/b][/td]
[td][b]URTEA[/b][/td]
[td][b]HERRIALDEA[/b][/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]#[/b][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]3:10eko Trena[/td]
[td]3:10 To Yuma[/td]
[td]Western[/td]
[td]2007[/td]
[td]AEB [/td]
[/tr]
[tr]
[td]7 Emakume[/td]
[td]7 Women[/td]
[td]Drama[/td]
[td]1966[/td]
[td]AEB [/td]
[/tr]
[tr]
[td]7 Gizon Egunsentian[/td]
[td]Operation Daybreak[/td]
[td]Gerra[/td]
[td]1975[/td]
[td]AEB [/td]
[/tr]
[tr]
[td]8mm[/td]
[td]8mm[/td]
[td]Thriller/Poliziala[/td]
[td]1999[/td]
[td]Alemania[/td]
[/tr]
[/table]









IZENBURUAJATORRIZKO IZENBURUAGENEROAURTEAHERRIALDEA
#
3:10eko Trena3:10 To YumaWestern2007AEB
7 Emakume7 WomenDrama1966AEB
7 Gizon EgunsentianOperation DaybreakGerra1975AEB
8mm8mmThriller/Poliziala1999Alemania

Modu honetan film baten info guztia batera dago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

#7
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Irailaren 23a, 16:22:52
Taularen kodea ikusten egon naiz eta esan beharra daukat taularekin tranpa egin duzula Josu XD
Ikusi dudanez lerro bakarreko taula sortu duzu (bertsio sinplifikatua):



Joder, Hori lehenago esan  jajajaj



Ez dakizu zenbat buru hauste izan ditudan. Ez nekien horrela egin ahal zitekenik.... Ez dut dena berriro aldatu nahi   :triste:

Oraindik aurrera dena zuk diozun moduan egingo dut lasai

jonnydbz

#8
Beno, aurretik egindako aplikazioa moldatu dut. Orain taula moduan egiten du, harien tituluak kontuan hartuz. Formatua jarraitzen saiatu naiz eta beste gauzaren bat gehitu dut. Honekin izenburuak moldatu behar dira eta gainontzeko informazioa gehitu, baina gutxienez taulako estruktura osoa eginda dago.

Edit: ez dakit zergatik spoilerraren etiketa ez doa ondo hemen... Izenburuak editatuz gero, laburragoak izateko jatorrizko izenburuen titulua lerro bakarrean agertuko litzateke uste dut.

Josu Etx: Egin zenuen taula kendu dut orriari informazioa kentzearren (oso luzea zen) asko kargatzen kostatzen baitzuen
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

Milesker benetan @jonnydbz, iada nago betetzen, benetan lagungarria. Bihar bukatuko dut seguruenik.

jonnydbz

Ez horregatik! Kontuan izan bukaeran kortxetearekin ('[') hasten den film bat dagoela, hori dagokion hizkiaren sailean jarri beharko duzu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

 :txalo1: :txalo1: Holan askoz errezago! Oso ona Jonnydbz!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Barkatu hainbeste denbora luzatzea, baina lanpetuta nago eta ez nuen uste hain lan gogorra izango litzatekenik. Dagoeneko erdia baino gehiago dago egina eta bukatuta egotean "remplazar" herramintarekin erraz aldatuko ditut herrialdeen izenak banderarengatik eta HD eta kultu hitzak sinboloengatik.

burrundaie

Lasai, kristoren lana egiten ari haiz eta presarik ez zagok batere!  :txalo1:

Josu Etx




Akatsen bat badu abisatu konpondu dezadan eta hobetzeko iradokizunen bat izatekotan esan arazorik gabe.