Ni espioia - I spy (2002) [MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urtarrilaren 24a, 10:01:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

NI ESPIOIA  -  I SPY (2002)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Ameriketako Estatu Batuak
Generoa: Akzioa, Komedia
Urtea: 2002
Zuzendaria: Betty Thomas
Gidoia: Marianne Wibberley, Cormac Wibberley, Jay Scherick, David Ronn
Argazkia: Oliver Wood
Musika: Richard Gibbs
Aktoreak: Eddie Murphy, Owen Wilson, Famke Janssen, Malcolm McDowell, Gary Cole, Viv Leacock, Phill Lewis, Darren Shahlavi
Ekoizleak: Columbia Pictures
Sinopsia: Espioitza-hegazkin esperimental izugarri ahaltsu bat eskrupulurik gabeko arma-trafikatzaile batek lapurtu du. Talde terrorista bati saltzear dago. Estatu Batuetako gobernuak boxeoko (Murphy) izar jasanezin bat behartu du agente berezi batekin (Wilson) taldea osatzera aireontzia berreskuratzeko misio guztiz sekretu batean. Teknologiarik aurreratuenarekin eta nortasun handiarekin, bikote bitxi honek mundua salbatu behar du... lehenago zerbaitetan ados jartzea lortzen badu. Komedia-ukituak dituen ekintza-zinta, telesail batean oinarritua.
Nota Filmaffinityn: 4.5



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 96min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 700MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

Kaixo! Mila esker igotzeagatik!

Barkatu baina... linkak puskatuta daude... berriro igo al zenezake deskarga zuzenera? Eskerrik asko!
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Arsenicum


Emuletik ez dabil ala? Begiratu dot eta 8 iturri osorik dauz.:whistling

Deskarga zuzenera igotzeana iten da iturri 'asko' egoteko egun gitxitan, eta gero emuletik banatuteko hobeto. Bajatuten badozu esan mesedez ia zenbet denboran bajatu datzun. Kuriosidadea dekot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

717

#3
jeje, eske ez neukan emulea instalaturik, baina orain ya bai. Oraintxe jarri dut deskargan...
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS


burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!