Telezaborra ETB-n?

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Otsailaren 03a, 23:01:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

 Gordeta nauzkan kaptura hauek... asmatu zein den nire mezua jaja. Asmatzen duenari nire FTP-rako slot bat emango diot  :roll











Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

jajaja
Azken mezua da zurea!!! ez???

Aju

1,3 eta azkenaren artean dago auzia. Lehenengoa egia borobila da, 3.eko mezua denok pentsatzen dugu hala dela eta azkena ere posible da zure monoa ezagututa.

3.aren alde egiten dut, 'zuena on-ona ere ez da ba'. Ez zaitut ikusten maite kuttunarena esateko idazten eta dragoi bolaren monoa pixkanaka kenduko duzu.

Zer esan nahi du T5 aipatzen duen mezuak??? Hasieran pentsatu dut eskupelotarekin zerikusia zeukala (Fronton T5n ematen delako) baina fijatzen hasita ez dakit mezuak zer esan nahi duen ere.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 01:29:33
Zer esan nahi du T5 aipatzen duen mezuak??? Hasieran pentsatu dut eskupelotarekin zerikusia zeukala (Fronton T5n ematen delako) baina fijatzen hasita ez dakit mezuak zer esan nahi duen ere.

El tomate, Cronicas Marcianas, Gran Hermano eta holangoei buruz egon ziren hizketan eta horregaitik izango da.

Zein den ez dut erantzungo oraindik jende gehiagok idatzi arte. :bleh
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Nik uste azkena dela dudarik gabe, azkenaurrena ez da izango behintzat aipatzen duen lehenengo zatiagatik!! Hori jartzea ere :icon_weep!!
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 11:57:51
Hori jartzea ere :icon_weep!!

Beno, depende zein, eh. Vitaminix  :weirdsmiley Vitaminixen estiloko den beste bat ere badago, baina animaliena, bikoizketarik ez duena (aurrezteko  :xD)

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 12:03:35
Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 11:57:51
Hori jartzea ere :icon_weep!!

Beno, depende zein, eh. Vitaminix  :weirdsmiley Vitaminixen estiloko den beste bat ere badago, baina animaliena, bikoizketarik ez duena (aurrezteko  :xD)

Yoko, Yakamoto Toto
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Hirugarrena izan behar da ze Goenkale ezin da amaitu!!! Historia egingo da goenkalegaz!

Aju

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 13:01:03
Historia egingo da goenkalegaz!

Kostako da, ze iaz irakurri nuen errekorra kulebroi ingeles batek daukala, 6000 atal baino gehiagorekin, 45 urte daramatzala emisioan, eta oraindik hor dirau emititzen  :hail

darko

Eta zer uste duzue, Goenkalek ez dituela 45 urte eta gehiago ere iraungo?

Arsenicumen mezua laugarrena dela diot.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Otsailaren 04a, 13:58:58
Eta zer uste duzue, Goenkalek ez dituela 45 urte eta gehiago ere iraungo?

Ya baina bestea ere urteak eta atalak akumulatzen joango da. uste dut astean 3 atal ematen zituztela, Goenkalek 2, baina ez dakit numerazioa nola daramaten, 2naka edo 4naka, ze arratsaldeetan gauetako atalak errepikatzen dituzte erditik moztuta. Uste dut aldea handitzen ari direla ingelesak  :weirdsmiley

Taichisan

Nik bigarrena dela esaten dut, T5ena, komparazio ona iruditzen baitzait.
T5k reality hauekin: Gran hermano, OT, La casa de tu vida,....
ETB(1 eta 2)hauekin: Erletxea, El conkistador del fin del mundo, Basetxea(eta bere sekuela guztiak),....
Dena den nik Etb1 ikusten dut gehiago LA2 bezala, usease, haurrentzako tarte asko, dokumental gehiegi, pare bat lehiaketa eta kirolak,noski.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Orionatk eta Barraplaust dira irabazleak. Nire mezua azkenekoa zen.

Aju--> Nire 'mono' hori gutxietxi duzu....
Getxoztarra--> Goenkale amaitu BEHAR da. Perurenari 500 kiloko harria burura erori, ertzaina bere pistolaz hil nahi gabe, eta marialuisa bere landara               haragijale batek janda, guzti hori eszena berdinean.
Taichisan--> Nik T5 ez dut ikusten ia. F1 eta Fronton bakarrik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

#13
AipatuNik T5 ez dut ikusten ia.


T5 ikusi behar da gu agertzen garanean.
Ez dakit citar-en asuntu hori ondo egin dodan...

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.