Zintzilik dauden pelikulak +13

Sortzailea kaixo, 2019ko Azaroaren 16a, 09:29:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kaixo

Kaixo,
pelikulen loturen errepasoa egiten hasi naiz eta nahikotxo zintzilikan dago. Hauexek dira Rtik Zraino zintzilik dauden loturak:

Zortea aldeko
Zintzilik
Zazpi
Zaldun baten gorabeherak
Xora
Yoma â€" Ovak (DVDrip ondo)
Wall Streeteko otsoa
Venus-en lilura
Vendettarako V
Valeria oinutsik
Urte on bat
Urte berri on amona
Urkamendia
Umezain baten egunkaria
U571
Txokolate apur bat
Txip aparta
Tximuen planetaren pizkundea
Tximeleta hegoak
Txapelduna
Transsiberian
Torremolinos 73
Tomate berdeak erreta
Titanen furia
The reckless moment
Terciopelo urdina
Terminator II
Taxia â€" cloud.ru zintzilik (mega ondo)
Stargate
Suminezko hegaldia â€" cloud.ru zintzilik (mega ondo)
Sugarland express
Shutter island
Shangai triad
Sexuak txoratuta
Sexua eta New York II
Segoviako ihesa
Seatle gudaleku â€" ez da orria irekitzen.
Sartaldea
Santa Cruz apaiz gudaria
Salt
Salomon eta Sabaren erregina
Sabin
Rush
Resident evil
Rec
Rambo
Olentzero

Josu Etx

Aipamenaren egilea: kaixo  Noiz: 2019ko Azaroaren 16a, 09:29:28
Kaixo,
pelikulen loturen errepasoa egiten hasi naiz eta nahikotxo zintzilikan dago. Hauexek dira Rtik Zraino zintzilik dauden loturak:

Zortea aldeko- clickshare loturakoak (solidfiles ondo)
Zintzilik
Za7pi
...

ajajajajajaja

Tira, bromak aparte, nik shangai triad daukat, berehala igoko dut. Beste guztiak ez ditut, eta bereziki Shutter island, terminator II, Rambo, U571, tomate berde erretak, Segoviako ihesa, Santacruz apaiza eta terziopelo urdina (azken hau ikusi gabe dudana, baina hilabete honetan ikusteko apuntatua nuena) ez egoteak tamaltzen nau. Horrelako titulu garrantzitsuekin kontu berezia izan beharko genuke.

Horretaz gain Za7pi, eta Wall Streeteko otsoa azpititulatuta daudenez ez dago arazo gehiegirik igotzeko. Berehala igo ezin badituzue, nik hurrengo asteburuan igo ahalko ditut.

Azkenik esatea Tximeleta hegoak-ren mega esteka badoala eta seattle gudalekurena cloud.ru denez, zuzenean ez doala.

kaixo

Gabon Josu, eskerrik asko Shangai triad igotzeagatik. Eta bai, arrazoia daukazu, tximeletaren hegoak bi esteka dauzka eta megakoa badoa.

Josu Etx

Norbaitek Shangaieko triada filma Jatorrizko bertsioan HD lortzerik badu azpitituluak erantsi eta kalitate onean eta online igoko nuke. Ez baduzue aurkitzen, zegoen bezala igoko dut ta kito, baina ez dago kalitate oso handian egia esan.

Arsenicum

Nik aste hau nahiko txarto daukat, baina filmak igoko ditut apurka apurka.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Kaixo, Kaixo: :irri:

Offline daudenen zerrenda jartzen duzunean niri hobeto datorkit azpitituludunak eta azpititulurik gabekoak banatuta jartzen badituzu. Nik karpeta ezberdinetan ditut sartuta.

PD: Wall Street-eko Otsoa errebisatu dut eta online dago.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Azaroaren 19a, 09:35:21
Kaixo, Kaixo: :irri:

Offline daudenen zerrenda jartzen duzunean niri hobeto datorkit azpitituludunak eta azpititulurik gabekoak banatuta jartzen badituzu. Nik karpeta ezberdinetan ditut sartuta.

PD: Wall Street-eko Otsoa errebisatu dut eta online dago.

Egia esan berdin dio. Aurkibidetik ari naiz filmak aurkitzen eta beraz zuzenean sartzen naiz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.