Mononoke Printzesa [AZPITITULATUTA] (1997) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Azaroaren 06a, 21:47:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

MONONOKE PRINTZESA  -  MONONOKE-HIME (1997)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Animazioa/Fantasia
Urtea: 1997
Zuzendaria: Hayao Miyazaki
Sinopsia: Muromachi Aroan (1336-1573), Ashitaka, Emishi printzipea dena, herriaren aurka egin nahi duen munstro (Nago) batekin borrokatzean zaurituta geratzen da. Zauri horrek madarikazio bat du eta sendabide bila, Nagoren bizilekurantz doa. Hor hiru indar daude borrokan. Basoko animaliak, non Mononoke neska otsoekin bizi den; herritarrak, burdin labeen bidez bizirauten dutenak eta burdin bila basoko zuhaitzak moztu behar dituztenak eta Samuraiak, herria harpilatu nahi dutenak.
Animazio japoniarreko pelikula onenetarikoa (edo onena).
Nota Filmaffinity-n: 8,0



Bideoaren ezaugarriak: [ONLINE]

Iraupena: 2h eta 13m (133min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,77GB
Erresoluzioa: 1920x1024 (1080p)
Esteka (MEGA)

ibonzama


jonnydbz

Honi aukera bat emango diot, ea zelan moduko subak dituen  :barre:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Azaroaren 06a, 22:55:50
Honi aukera bat emango diot, ea zelan moduko subak dituen  :barre:

Esatearren honetan (baita reservoir dogs, dersu uzala eta searching for sugar man) azpitutuluak ez direla nireak... deskargatu eta sinkronizatu ditut. (Beraz akatsengatik ez ni jo  :irri:)

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx


jonnydbz

Nahiko ondo daude azpidatziak. Akats gutxi batzuk daude eta pasarte pare baten esaldiak falta dira, baina orokorrean ondo dago. Eskerrik asko muntaketagatik!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

joxi imaz

Filma ikusi dugu, eta oso ondo dago! Eskerrik asko streaming aukera emateagatik (drivetik zuzenean, deskargatu gabe), niretzako erosoagoa da.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: joxi imaz  Noiz: 2019ko Abenduaren 07a, 20:24:08
Filma ikusi dugu, eta oso ondo dago! Eskerrik asko streaming aukera emateagatik (drivetik zuzenean, deskargatu gabe), niretzako erosoagoa da.
Ez da ezer, justu oraintxe bertan nenbilen azpitituluak zuzentzen jejeje...Baina tira bai, film bikaina da.

Josu Etx

Azpitituluak zuzenduta. Pare bat lerro falta ziren eta batzutan testu luzeegia zegoen denbora gutxian, irakurtzen denborarik ere ematen ez zuena. Orain hobeto dago nire iritziz.

KhalRahego

Kaixo!!
Baten batek ba al daki ea Mononoke Printzesa ere euskaraz bikoiztua dagoen? Totoro eta Chihiroren antzera. Txikitan Mononoke euskaraz ikusi nuelaren orohitzapena dut, baina interneten bilatu eta ez dut informaziorik aurkitu. Amestu egin dudala pentsatzen hasia naiz... (⊙_⊙;)
Mila esker guztio egindako lanagatik!!! (✿◠‿◠)

Aju

Aipamenaren egilea: KhalRahego  Noiz: 2023ko Martxoaren 27a, 20:18:30Kaixo!!
Baten batek ba al daki ea Mononoke Printzesa ere euskaraz bikoiztua dagoen? Totoro eta Chihiroren antzera. Txikitan Mononoke euskaraz ikusi nuelaren orohitzapena dut, baina interneten bilatu eta ez dut informaziorik aurkitu. Amestu egin dudala pentsatzen hasia naiz... (⊙_⊙;)
Mila esker guztio egindako lanagatik!!! (✿◠‿◠)
Kaixo.

Amestu egingo zenuen, bai :pozik: Baina aizu, zinta hori aurkitzen baduzu, ongi etorria izango da :barregaizto: