Hulk Izugarria - Igoerari buruzko Zalantzak

Sortzailea FHarlock, 2007ko Otsailaren 03a, 16:17:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

 Hasierako post barruan sartuko ditut elinkak ardura ezbazaizu, Beleltz, horrela openP2M zein emule bidez bajatzeko aukera egon dadin.

11 eta 12 atalak jaisten jarri ditut oraintxe, eskerrikasko hartu duzun lanagaitik, benetan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Ahal izan ezkero, sartu besteok ere emulen Hulken artxiboak, eta konproba ezazue ia nirearen berdinak badira. FHarlock-enak badira zuek dituzuenak ba beragandik edo beste edozeinengandik emuletik bajatu beharko ditut eta horrek konpartitzen utzi.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

#17
Arraroa.

Nik egin diedan bakarra izan da etiketa moldatzea, .com desagertarazten zutenaren arazoa konpontzeko. Elinka, bi zatiz osatzen da, artxiboaren izena + hash, izen aldatuta, hasha berdina izan beharko luke.

Agian arazoa, p2m izan daiteke, artxiboa osatzen denean, moment hortako data edo modura moldatzen duelako.

Zuk emulean zure artxiboak dituzula, nire elinkak klikatu eta deskarga berria eratzen dizu, edo ya estas descargando este artxibo dio? Izena desberdina izan arren, emule ez ditu artxiboak izenarekin identifikatzen, baizik eta hasharen bidez.

Utzi, oraingoan bilaketa emaitzak eman dizkit, eta hash desberdina dute. p2m jeitsi duzutenok jarri ezazue, ea hash desberdinak ematen dituen, horrela jakingo dugu ea p2m banaketak zapuztuko diguen edo.

Eta orain, erabaki bat hartu behar da, 2 bertsio daude lehen hiru ataletakoak, nirea eta arsenicumena behintzat, bietako bat erditik kendu beharko litzateke, eta bestea mantendu. Erabakitzen duzuenaren arabera, batak edo besteak borratu, eta nireak borratuta, bestea jeisten jarriko nuke.

MikelEiza

Ni ere emuleko linkak jartzekotan nengoen baina azkenean ahaztu egin zitzaidan. Asteburuan jarriko ditut emulean eta abisatuko dut ze hash duten, eta orduan erabakiko dugu zein bertsio utzi.

baronluigi

Openp2m-ean dauden bideoek emulean jarrita daudenen hash berdina izan behar dute, zeren eta tamaina aldatuz gero, zatiak jeitsi ondoren ezingo lirateke batu, emaitzako artxiboak hasierakoaren berdina izan behar baitu, bai tamainan bai beste guztian


MikelEiza

Arsenicumek jarri duen kodea erabiliz, lehenengo posta txukundu dut. Horrela askoz hobeto geratzen dela uste dut. Tema blokeatzearen inguruan berdin zait egiten baduzue, baina nire ustez hoberena lehenengo posta bakarrik ustea da (blokeatuta) eta beste tema bat sortu dauden postekin eta arazo edo zalantzaren bat egonez gero han posteatzeko. Ea zer iruditzen zaizuen ideia.

Arsenicum

 
Bai, hori egingo dut. Lehenengo posta hor utzi. Besteak moztu eta proiektuan barruan sartu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Jarri ditut atalak emulean eta posteaturik daudenen berdinak dira eta beraz, FHarlock ahal baduzu ken itzazu dituzun atalak eta hauek jaitsi, horrela bertsio bakar bat izango dugu.

FHarlock

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Martxoaren 03a, 11:58:53
Jarri ditut atalak emulean eta posteaturik daudenen berdinak dira eta beraz, FHarlock ahal baduzu ken itzazu dituzun atalak eta hauek jaitsi, horrela bertsio bakar bat izango dugu.

Deskargatzeko esaten diot 3 atal horiei, eta dagoeneko deskargatuak daudela dio. Hau da, foroan jarritako elinkak eta nire artxiboak hash bera dute, desberdinak balira lehen bezala, ez zukeen horrelakorik esango, eta artxibo berria deskargan jarriko zuen.

Arsenicum

#24
 "Errua" nirea zen. Lehenengo 3 atalak deskarga zuzenaz bajatu nituen, eta nire ordenagailuak deskarga zuzenetik jaisterakoan hash hori aldatzen die. Atzo Open2Pmtik jaitsi nituen eta beraz nireak orain zuenak bezelakoak dira.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.