Sinadura batuketa ETB-rentzako

Sortzailea FHarlock, 2007ko Martxoaren 05a, 14:43:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


FHarlock

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Apirilaren 11a, 21:12:43

Oin badakit zer dala ta Martxoak 14an horrenbeste jende egon zan foroan:

http://www.berria.info/testua_ikusi.php?saila=agenda&data=2007-03-16&orria=039&kont=007

Berria-ko artikulu bat.

Nabaritu da ere deskargetan, lehenengo igoeretako batzuk berpiztu dira, berriro dute jendea jeisten. Etorkizuneko Batman izan da hoerietako deigarrienetako bat, guztiz geratuta zegoen, eta 4-5 jeisten ibili dira aldi berean.

Foroan linkak diren bitartean, norbaitek jeisten saiatzea posible da, eta disponibilitatea antolatu behar da.

Aju


orionatk

Ez da oso kantosoa:
Autor: Euskal-Encodings

???

Igual ETBri entregatzean ez dio foro hau grazia handirik egingo.

barraplaust

Ez dut uste ez oso ona izango denik... :no
ETBri graziarik handirik ez diolako egingo, baina beste alde batetik forora jende gehiago erakartzeko balioko du (lehentxeago FHarlock esan bezala) ezta?
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

Ah, ez dakit fijatu zareten, berriak "euskal-encoNdings" jarri du artikulo osoan ^^

jonnydbz

Nik ez dut esan ona izango zenik, baina espero dezagun ezer ez gertatzea...

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Apirilaren 11a, 22:53:30
Ah, ez dakit fijatu zareten, berriak "euskal-encoNdings" jarri du artikulo osoan ^^
Egia, ez dute baten ere ondo jarri...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

ez dakit zer daukan hitz horrek ba?a neu ere horrela egon nintzen idazten 3 hilabetetan, konturatzen nintzen baina ez dakit zergatik, atzamarra n teklara joaten zen

jonnydbz

Niri egintenekin gertatzen zait   :xD :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Apirilaren 11a, 22:39:00ETBri graziarik handirik ez diolako egingo, baina beste alde batetik forora jende gehiago erakartzeko balioko du (lehentxeago FHarlock esan bezala) ezta?
Lehen edo ondoren enteratu behar ziren.

Graziarik egingo dien, ez da ilegala bere emisioak grabatzea eta besteekin konpartitzea. Animo de lukro ez dagoen bitartean nahiko lasai ibil gaitezke. Eta horiek badakite, eta gainera, jakin beharko lukete, guri erasoka hasiko balira, kaltea heurengan joango litzatekeela.

Arazorik ez edukitzeko, foroan jartzen den materiala dvd-ean ez egotea da, ETB bere banatzaileari esan dizaioke, ea zergatik ez duen zerbait egiten beren eraginkortasuna oztopatzen ari direnei. Gauzak honela, ez dira pozik egongo, baina ez digute deus egin ahal izango, eta agian hazten dira konturatzen euskerazko telebistarekin ezin direla lotan egon.

Arsenicum


Ni konturatu naiz, bai. Eta nik ere baten baino gehiago horrela idatzi dut. :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Sinadura bilketaren berri eman al zaio ETBri? Eske gaur Berria irakurtzerakoan artikulu bat irakurri dut eta han jartzen duenez aste gutxi barru Heroes estreinatuko da ETB2n. Gainera artikulu horretan ETBk erosi berri dituen filme, telesail, dokumental eta marrazki bizidunak aipatzen dituzte. Hori bai ETB2rentzat filmeak (King Kong, Resident Evil 2, House of Flying Daggers...) eta telesailak (Heroes, Fiscal Chase, Nip & Tuck, Monk...) eta nola ez ETB1entzat dokumental ugari eta marrazki bizidunak. Udari begira animazio asko erosi omen dute, azkeneko urteetan arrakastatsuak diren marrazkiekin batera titulu berriak eskuratu dituztela esan baitute. Ea zer erosi duten.
Gainera LTDrako haur eta gazteentzako kate bat prestatzen ari direnez animazioko saio asko behar dituztela diote.

FHarlock

#28
Une ona da. Korapilatuta ibili naiz, eta pasatzen utziz joan naiz, bagenuen dagoeneko garaia, baina orain da une aproposena.

Kopuru dexenta bat bada, ez ikaragarria, baina kontuan edukita internet bidez egin dela eta bereziki, euskeraz eginiko eskari bat dela, kopurua dotorea da. Honelakoetara, esan ohi da, sinatu duen bakoitzak 100 pertsonengatik mugitu dela, ia 20.000 pertsonak errepresentatzen dugu auzi honetan ETB-ek paso egiteko.

ETB-ri bidaltzeaz gain hurrengokoak egingo nituzke, Berriari idatzi oraingoz dauden sinaduren berri eman diogula ETB-ri, eta zer egingo duten zai itxaroten gaudela. Berriari idazteak, ondorio interesgarriak ditu, hurrengo egunetan albiste bezala jarri dezakete sinadurak bidaliak izan direla, ETB-ri presio gehio eginez, eta hortaz gain, ETB-ek kasu egingo ez balu, estreinuaren ondoren, hurrengo egunera, eskariari paso egin diolaren albistea publikatuko lukete. Pentsa egunkarian esango balute ETB euskal gazteriaren eskarei huko egin diela euskeraz telebista ikusteko.

Azpimarra dezakegu ere, ETB dvd-eak euskera izateari uko egin diola, eta kontratu soziala ez duela bete, bikoizketa gutxinekoak egin ez bai ditu.

Eta eskariak zalatzen duen egoeretako bati luzapena eman nahi zaiola, ETB-ek telesailak erosten jarraitzen ditu, baina erderaz emateko bakarrik.

Gehituko nuke idatzian, nola ETB euskera emititzeari uko egin dituen kasuak TDT-ea duenetik, zura gehiago sutara boteaz.

Komentatzen duzun albistea hemen da: http://www.berria.info/testua_ikusi.php?saila=agenda&data=2007-04-29&orria=039&kont=007 eta azpimarratzekoa Harry Potter 3 erosi dutela. Jarraituko al du saga euskeraz edo erderaz bakarri?

Eta arduratzekoa hurrengoko baieztapena: ?Udari begira, animazioko ekoizpen asko kontratatzen ditugu berriro. Azkeneko urteetan arrakastatsuak diren marrazkiak eskuratu ditugu, saio berriekin batera?

Ea nik uste dudana ulertzen duzuen, piloa errepikapen gehio martxan. Azken urteetan emandako arraskastatsuenak errepikatzera doazela.

Aju

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 29a, 21:01:49
Honelakoetara, esan ohi da, sinatu duen bakoitzak 100 pertsonengatik mugitu dela, ia 20.000 pertsonak errepresentatzen dugu auzi honetan ETB-ek paso egiteko.
Bai bai, 20000... Me da ke ETB ez dela zure ondoriora iritsiko

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 29a, 21:01:49
Pentsa egunkarian esango balute ETB euskal gazteriaren eskarei huko egin diela euskeraz telebista ikusteko.
Imajinatu titularrak...


(Hausnarketa)
Serie honek papeleta oso gutxi zeuzkan euskeraz emateko, nire ustez, zeukan bakarra lehen pasea euskerazkoa izatea zen, ze % handi batek euskeraz ez jakiteaz aparte, jendea ez dago ohituta horrelako serieak euskeraz ikusteko eta nekatuta dago bestiko 4 ahotsetik 50 pertsona entzuteaz. Seriea euskeraz ikusiko lukeen jendea euskeraz dakiena eta ikusteko gogoa daukana da, eta horretarako lehen pasea izan behar da nahitaez.

Laster estreinatu behar badute, ikusi nahi duenak ETB2n ikusiko du, horrek oraindik euskerazko pase hipotetikoari aukera gutxiago ematen dizkio. Aparte, bikoizketa egiteko erabakia hartzeko oso berandu da, One Piece uda orduko bikoizten hasi baziren, pentsa ezazue, eman baino ia urte erdi lehenago bikoizten badute, aste batzuetan ba... komo ke no.