FERNANDO AMEZKETARRA [MG] [26/26]

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 09a, 01:14:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Seriea amaituta orduen. :egiptooo Hurrengo serieren bat igotzen jarriko naz orduen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

darko

Gaur bukatu dut serie osoa jaisten :egiptooo Eskerrik asko Arsenicum, marrazki mitiko hauengatik.  :hail
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

C4GTA

Ni zuek emulen jarritako telesail hau orain dela dexente jeitsia dut. Batenbat nahiko balu [MEGAUPLOAD]-era igotzea errezagoa etgiten zaiolako hortik jeistea niri esan ta igoko dut atalen bat edota telesail osoa. agur

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

txapela buruan

Aupa,
Fernando Amezketarra eta txirritaresn seriak jeisten hasi naiz emulen, baina kapitulu gutxi daude eskuragai. Norbaitek emulen konpartitzen jarr ahal baditu, eskertuko nioke.
Milesker

Arsenicum


Kapitulu gitxi edo iturri gitxi?

Fernando Amezketarra 26 atal direz eta danak dauz emulen.

Txirrita 52 inguru ziren... denpora dekotenean igon behar dotaz falta direzen gehienak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

thevirus

Gabon gente, Kapitulu daban ipinitxuaz bajatzen, baten tazuk seed modun ipintxen badiz, asko eskertuko neutsueke!

Arsenicum


Bajatu dozuz azkenean? eske ointxe konturatu naz emulen konpartitzen euki dotazen karpeta asko, ez dauzela konpartitzen ya.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Kapituluak megauploadera igotzen nabil, RapidUp programa aurkitu dotenetik askoz errezaua dalako fitxategiak igotea. Gainera emulen gero ta bisrus gehiago dauz, eta ezin dot konpartitzen dekoten guztia mantendu, ze ez dot ondo konpartitzen. Megauploadera igoten hasiko naz dekotazen serieak eta holan nire emuleri bizia erreztuko dotzet.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Atal guztiak megauploadera igon dotaz. Bajatzen deuena ea emulen sartu ahal deuen konpartitzen laguntzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

shanks_op

nik denbora dudanean jeitsiko dut megauploadetik, eta gero emulen sartuko dut, baina ez dut emulea asko jartzen
aio  :egiptooo
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

musker

Megaupload-eko 9. fitxategia ez dabil ongi. Jaitsi jaisten da baina fitxategia ezin da ireki.
Begiratutxo bat, mesedez.
Eskerrik asko

Godelet

G o d e l e t

zumarra

Dotore!!

.mpb jarrita.

Karpeta jartzen duena Cliff Hanger-era eramaten du.

Godelet

Zuzenduta!
Eskerrik asko abisatzeagatik, lagun!  :cool2:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t