Flyren abenturak - 46/46 seriea + 3/3 pelikulak

Sortzailea Aju, 2021ko Urtarrilaren 04a, 13:23:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

FLYREN ABENTURAK

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Dai no daibouken
Produkzio Urtea: 1991
Kapituluak: 46
Pelikulak: 3
Egoera: Bukaturik
Produktora: TOEI
Nacionalidad: Japonia
Emisioa Euskal Herrian: ETB1, Superbat kanala

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea:
  • Bideoa: Bluray japoniarrak zuzenean ripeatuta.
  • Audioa:
    • Euskara: LPan grabatutako VHS audioak.
    • Japoniera: 1-12 atalak Bluraytik eta 13-46 atalak bere garaian argitaratutako VHSetatik (azken hau hobea da).
  • Azpitituluak:
    • Azpititulu behartuak: Euskarazko bikoizketan falta diren eszenak dakartza. Automatikoki kargatzen dira. Izenak bikoizketara egokituta daude.
    • Bertsio originala: Hutsetik egindako atal eta pelikula osoak, jatorrizko testuak eta izenak errespetatuz.
Arduradunak: Aju
Iraupena: 23:36 Minutu
Tamaina: 1.28 GB inguru
Bideoa:
  • Seriea: x264 7000 Kbps 1440*1080 - 4:3
  • Pelikulak: x264 11000 Kbps 1912*1032 - 16:9
Audioa: AC3 256 Kbps Mono
Adin egokia: 5 urte+
Eskerrak: Sestaoko Rauli bere egunean seriea grabatu eta gurekin partekatzeagatik. Jonnydbz-ri pelikulen azpitituluak zuzentzeagatik.
Oharrak: Euskarazko audioa LPn grabatutako zinta batzuetatik aterata dago, beraz, kalitatea kaskar samarra da. Euskarazko bikoizketan falta direnak: 31. atalean 10 segundu inguru falta dira (ez dakit zergatik, ez baita zentsuratzeko moduko eszena, eta beste bikoizketetan eszena hori ez da falta), eta 45. atalari azken 5 minutuak falta zaizkio gainetik zerbait grabatuta zegoelako (baten batek baldin badauka, abisatu, mesedez).

DESKARGA ZUZENA - MEGA

Atalak eta pelikulak linkak biltzen dituen JDownloaderrerako DLC artxiboa.

Aju

Beno ba, hor doa bizitza guztian egin dudan muntaiarik zailena zentzu guztietan.

Azpitituluetan hika erabiltzera ausartu naiz baina susmoa daukat aditz batzuk kriston asmada izango direla, jaja.

Josu Etx

Mila esker! Aurkibidera gehitu dut eta ahal dudanean online jartzen saiatuko naiz.

jonnydbz

Eskerrik asko Aju! Ea epe motzean ikusterik dudan!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa